Ga naar inhoud

Steefje66 : 31 maart 2014 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

jeetje dat is al snel... Maar ja het kan je waarschijnlijk niet snel genoeg gaan..

Door wie wordt je geopereerd, dan pas ik je titel gelijk ff aan ;)

In ieder geval heel veel succes maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word morgen dus geopereerd door d'r.Vissers.

Als ik het goed heb 400cc dual plane.... Heb nu een lege b... Het klinkt in mijn oren als heel veel, dus twijfel of ze niet te groot worden!?

Ben behoorlijk nerveus, maar geloof dat dat bij niemand anders is.

Heb alleen momenteel gevoel dat ik lichte blaasontsteking heb. Weet iemand of dit probleem is ivm operatie/narcose?

Zal vannacht wel een slapeloze nacht worden van de zenuwen!

O ja, het gaat om monobloc hydrogel implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word morgen dus geopereerd door d'r.Vissers.

Als ik het goed heb 400cc dual plane.... Heb nu een lege b... Het klinkt in mijn oren als heel veel, dus twijfel of ze niet te groot worden!?

Ben behoorlijk nerveus, maar geloof dat dat bij niemand anders is.

Heb alleen momenteel gevoel dat ik lichte blaasontsteking heb. Weet iemand of dit probleem is ivm operatie/narcose?

Zal vannacht wel een slapeloze nacht worden van de zenuwen!

O ja, het gaat om monobloc hydrogel implantaten.

Hey hallo,

ook ik word morgen geopereerd door dr. Visser. Ook monobloc hydrogel implantaten. Ze heeft mij 480 cc geadviseerd. Schrok er ook heel erg van.. van mij hoeft het niet perse groter. Gaat me meer om het volume dat aan de bovenkant weg is. Ben heel benieuwd. Heb wel volledig het vertrouwen in haar. Hoop idd ook dat ik een beetje kan slapen vannacht. Gelukkig moet ik al om half 9 daar zijn.. Dat het maar snel achter de rug is!! Hoe laat moet jij daar zijn? Wat vervelend van die blaasontsteking zeg. Misschien morgenvroeg meteen even bellen.. Nou, succes in elk geval!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik moet er om 10.15 zijn.

Heb veel gelezen over "maten" en denk dat ik maar moet vertrouwen op haar oordeel. Ik wil ook alleen maar "opvulling" en niet zo zeer groter. Volgens mij moet ze er wel wat instoppen, om plooivorming te voorkomen.

Inmiddels denk ik: ik laat het maar over me heen komen!

Gelukkig inmiddels iets minder het gevoel van blaasontsteking. Wil geen slapende honden wakker maken; straks gaat het niet door!?

Misschien zien we elkaar morgen, morele steun! Vast heel veel succes!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde situatie als jou, lege B net moeder en ook twijfeling over de maat. Uiteindelijk toch 400cc gekozen en mega blij met mijn beslissing. Ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe jij je herstel periode beleefd succes met je herstel xxx

Ik word morgen dus geopereerd door d'r.Vissers.

Als ik het goed heb 400cc dual plane.... Heb nu een lege b... Het klinkt in mijn oren als heel veel, dus twijfel of ze niet te groot worden!?

Ben behoorlijk nerveus, maar geloof dat dat bij niemand anders is.

Heb alleen momenteel gevoel dat ik lichte blaasontsteking heb. Weet iemand of dit probleem is ivm operatie/narcose?

Zal vannacht wel een slapeloze nacht worden van de zenuwen!O ja, het gaat om monobloc hydrogel implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, the day after. Even een update/verslag:

Gister om 10.15 bij dr.Visser in Venlo. Vriendelijk ontvangen, kwartiertje in wachtruimte en toen werd ik al opgehaald.

Naar kliniek gebracht, gesprekje met de anesthesist, d'r. Visser nog even foto's gemaakt en niet veel later ging ik dan naar de ok. Daar kreeg ik toch beetje de zenuwen (had ik al, maar werd nu ook emotioneel). Heb 4x op ok gelegen voor keizersnede, dus er kwamen wat flashbacks.

Maar iedereen was lief en vriendelijk en voor ik het wist voelde ik me al in slaap raken.

En net zo snel werd ik weer wakker gemaakt met de mededeling dat het achter de rug was en goed gegaan. Toen vond ik de pijn wel heel heftig!! Ik wilde maar 1 ding en dat was naar huis!

Half uurtje in bedje gebleven en ongeveer 3 uur na binnenkomst stapte ik weer bij mijn man in de auto, met nieuwe borsten.

De pijn tot op heden vind ik goed te verdragen met pijnstillers. Doet me denken aan heftige stuwing bij borstvoeding. Gelukkig hoeft er nu geen kolfapparaat aan, haha.

Gister stiekem gekeken: beetje apart. Vulling zit heel hoog en richting tepel lijkt het "leeg" en nog beetje hangtieten. Herkent iemand dit? Had voor de ingreep nog gevraagd of 400cc niet te veel was. Maar dr. Visser verzekerde me dat het echt nodig was om de opgerekte borsten te vullen. Anders zou er een lift nodig zijn. Heb nooit grote borsten gehad, alleen tijdens de borstvoeding.

Nu maar hopen, dat alles nog gaat zakken...

Vannacht redelijk geslapen, alleen lastig als je als buikslaper alleen maar op je rug kan slapen. Had me voorbereid op veel pijn vanochtend, maar gelukkig valt het reuze mee!

Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat herken ik! Kijk maar eens bij mijn foto's. De oudste foto's moet je dan pakken van mijn eerste borstvergroting. De eerste paar dagen zag het er ook niet uit, ik dacht dat het nooit goed zou komen ;). Fijn dat alles goed is gegaan! Ik wens je een goed herstel! Ik heb je topic even aangepast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal vast het woord GEDULD al weleens op dit forum hebben gelezen ;) maar dat is echt het toverwoord. Het gaat gewoon een aantal weken duren voordat je een beetje het uiteindelijke resultaat kunt zien. En dan nog blijven ze het eerste jaar steeds veranderen. Meestal worden ze alleen maar mooier in de loop van de tijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, the day after. Even een update/verslag:

Gister om 10.15 bij dr.Visser in Venlo. Vriendelijk ontvangen, kwartiertje in wachtruimte en toen werd ik al opgehaald.

Naar kliniek gebracht, gesprekje met de anesthesist, d'r. Visser nog even foto's gemaakt en niet veel later ging ik dan naar de ok. Daar kreeg ik toch beetje de zenuwen (had ik al, maar werd nu ook emotioneel). Heb 4x op ok gelegen voor keizersnede, dus er kwamen wat flashbacks.

Maar iedereen was lief en vriendelijk en voor ik het wist voelde ik me al in slaap raken.

En net zo snel werd ik weer wakker gemaakt met de mededeling dat het achter de rug was en goed gegaan. Toen vond ik de pijn wel heel heftig!! Ik wilde maar 1 ding en dat was naar huis!

Half uurtje in bedje gebleven en ongeveer 3 uur na binnenkomst stapte ik weer bij mijn man in de auto, met nieuwe borsten.

De pijn tot op heden vind ik goed te verdragen met pijnstillers. Doet me denken aan heftige stuwing bij borstvoeding. Gelukkig hoeft er nu geen kolfapparaat aan, haha.

Gister stiekem gekeken: beetje apart. Vulling zit heel hoog en richting tepel lijkt het "leeg" en nog beetje hangtieten. Herkent iemand dit? Had voor de ingreep nog gevraagd of 400cc niet te veel was. Maar dr. Visser verzekerde me dat het echt nodig was om de opgerekte borsten te vullen. Anders zou er een lift nodig zijn. Heb nooit grote borsten gehad, alleen tijdens de borstvoeding.

Nu maar hopen, dat alles nog gaat zakken...

Vannacht redelijk geslapen, alleen lastig als je als buikslaper alleen maar op je rug kan slapen. Had me voorbereid op veel pijn vanochtend, maar gelukkig valt het reuze mee!

Ik hou jullie op de hoogte!

Hoi Steefje,

hier ook alles helemaal goed gegaan. Nagenoeg geen pijn gehad. Vandaag al geen pijnstillers meer genomen.

Durfde eerst niet te kijken gisteren, maar de nieuwsgierigheid werd toch te groot.. Even de BH los. Ik schok me dood. Jeetje zeg ze zijn echt enorm. Stonden erg op spanning en waren flink gezwollen. Vandaag al iets minder gelukkig. Moet wel zeggen dat ik het al heel mooi vind. Als ze straks wat zakken en niet meer zo gezwollen zijn denk ik dat het precies is wat ik graag wilde.. Wat hebben ze vandaag gezegd aan de telefoon? Neem aan dat je hebt aangegeven dat je vind dat de vulling zo hoog zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noelke,

Zonder pijnstillers gaat het bij mij nog niet hoor. Met pijnstillers is pijn draaglijk. Alles voelt zo opgezwollen en strak.

Aan de telefoon werd me verteld, dat het afwachten is hoe de borsten zich gaan ontwikkelen. Voor mijn gevoel wel al een beetje gezakt.

Denk inderdaad dat geduld het toverwoord is!

Straks maar eens lekker gaan douchen, dat knapt ook wel op denk ik!

Hoe gaat het jou vandaag?

Tevreden met je nieuwe borsten? Ik vind ze nu ook nog erg groot, maar denk dat als het nog wat zakt en zwelling minder wordt, dat het precies goed is. Hoeveel was bij jou geplaatst? Bij mij 400cc ivm 4x borstvoeding... Toch wel flink opgerekt allemaal (en dus gaan hangen)

Succes met je herstel!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

gelukkig goed geslapen vannacht! Had ik wel even nodig.

Bij mij is er 480 cc geplaatst voor de spier. Ik heb zelf maar 1 kind en geen borstvoeding gegeven. Was matig aan het verslappen. Ik denk idd ook dat als de zwelling minder is en het een beetje gaat zakken het precies goed is. Tot nu toe ben ik zeker tevreden!

Geduld is zeker het toverwoord. Alles gaat nog zo veranderen.. Denk dat het alleen maar mooier gaat worden. Hoe zijn de protheses bij jou geplaatst? Ik denk dat ik redelijk weinig last heb omdat ze voor de spier geplaatst zijn.

Vandaag lekker douchen gelukkig. Vind het wel best eng om de grote pleisters er al af te halen. Gaat allemaal zo snel.
Volgende week dinsdag al de hechtingen verwijderen.. Hoop dat alles goed geneest.

Jij ook succes met je herstel!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noelke,

Fijn dat je zo goed geslapen hebt, daar knap je van op!

En wat fijn dat je je borsten nu al mooi vindt. Eerlijk gezegd vind ik het bij mij nog spuuglelijk. Er moet echt nog veel veranderen, wil het in de buurt komen van mooie borsten.......

Net gedouched en dan ging prima. Pleisters eraf halen viel ook reuze mee. Haartjes gewassen en gefohned. Straks ga ik proberen even naar de bakker te lopen. Nog geen pijnstillers genomen, maar denk wel dat ik dat zo maar even doe!

Succes jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.