Ga naar inhoud

lucia : 10 april 2014 : dr. Visser : Welness kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Even mezelf voorstellen: ben 23 jaar, woon in Belgie en 10 april is de grote dag :-) ik heb nu een aa , ben 1m68 en weeg 53kg, erg slank dus.

Ik ga mijn bv laten doen in de welness kliniek door dr Visser. Erg spannend! Aan de ene kant zal er 265cc bijkomen, andere kant 280cc. Dan zijn ze mooi gelijk :-) Dr Visser stelde voor om niet groter te gaan omdat ik te weinig vet heb (heb ik hier op het forum nog al gelezen). Ik wou ook niet ineens super groot.

Ik kijk er erg naar uit. Ik ben alleen een beetje bang dat ik ze nadien mss toch niet mooi ga vinden... maar ben niet de enige die dat gevoel heeft zeker?

Ik ga ook proberen om het geheim te houden, niet iedereen moet dat weten :-)

Leuk forum trouwens! Fijn dat er zoveel vrouwen hun ervaringen hier willen delen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi lucia,

Welkom op het forum! Ik heb je titel even aangepast. Ik denk idd dat veel vrouwen dat gevoel hebben hoor. Ik heb het nu weer. Ben 2 dagen geleden voor de 3e keer geopereerd en ben ook nu weer bang dat het niet mooi wordt terwijl ik uit ervaring weet dat het best goed zal komen.

Veel succes en plezier met de voorbereidingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lucia,

proficiat met je datum, nu nog even afwachten. Ik word volgende week donderdag 27maart geopereerd door Dr vissers, echt zo spannend allemaal, kijk er echt naar uit en het kan niet snel genoeg donderdag zijn !
Ja inderdaad heb dat gevoel ook wel van pff wieweet gaan ze helemaal niet mooi zijn, mijn mama heeft daar ook zo schrik voor dat het gaat mislukken, ze vraagd steeds zou ge het toch misschien niet doen ?
maar eerlijk gezegd heb ik nog geen één slechte Bv gezien wat Dr vissers heeft geplaats.Dus denk dat we op ons 2 oortjes Mogen slapen en dat het allemaal goed komt !!
Ik ga 300cc dual plane krijgen, ben 1m63 en 52kg .. en nu een 70b.
Zal je na donderdag op de hoogte houden hoe het is verlopen !!
Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci voor jullie reacties!

@ Linsjee: leuk dat je dezelfde dokter hebt :-) ik krijg ook dual plane. ben heel benieuwd hoe het zal verlopen voor je. Veel succes donderdag! Kijk al uit naar je reactie na donderdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucia,

Ik snap je helemaal! Ik wordt aanstaande maandag 31 maart geopereerd door Dr. Visser alleen dan wel in haar eigen praktijk in Venlo.

Ik heb gekozen voor de Monobloc Hydrogel van 245 cc. Ik heb nu maat 70B. Ik ben erg benieuwd welke maat ik na de operatie heb.

Heerlijk om hier toch even je zorgen te sparren, voor mij hoeft verder ook niemand het te weten.

Dat is wel een hele organisatie aangezien ik ook nog twee kindjes heb van 5 en 6.

Je wilt niet weten hoe vaak ik niet al in de spiegel heb gekeken naar mijn borsten, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lucia,

Ik snap je helemaal! Ik wordt aanstaande maandag 31 maart geopereerd door Dr. Visser alleen dan wel in haar eigen praktijk in Venlo.

Ik heb gekozen voor de Monobloc Hydrogel van 245 cc. Ik heb nu maat 70B. Ik ben erg benieuwd welke maat ik na de operatie heb.

Heerlijk om hier toch even je zorgen te sparren, voor mij hoeft verder ook niemand het te weten.

Dat is wel een hele organisatie aangezien ik ook nog twee kindjes heb van 5 en 6.

Je wilt niet weten hoe vaak ik niet al in de spiegel heb gekeken naar mijn borsten, hihi!

