Ga naar inhoud

Botox behandeling vraag maar raak


Smarcietje1234

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
Gast nicky328

Hallo,

Vandaag net botox en fillers gekregen .

Botox voor kraaiepootjes aan de ogen en filler is voor de plooien aan de mond. filler blijft langer dan botox, ongeveer 1 tot anderhalf jaar. Botox een zestal maand zeggen ze.

Nu zie ik nog geen verschil, dat is pas binnen een tweetal weken. Ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ook ik laat al een paar jaar mijn voorhoofd en fronsrimpel tussen mijn ogen met botox in spuiten.... Ik heb niet echt heel diepe rimpels maar ik vind dat ik ee uitgeruster uitzie en ook minder streng....;)

Ik ga bij mijn pc in antwerpen-berchem. Dokter Raphael de Mulder. Hij heeft ook mijn bv gedaan en ik laat ongeveer elke 6 maanden botox spuiten.

Mijn voorhoofd kost mij 90.-

Ik vind het niet echt pijnlijk. Beetje onaangenaam gevoel, dat wel.

Mijn lippen zou ik ook wel eens willen laten opvullen, maar dat durf ik dan weer niet....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

doet dit zeer of heb je er last van, of kun je het gewoon tussen de boodschappen door even laten inspuiten? Zie je er niet ineens heel oud uit als het uitgewerkt is?

Ik kan gewoon meteen terug werken en/of boodschappen doen....nergens last van. Het werkt heel langzaam weer uit....je ziet er dan niet ouder uit, maar ineens zijn je rimpelthes erweer...en weet je dat het tijd is om weer eens aan de spuit te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op dit moment een slechte ervaring met botox ,ik heb rimpels naast m'n ogen weg laten spuiten maar die kerel spoot iets te laag onder m'n ogen waardoor ik al maanden met dikke hamster wangen loop en er zijn doordat m'n wangen zo raar opgezet zijn ook nog rimpels onder m'n ogen tevoorschijn gekomen die er normaal nooit zitten.

Ik ben nu 4 maanden verder na mijn inspuiting maar ik zie er nog steeds niet uit ..Iedereen zegt dat ik er vermoeid uit zie maar het komt gewoon omdat m'n hele uitstraling weg is ,ik zie ook dat ik er op fotos echt slechter en ouder uit zie dan voor de botox ..

Ik heb het wel eens gedaan met mooi resultaat maar voorlopig blijf ik er vanaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts werkt met botox enkel op het voorhoofd....voor de rest met fillers......rond de ogen lijkt me botox niet zo goed....rond de mond ook niet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

omdat ik het resultaat niet optimaal vond na twee weken ben ik teruggegaan naar de arts en dit gemeld. Hij zei : je moet nog wat geduld hebben, maar als je wilt wil ik nog wat botox spuiten rond je mond. Ik heb nogal een expresieve lach en wilde dat wat minderen. Ik zei dat het goed was. Ook mijn enig oog vond ik nog niet veel veranderd. Hij gaf dus mijn ene oog nog een extra spuitje botox.....

WAT EEN SPIJT HEB IK HIERVAN!!!! Na enkele dagen is mijn lach helemaal veranderd! ik herken mezelf niet meer als ik uitbundig lach. Inderdaad veel minder expressief maar ik wist niet dat mijn lach er helemaal anders ging uitzien. MIjn ene oog is ook veel groter dan mijn andere als ik lach omdat het 1 spuitje meer gehad heeft. Gebeld maar er is niets aan te doen dan afwachten tot het uitgewerkt is.

Ik moet wel zeggen dat mijn rimpels veel verminderd zijn, ik ga botox blijven gebruiken maar noooit meer aan mijn mond (daar is filler de oplossing voor maar ik moet wel wat meer geduld hebben) en nooit meer 1 oog een spuitje meer dan het andere laten geven. Maar ik vind dat het wel aan de arts is om me dat te zeggen. ik ken daar niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb recent wat botox gehad rond de mond. De arts heeft ook de mondhoeken licht met filler gevuld. Door ouder te worden vond ik dat ik er wat triestig uitzag aan de mond. De arts heeft klein beetje botox ingespoten en ook een heel klein beetje filler. Maar het effect is verbazend. Ook de behandeling van mijn donkere kringen is heel fraai. Ik durf echt zeggen dat ik er vandaag frisser uitzie. Ik bezoek nu Clinic 3D in Hasselt. De arts informeert echt goed, voordelen, eventuele bijwerkingen. er wordt echt tijd gemaakt voor een gesprek bijde consultatie. Ik vraag me af of beautyclinics die reklame maken voor botox aan goedkope prijzen wel degelijk zijn. Het blijven toch medische ingrepen. Laatst zag ik een groupon actie Botox aan 85€, stel ik me toch wat vragen bij.


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

hey dames, ik heb maandag een consult bij de velthuiskliniek. Ik wil van mn fronsrimpels op mn voorhoofd af . Ook de lijn die van mijn neus naar mn mond loopt zeg maar vind ik veel te nadrukkelijk aanwezig en van die kleine kleintjes op mn bovenlip. Ik laat niet alles tegelijk doen, Vind het wel een beetje spannend brrr..! Voorhoofd niet maar de rest wel! Ben echt bang dat het lelijk wordt ofzo. Iemand van jullie die ervaring heeft met deze zones? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.