Ga naar inhoud

Mien22 : 2 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben 8 dagen po en heb 295cc mf allergan dual plane borstvergroting gehad! Nu heb ik mezelf opgemeten vandaag en ik heb 72 cm onder en 86 cm vanaf tepelhoogte! Dat is omgerekend een B en had bij PC aangegeven dat het een Grote C moest worden

Ben er eigenlijk niet echt blij mee voor nu!! Nu is mijn vraag: ik lees bij veel dames op het forum dat de borsten in omvang nog groeien in de loop der weken met dual plane! Klopt dat of kan dat niet? En hoe kan dat vraag ik mezelf af?

Ik weet ik ben nog maar net geopereerd en het moet nog zakken enzo maar toch

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!!

Liefs Mari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik zit ook met dezelfde vaag als jou.

Ben nu 5 dagen PO en vind ze ook wat kleiner dan verwacht, heb ook dual plane met 380 CC.

Zal is ff kijken of ik je foto s kan zien.

Mijn rechterborst is behoorlijk dik onder mijn oksel, terwijl ik van mijn linkerborst totaal geen last heb.

Heb jij dit ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames! Vraag me ook wel af hoe dat zit met dual plane, ik ben bang dat ze kleiner zullen worden. Ben vandaag 5 dagen PO en ben al super blij, maar of ik dag nog zal zijn als ze veel gaan krimpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben blij met de maat en hoop dat ze niet groter worden :)

Vind het zo al moeilijk om kleding en bh's te vinden :)
Maarjah, bij mij is het al een F...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet Mari, maar vaak worden de borsten groter omdat de huid, en de spieren ook nog op moeten rekken. Als dat gebeurt komen ze steeds meer naar voren, nu zijn ze nog helemaal strak, de prothesen worden door de strakke huid, spieren en weefsel nog flink " binnen" gehouden.!

Ze zijn wel erg mooi moet ik zeggen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd focus je niet teveel op grote borsten, op je foto zien ze er mooi uit,en zodra ze gaan indalen zullen ze wat naar voren komen,er gaat echt nog heel veel veranderen,ook bij dual plane.

Geduld is echt wat je moet hebben na een operatie.

Ze worden echt heel erg mooi straks.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hallo,

Ik ben nu een jaar PO en ben al een hele tijd niet echt tevreden meer! Ik vind dat mijn borsten te ver van elkaar af zijn gaan staan! Kan totaal geen decolleté krijgen met een BH aan! Daarnaast vind ik dat mijn ronding veel te laag begint!

Nu moet ik binnenkort op controle met mijn klacht. Ik vraag mezelf af zijn er meer mensen die niet helemaal tevreden waren bij velthuiskliniek dje een her operatie ondergaan zijn! Het gaat natuurlijk om best veel geld en dan wil je ook tevreden zijn! Verder ben ik super tevreden over die kliniek en mijn plastische chirurg ook alleen hier niet over helaas!

Wie heeft er een her operatie gehad?

Groetjessss :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat helaas ook...

maar ben van te voren wel gewaarschuwd door de chirurg dat dit echt zo zal blijven.

Wat ik wel lees in mijn half jaar forumverslaving is dat pc Plovier de arts is voor het creëren van spleetjes..!

Ik wacht mijn consult ook af, moet ik bijbetalen ga ook ik mijn heil zoeken in België..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.