Ga naar inhoud

Booblis : 8 april 2014 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben 25 maart jl. bij dr. Koopman van Bergman geweest! 615 cc in beide borsten. Ronde protheses hoog profiel! De zorg vóór en de zorg na is uitstekend geweest. Hele lieve verpleegsters en een superleuke pc. De operatie ging vlot. 08.30 naar binnen. 09.50 weer wakker..15.u naar huis. die dag weinig last door alle pijnstiling vanuit het infuus natuurlijk nog. 2e dag kon ik wel janken! Alles wat ik deed, deed zeer. Gelukkig ging het slapen wel top, ondanks dat het alleen op me rug mocht Na de 4e dag ging alles stukken beter..en nu zijn ze zo mooi! Ik hoop dat ze zo blijven zoals ze nu zijn. De hechtingen zijn er afgelopen maandag uitgehaald en alles is al mooi dicht! Als ik het goed las ben je gisteren geweest! Ben benieuwd!

heeft Dr Koopman voorkeuren? welke ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ fws ik heb het gevoel dat hij enkel en alleen naar de wensen en mogelijkheden van een vrouw kijkt en totaal geen voorkeur heeft.

Ik heb dual plane 330cc medium ronde protesten , hij gaf wel aan dat hij liever geen anatomische protheses plaatsen omdat deze kunnen draaien en hij daar niets aan kan doen behalve verwijderen. Weet natuurlijk niet of dat bij iedereen geld ik ben echt vel over Been en totaal geen eigen borstweefsel dus misschien zie je het dan eerder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi booblis,

komen er bij jou toevallig ook foto's in de galerij?

Ben namelijk wel benieuwd hoe het eruit ziet, aangezien we een zelfde soort start positie hebben.

Snap het ook heel goed als je dit soort foto's liever niet online plaatst hoor, maar dacht vraag het even...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Booblis,

Ik heb ze gezien, wow wat een verschil, mooi hoor!!

Ja idd raar om foto's te plaatsen van iets waar je je jaren voor hebt geschaamd , vind ik ook.

Maar nu kan je er trots op zijn meid!

Met mijn herstel gaat het heel goed.

Ik heb wonderbaarlijk genoeg helemaal geen pijn gehad en ik had me wel op het ergste voorbereid dus dat was echt een meevaller.

En jij ? Heb je veel pijn?

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!! Ik heb ook even bij jou gespiekt, echt super mooi!! Geen pijn? Wow dat is echt beter!! Ik heb de eerste 2 dagen echt afgezien nu alleen met uit bed komen en verder geen klagen al geeft het wel echt een drukkend gevoel en mijn litteken aan de rechter kant prikt een beetje maar als het dit het was wordt ik wel erg blij... Heb jij trouwens enig idd of ik die band kan bij knippen? Hij zit van oksel naar oksel en dat geeft nogal een geïrriteerd gevoel.. Had liever dat hij middenin Bij elkaar komt maar ben bang dat hij misschien gaat rafelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi booblis,

Ik heb geen idee of de band gaat raffele als je hem afknipt.

Ik heb om de gedeeltes die onder de oksel zitten een sok gedaan waarvan ik de voorkant heb afgeknipt.

Nu irriteert het niet meer.

Succes ermee.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.