Hallo Juf,

zie dat jij ook maandag 31 maart geopereerd wordt in de Arenborghoeve. Ik ook! Heb ook voor monobloc hydrogel gekozen. 480 cc voor de spier op advies van dr. Visser. Heb nu maat 80c met beginnende verslapping. Ben heel benieuwd... Spannend! Krijg morgen te horen hoe laat het gaat gebeuren die maandag. Alvast succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ juf: spannend voor je! Ik ben ook benieuwd naar welke maat ik ga hebben. Zou nu al graag nieuwe bh's gaan kopen, haha :-)

@ esmiralda: ben al volop aan het aftellen maar het lijkt zo lang te duren. Ben ook wel een beetje bang voor de herstelperiode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid maar je wordt door een top chirurg geholpen. Ik heb door haar ook eindelijk mooie borsten en zij stelde mij 330 voor en op de dag van de operatie wilde ik toch meer. Helaas kon er niet meer in dan 350 ook ivm weinig weefsel. Ben elke dag nog zooo blij dat ik het gedaan heb en ze zijn super mooi en natuurlijk ook wel.. Denk dat niemand t op gaat vallen hoor!! Wij letten op borsten omdat we er zo mee bezig zijn maar een ander die ziet dat echt niet!!!

Veel succes en fijn herstel!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia,

Ik heb moet maandag om 9.15 uur aanwezig zijn, Ben benieuwd of ik zondag goed kan slapen.

Wie weet zien we elkaar maandag nog.

Groet Juf

Hey juf,

Ik word pas 10 april geopereerd. Noelke is maandag ook aan de beurt zoals jij.

Veel succes alvast. Ben benieuwd hoe het voor jou gaat verlopen. Ik denk dat ik de nacht voordien niet veel ga kunnen slape, ben er nu al zoveel mee bezig. Laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juf,

ik moet maandag om half 9 daar zijn. Denk dat ik de eerste ben en dat jij meteen na mij aan de beurt bent.

Slaap er nu al onrustig van.. Pfff zal blij zijn als het maandag achter de rug is. Vind het nu het bijna zo ver

is toch wel heel spannend. Misschien zien we elkaar nog idd.. Anders zal ik erna hier even laten weten

hoe het allemaal verlopen is. Nou meid, heel veel succes dan maar!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noelke,

Hoe is het bij jou gegaan?

Ik heb de hele dag nog last gehad van de narcose. Mijn borsten doen nu nog best zeer. Vooral de rechterkant af en toe steken.

Ik vind mijn borsten nu nog enorm (En ik had maar 245 cc). Ben benieuwd of ze nog iets slinken want dat mag van mij best.

Ben nog wel super moe elke keer.

Ben benieuwd hoe het met jou is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noelke,

Hoe is het bij jou gegaan?

Ik heb de hele dag nog last gehad van de narcose. Mijn borsten doen nu nog best zeer. Vooral de rechterkant af en toe steken.

Ik vind mijn borsten nu nog enorm (En ik had maar 245 cc). Ben benieuwd of ze nog iets slinken want dat mag van mij best.

Ben nog wel super moe elke keer.

Ben benieuwd hoe het met jou is.

Proficiat met je nieuwe boobies! :-)

Deze nacht wat kunnen slapen? Hoe viel het in het ziekenhuis zelf mee?

Vallen ze zo groot uit? Ik ga 280cc krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi juf,

Ook ik maandag in Venlo geopereerd.

Bij mij ook nog best pijnlijk en snel moe.

Borsten voelen enorm en flink onder spanning. Dat mag van mij ook wel beetje minder!! Maar ja, geduld zeggen ze hè! Zo moeilijk,

Hoop dat eea nog wel flink gaat zakken!

