Ga naar inhoud

Chrisjechuk : 15 april 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Sorry voor de late reactie, was ff in het buitenland :)! 325 cc HP Mentor Dual plane! Wtf moet je supplementen slikken?Ik heb twee fila sportbhs gehaald

D75.. Ik heb zelf een kleine C… We zullen zien! Spannend nog 7 dagen

Of het moet weet ik niet. Las het hier op het forum dus doe ik dat ook maar.

Als ik aan volgende week denk, word ik het ene moment heel blij en het andere moment draait mijn maag om. pfff

Verder maak ik maar grapjes tegen mijn vriend en andersom. Dat ie me over een week niet meer kan knuffelen. En hij zegt dan, ja en vanaf dan komen je borsten samen met je voeten een minuut eerder de kamer in als de rest van jouw lichaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou mijn operatie zit er op en is me zooooo enorm meegevallen!

Sterker nog ik ben de kliniek uitgewandeld op mijn hakjes en heb gewoon de trap gepakt inplaats van de lift :-)

Ik had het geluk dat ik niet tot aan het eind van de operatie dag hoefde te wachten voordat ik op controle kon bij Frans. Ik liet duidelijk blijken dat ik niet tot na 5 uur wilde wachten dat ik ook thuis op bed kon liggen. En huppa we werden ineens tussendoor geplaatst voor controle en mochten toen naar huis.

Heb gister enkel 2x 500 mg paracetamol genomen. Meer preventief als dat ik echt pijn had. Heb ook goed geslapen. Met 2 kussens in mijn rug 1 onder iedere arm en 1 in mijn knieholtes.

Vanmorgen 1x 500 mg paracetamol preventief gepakt omdat ik een afspraak had in het centrum waar ik niet onderuit kon. En ook dat is goed gegaan. Bij thuiskomst door het huis en in de tuin gewandeld en daarna moest ik verlicht van mijn vriend naar bed... Gebruik geen pijn medicatie.

Heb geen pijn, wel een drukkend gevoel en wat beurs. Alsof ik een harde trap tussen/boven mijn borsten heb gehad. De ribben onder mijn borsten door zeer, maar enkel als ik eraan zit. Dus doe ik dat niet.

De incisie en mijn borsten doen geen zeer. Mijn vriend heeft ze zelfs al even mogen aanraken op mijn aandringen en met begeleiding. Die durfde dat niet en wou die ook niet doen. hihihihih
Frans en Tanne vonden mijn bh helemaal geweldig. De post-operatieve bh van online-care die follow-up bh.
En wilde er alles over weten. :-)

Ik ben enorm blij met mijn borsten en de eerste dag na mijn operatie, hopelijk gaan de volgende dgn net zo makkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yara,

Hoe gaat het met jouw herstel?

Heel goed,dank je.

Ik heb , net als jij, totaal geen pijn gehad en nu nog niet.

Wel merk ik sinds deze week dat mijn tepels erg gevoelig zijn , vooral voor kou.

Zijn ze niet gewend, zaten altijd bedekt onder een dik kussen van de maximizer. :)

Dikke knuffel Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.