Ga naar inhoud

Booblis : 8 april 2014 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik heb werkelijk geen idee of ik nu mijn berichtje goed ga plaatsen maar doe me best ;-)

Ik ben lis 28 jaar en moeder van 3 kinderen. Vorige week de knoop doorgehakt om voor een bv te gaan, en kon na een bezoek bij pc koopman gelijk 8 april terecht. Helemaal super maar geloof dat ik door het passen van de prothesen volledig het gesprek gemist heb en zwevende was.. ;-)

Nu heb ik wel onthouden dan het 330cc, dual plane, ronde ruwe implantaten van natrelle

Ik ben 1.74 en op een goede dag weeg ik 51 kilo en ben mijn hele leven al Truus tietloos.. Heeft iemand enige idee wat ik kan verwachten? Na het lezen van vele berichtjes ben ik bang dat het misschien gaat tegen vallen...

Thnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom op het forum!

Ik heb je topic titel even aangepast. Spannend dat je al zo snel aan de beurt bent! Het zou leuk zijn als je na je operatie nog een klein verslagje wilt schrijven over je ervaringen! Heel veel succes met de voorbereidingen en de operatie straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben echt zo nerveus! Is misschien maar goed ook want lijkt echt een obsessie geworden ;-) Zou graag willen weten of er nog meer dames zijn die 330 cc hebben laten plaatsen en hoe hun bevindingen zijn.... Heb nooit iets gehad dus wil nu eigenlijk wel echt borsten... Een grote c/ kleine d, zet ik dan verkeerd in of is 330cc dan voldoende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je even moet bedenken is of je wilt dat je borsten eruit zien als een grote C of kleine D of dat je die bh maat krijgt? Nepborsten ogen namelijk altijd een stuk kleiner as echte. Dus als je bh maat D hebt dan ziet het eruit als een kleine C en als je net als ik bh maat F hebt dan zien je borsten eruit als een volle D. Hier is nogal eens onduidelijkheid over. Wat je ook kan doen, is foto's opzoeken van wat je mooi vind en deze aan je pc laten zien zodat ook hij een beeld heeft van wat jij wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!! Goed punt van die foto's!! Als ik nu naar de foto's kijk vsn het passen is het net of ik een gevulde bh aan heb die ik normaal ook draag. Maar is het niet kort dag om deze meneer nog lastig te vallen met mijn eisen, heb namelijk alles al goed gekeurd , Vragen ze op de dag vsn operatie eigenlijk nog iets over de maat? Misschien kan ik dan aangeven dat hij zich niet in hoef te houden...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe het bij de Bergman gaat met het bepalen van de maat. Maar je betaalt een hoop geld, dus moet het uiteindelijk wel naar je zin worden. Dus als jij twijfelt over de maat heb je alle recht om nog eens contact op te nemen met de dokter om de maat te bespreken! Ik ga er wel vanuit dat ze meerdere maten op voorraad hebben en niet speciaal de protheses van tevoren voor jou bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb drie dagen voor mijn operatie bij bergman nog extra gesprek over de maat. Dus beem aan dat ze gewoon op voorraad hebben. Gewoon zeggen zijn aardie mensen bij bergamn is mijn ervaring. Ik heb ze zelf al aantal keer gemailt en gebelt ook om mijn datum te verzetten wn ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. Gewoon doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben 25 maart jl. bij dr. Koopman van Bergman geweest! 615 cc in beide borsten. Ronde protheses hoog profiel! De zorg vóór en de zorg na is uitstekend geweest. Hele lieve verpleegsters en een superleuke pc. De operatie ging vlot. 08.30 naar binnen. 09.50 weer wakker..15.u naar huis. die dag weinig last door alle pijnstiling vanuit het infuus natuurlijk nog. 2e dag kon ik wel janken! Alles wat ik deed, deed zeer. Gelukkig ging het slapen wel top, ondanks dat het alleen op me rug mocht Na de 4e dag ging alles stukken beter..en nu zijn ze zo mooi! Ik hoop dat ze zo blijven zoals ze nu zijn. De hechtingen zijn er afgelopen maandag uitgehaald en alles is al mooi dicht! Als ik het goed las ben je gisteren geweest! Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 25 maart jl. bij dr. Koopman van Bergman geweest! 615 cc in beide borsten. Ronde protheses hoog profiel! De zorg vóór en de zorg na is uitstekend geweest. Hele lieve verpleegsters en een superleuke pc. De operatie ging vlot. 08.30 naar binnen. 09.50 weer wakker..15.u naar huis. die dag weinig last door alle pijnstiling vanuit het infuus natuurlijk nog. 2e dag kon ik wel janken! Alles wat ik deed, deed zeer. Gelukkig ging het slapen wel top, ondanks dat het alleen op me rug mocht Na de 4e dag ging alles stukken beter..en nu zijn ze zo mooi! Ik hoop dat ze zo blijven zoals ze nu zijn. De hechtingen zijn er afgelopen maandag uitgehaald en alles is al mooi dicht! Als ik het goed las ben je gisteren geweest! Ben benieuwd!