Succes met je herstel. Iedere dag een beetje beter!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Vandaag dag 2 na de operatie. Overdag gaat het best goed. Alleen slapen is lastig. Ik kan nog niet zo goed de juiste houding vinden. Mijn rechterborst geeft bij het liggen pijnlijke steekjes. Volgens mij is de huid super gevoelig. Ik ben blij dat ik voor 245cc heb gekozen. Is voor mij meer dan genoeg. Ze zien er nu nog echt enorm uit, maar als de zwelling straks is afgenomen, denk ik dat ze perfect zijn.

Ben benieuwd wat voor maat BH het gaat worden. Ik heb begrepen dat dat nog wel een paar weken gaat duren voordat je dat weet. Ik moet wel ergens een extra sportbh scoren! Is een beetje lang om 6 weken met dezelfde BH rond te lopen,haha.

Veel succes Lucia. Laat het gewoon op je afkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Vandaag dag 2 na de operatie. Overdag gaat het best goed. Alleen slapen is lastig. Ik kan nog niet zo goed de juiste houding vinden. Mijn rechterborst geeft bij het liggen pijnlijke steekjes. Volgens mij is de huid super gevoelig. Ik ben blij dat ik voor 245cc heb gekozen. Is voor mij meer dan genoeg. Ze zien er nu nog echt enorm uit, maar als de zwelling straks is afgenomen, denk ik dat ze perfect zijn.

Ben benieuwd wat voor maat BH het gaat worden. Ik heb begrepen dat dat nog wel een paar weken gaat duren voordat je dat weet. Ik moet wel ergens een extra sportbh scoren! Is een beetje lang om 6 weken met dezelfde BH rond te lopen,haha.

Veel succes Lucia. Laat het gewoon op je afkomen.

Fijn dat het bij jou ook allemaal zo goed gaat! Vind het slapen ook het lastigste maar is afgelopen nacht wel redelijk gegaan. Je kan eens kijken op www.kiesdejuistesportbh.nl of gewoon bij Wehkamp dan heb je hem de dag erna in huis. Ik heb er ook een aantal besteld. Worden vandaag bezorgd. Even kijken welke het beste zit en dan de rest weer terug.

Succes met je herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie, stelt me wel gerust. Ik ben al bezig met de voorbereidingen: mijn man op het huishouden voorbereiden, haha :-)

Hoi Lucia,

komt helemaal goed hoor! Mijn man is maandag (dag v.d. operatie) thuisgebleven en dinsdag ook. Vandaag de hele dag alleen geweest. Zolang je geen gekke dingen doet gaat dat prima.. Rest gewoon liggen laten tot je man er weer is.

Alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man is al zeker de eerste 4 dagen samen met mij thuis.

Vandaag een mailtje gekregen van de welness kliniek: om 9 uur moet ik me aanmelden op 10 april! :-) blij dat het al zo vroeg is. Stond wel bij dat het dan nog ongeveer 3 uur duurt voordat de operatie begint. Das wel lang lijkt me. Dan is het al twaalf uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man is al zeker de eerste 4 dagen samen met mij thuis.

Vandaag een mailtje gekregen van de welness kliniek: om 9 uur moet ik me aanmelden op 10 april! :-) blij dat het al zo vroeg is. Stond wel bij dat het dan nog ongeveer 3 uur duurt voordat de operatie begint. Das wel lang lijkt me. Dan is het al twaalf uur.

Dat is idd lang. Ik moest om half 9 daar zijn en ff na 9 lag ik onder het mes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meisjes ,

Ik ben vandaag juist 4dagen PO ! Ook geopereerd in de Wellnesskliniek maar dan door

Dr. Verdonck !

1ste 2 dagen waren echt pijnlijk , nu gaat het al beter !

Ik vind lastig dat dat verband er 2 weken zou aan moeten blijven ..

Terwijl ik lees dat velen al een sport bh aanhebben ..

Waarom is dit ? Ik wil ze zo graag eens zien !!

Soms voel ik wel prikjes aan die wondjes maar zal wel normaal zijn zeker ?

Succes diegene die nog moeten gaan !!

Xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.