Ga naar inhoud

Luchtballon1 : 23 juni 2014 : Dr. Timmenga : Reinier de Graaf Ziekenhuis Delft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa! Nog maar 1 weekje wachten voor je.

10 uur is wel een mooie tijd, niet te laat i.v.m. eten enzo en niet te vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Positief blijven ...verheug je op het resultaat ...op straks mooie Bh shoppen , beter passende

bovenkleding vinden ect ...

Leef er naar toe ...hoe uitgeruster je de OP/narcose in gaat hoe meer het meevalt .

Is allemaal wel heel makkelijk gezegd natuurlijk ...

Voor mij was het ook de eerste keer narcose ...en was er helemaal klaar voor ...

Mij is alles zo mee gevallen ...

Succes met het aftellen/turven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mn operatie is achter de rug en alles is goed gegaan!

Rond half 10 vertrok ik naar het ziekenhuis waar ik eerst nog even bloed moest prikken. 11 uur werd ik meegenomen om me om te kleden en daar kreeg ik een pilletje om rustig te worden (wat moeilijk lukte, omdat ik lag te trillen als een rietje door de zenuwen haha).

Ik werd om half 12 opgehaald om naar de verkoeverkamer te gaan en daar kreeg ik een infuus en allemaal sticketjes. Als heel snel werd ik naar de operatiekamer gereden (brrrrr wat was het daar koud). Daar heeft de arts nog even afgetekend en toen kreeg ik een kapje om, om te slapen.

En toen werd ik wakker en was alles achter de rug (om half 3). Als snel werd ik weer naar boven gebracht waar mn vriendje en mn ouders op me stonden te wachten.

Het gaat prima met me, helemaal geen misselijkheid of gekke dingen haha. Net geplast (moest echt super nodig haha) en een bakje vla gegeten.

Helaas moet ik hier wel een nachtje blijven, dus zo lekker Nederland - Chili kijken hier.

Groetjes een heel blij en opgelucht meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :43: ..gelukkig is alles goed gegaan .

Nu lekker een nachtje in de kliniek doorbrengen , en vanaf morgen lekker thuis herstellen .

Al het resulaat aanschouwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat was even schrikken. Word ik ineens wakker met hele suisende oren en zie ik half niets meer. Snel mn moeder geroepen die gelijk uit bed kwam en toen de hele boel ondergekotst. Fijn zo'n narcose haha.

Verder gaat alles prima, echt bijna geen pijn. En had gedacht dat ik minder zou kunnen, maar dat valt ook hartstikke mee.

Nu even rustig bijkomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narcose ...het blijft rotzooi ja ....

Het drinken van granaatappelsap schijnt goed te werken om de narcose uit je lijf te krijgen ...

Fijn dat je weinig pijn hebt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de tape is eraf en net voor het eerst mn nieuwe borsten gezien. Wat zien ze er mooi uit en wat ben ik blij!!

Ik heb nu een 75C en maandag moet ik weer terugkomen om de hechtingen eruit te halen :) verder voel ik me nog wel heel zwak van de narcose, maar ik hoop dat dat snel over gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.