adrianna Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Even een vraag aan ervaringsdeskundigen. Hoelang duurt het ongeveer voor de zwelling na een bvk. weg is? Ik ben begin februari geopereerd in het cwz in nijmegen. Vlgs de pc kan het tot 3 mnd. duren voor al het extra vocht uit de borsten weg is, ik had zelf verwacht dat ik na een paar weken toch al verschil had moeten merken als er veel zwelling geweest zou zijn na de ok. Wat zijn jullie ervaringen? Ben erg benieuwd.. Adrianna Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia1984 Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Bij mij werd ook gezegd dat het inderdaad na 3 maand pas de definitieve vorm heeft. Alles moet ook nog wat uitzakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deempje Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Mijn pc zei eergister dat het ong. na 4 maanden zichtbaar is, nu zal het een beetje per persoon verschillend zijn.Ik heb nu na 5 dagen niet meer de rimpels van de bh in mijn borst staan en de 1e tot en met de 3e dag wel...dus het is al een beetje aan het minderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.