Jeetje wat een hoeveelheid! Wat voor cup had je eerst? Heb vanavond mijn eerste consult bij dr. Koopman! Ik wil ook veel!! Haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst een 80C én heel vaag soms 75E. Maar na de geboorte van mijn zoon (inmiddels bijna 4 jaar terug) was het allemaal wat slapper geworden. Ze waren niet gaan hangen maar de huid was alleen slapper. Ik had een consult bij Koopman toen en ik wilde een lift en een borstvergroting. Na het 2e consult kwamen we er toch achter dat we steengoed kunnen volstaan met een grote, ronde prothese. En nadien ben ik erg blij hiermee want met een lift zit je gelijk met littekens rondom je tepels en naar beneden! Haha, hij zal je een goed advies geven hoor. Ben superblij met hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik groeide naar een E in mijn pubertijd en ben door afvallen en ouder worden naar een kleine, slappe C gegaan. Ik heb een consult gehad in het ziekenhuis, maar ik heb een hekel aan zkhen dus dat word 'm gewoon niet. Die chirurg (dame) zei dat ik een mooie vorm had om op te vullen, maar dat ik niet te groot zou moeten gaan: 350 tot max 400cc. Nou, ik ben het daar niet mee eens... In de pasbh zag het er duidelijk kleiner uit als wat ik ooit heb gehad. Dus ik ben benieuwd wat dr. Koopman adviseerd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook benieuwd! Als je genoeg ruimte (vel) hebt om op te vullen met een grotere prothese dan 400cc zou ik dat zeker doen! Je hoort heel veel dames die er minder in hebben gedaan en later ervan balen dat ze niet groter zijn gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom. En het hoeft van mij niet echt natuurlijk te ogen. Vind het niet erg als mensen zich zullen afvragen of ik ze heb laten vergroten; dat vroegen ze ook toen ik nog een E cup had van nature; zegt alleen dat ze vinden dat ze groot zijn en dat is juist de bedoeling ;) haha

Vriendin van mij heeft vorige zomer bij dr. Koopman 450cc laten plaatsen en zij is tenger, dus ik kan met mijn 1.82m best wel wat meer hebben als mijn huid het inderdaad toe laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat had ik dus ook! En in jurkjes staat het zo mooi joh! Mijn vriend is helemaal van de plastic fantastic dus die is helemaal happy ermee..Ben zelf trouwens ook lang, 178cm dus had ook echt niet kleiner gewild. Als Koopman zegt dat het kan, vertrouw hem er dan zeker op!! Het is zo zonde om erna niet tevreden te zijn als je ze te klein blijkt te vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

520cc besloten :2:

Ik had 600cc in de pasbh en vond het net iets tè, dus heb voor de 520cc gekozen in overleg! 12 september is DE datum! Jeeeej!! Nog 5 maanden :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee amelie85

Ik ben 18 april aan de beurt bij dokter koopman morgen nog even een gesprek over de maat krijg waarschijnlijk 310 cc maar wil nog wat informatie wil uitkomen op een natuurlijke c want ik ben pas 18 spannenddddddd

Spannend!! Dat is al snel!! Gisteravond toen ik de afspraak maakte vond ik 12 september ineens zo snel klinken, maar nu kan ik al niet meer wachten, haha :)

En welke cupmaat heb je nu? Hoop dat alles mee valt voor je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames!!

Wow wat een ervaring om borsten te hebben... Iedere x als ik gluur doe ik wel 100 vreugde dansjes... Zal even een klein verslagje plaaten..

Ik mocht me om half 9 melden dus uiteraard zat ik daar om 8 uur al man wat was ik nerveus.. Ik mocht vrijwel gelijk meelopen met een hele lieve zuster die me naar me kamer bracht en mocht me uitkleden en werden er gelijk foto's gemaakt. Werdt na kleine 10 minuten mee genomen naar de voorbereidingskamer waar ze mijn bloedruk, temperatuur en een infuus aanbrachten... En toen was het wachten op dokter koopman Phf het leken wel uren... Maar hij kwam zette 3 lijnen op me ribben en mocht meelopen...

Nog geen minuut later was ik onderzijl en werdt ik weer wakker op de uitslaap kamer... Echt geen idee van tijd en bezet maar het was rond 11 uur toen ik weer op mijn eigen kamer lag en ik door had dat ik borsten had... Wat bizar is dat :-) en geen enkel pijntje dus wilde eigenlijk wel gaan.

Ik kreeg wat koekjes en thee werden nog foto's gemaakt en mocht half 3 naar huis...

Ik had echt geen pijn totdat ik savond constand van me stokkie ging wat een afschuw, gelukkig goed geslapen en gister echt een top dag zonder pijn... Nu was vanacht echt een hel me rug wil er niet aan wennen dat ik op kussens moet slapen..

Maar wie mooi wilt zijn...;-) ik zou het morgen weer doen!!

Ik plaats gauw foto's!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt als een geslaagde ingreep tot nu toe! Haha, mooi om te lezen '100 vreugdedansjes per keer'.

Veel succes met wennen en genezen.

Hoop dat het allemaal meevalt en voorspoedig gaat en dat je over een aantal weken helemaal tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.