B-Cupje Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Lumineers zijn zuiver porseleinen facings die, in tegenstelling tot kunstof facings, veel duurzamer zijn, niet verkleuren en de tanden beschermen tegen vloeistoffen en andere voedselinvloeden. Lumineers gaan zoals klinisch bewezen 20 jaar mee en matchen perfect natuurlijke tandstructuren waarmee u witte tanden krijgt. Deze porceleinen tandschildjes zijn dun als een contactlens en zorgen voor een recht en wit gebit. Tanden bleken geeft een tijdelijk resultaat. Lumineers daarentegen een langer resultaat.Voordelen Lumineers witte tanden - Slijpen en injecties zijn overbodig, de tandarts neemt een afdruk van het gebit en vervolgens worden de Lumineers tijdens de 2e afspraak in minder dan één uur geplaatst. - Geen gevoelige tanden met Lumineers omdat Lumineers met minimale tandpreparatie direct geplaatst kunnen worden. - Kleurstoffen hebben geen invloed op Lumineers, gele vlekken voorgoed onder witte tanden. - Geen angst van patiënten voor de tandarts, in een enkel geval wordt detand licht bijgeslepen, maar beperkt zich dit tot de oppervlakte en worden nooit gevoelige tandstructuren aangeraakt. - Lumineers kunnen elk moment verwijderd worden zonder beschadiging van het gebit. Veel gestelde vragen over LumineersWaarin verschillen Cerinate Lumineers ten opzichte van traditionele veneer behandelingen? Lumineers kunnen zo dun worden gemaakt als een contactlens (ongeveer 0,2 mm), maar toch 100% verkleuringen weg kunnen werken. Verder moet bij traditionele veneers gevoelige tandstructuur verwijderd worden voordat ze geplaatst kunnen worden. Behalve dat bij Lumineers de tanden zelden minimaal bewerkt hoeven te worden, kunnen micro-lekkages of micro-breukjes niet ontstaan. Wat is het verschil tussen Lumineers en kunstof facings? Lumineers zijn super dun (0.2mm), kleurvast en van gepatenteerd Cerinate porcelein gemaakt. Kunstof facings verkleuren door het gebruik van bv thee, koffie, wijn enz., reageren op warm en koud en geven risico op lekkages waardoor carries vorming (gaatjes) voor de hand ligt. Ik denk dat ik een beugel nodig heb om mijn tanden recht te zetten, maar ik wil niet zo lang met een beugel lopen. Kunnen Lumineers een oplossing bieden?In de meeste gevallen zijn Lumineers een uitstekend alternatief voor een orthodontische behandeling. Uw tandarts kan uitsluitsel geven na het bekijken van uw gebit en u dan adviseren wat het beste is. Uw Lumineers zullen de vorm krijgen om uw tanden recht op een rij te laten lijken. Aan de achterkant wat u zelf voelt verandert er dus niets. Ik heb last van gevoelige tanden, zijn Lumineers een optie voor mij?Voor Lumineers loopt u geen risico op gevoelige tanden. In tegenstelling tot andere methoden om witte tanden te krijgen worden uw tanden voor Lumineers niet bewerkt. Gevoelige tandstructuren worden zelfs beter beschermd waar Lumineers geplaatst zijn. Wat is het voordeel van Lumineers ten opzichte van tanden bleken? Het bleken van tanden geeft wisselende resultaten. Lumineers bieden u een gegarandeerd en tevens permanent resultaat waarbij u zelf exact de kleur kunt kiezen. Bleken met de Sapphire lamp wordt daarbij vaak als aanvulling gebruikt voor de ondertanden die minder zichtbaar zijn als u lacht. Het bleken van tanden kan mogelijk in enkele gevallen de gevoeligheid van tanden iets vergroten; de Sapphire methode gebruikt hierbij een unieke bleekgel die dit tot een minimum beperkt. Wat zijn de kosten om de tanden van Lumineers te voorzien? De kosten bestaan uit twee delen, een deel bedraagt de porseleinen Lumineer en het andere deel is de vergoeding van de tandarts. Omdat elke patient uniek is, vereisen Lumineers maatwerk voor uw gebit. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om vooraf een prijsindicatie te geven voor uw Lumineers. Hoe lang gaan de Cerinate Lumineers mee? Klinisch onderzoek op langer termijn wijst uit dat Lumineers By Cerinate meer dan 20 jaar perfect blijven. Cerinate biedt 5 jaar garantie als de Lumineers zijn geplaatst door een tandarts die het Lumineers seminar heeft gevolgd en gecertificeerd is. Kunnen Lumineers verwijderd worden als ik dat wil? Ja, Lumineers kunnen volledig verwijderd worden. Dat is dankzij het niet beslijpen van de gevoelige tandstructuur hierdoor is de natuurlijke tand dus nog helemaal in tact en sterk
Guest joseph13 Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 Daar ben ik zeertevreden met sommige tint van mijn tanden. Ik gebruikte producten van het bleken van tanden. Misschien dat ik kan adviseren (aanbevelen) U het: http://www.whiteway-tandenbleken.nl/ het isde meest goedkoper (de meest goedkopere) van alle locaties van on-line verkoop die ik had kunnen vinden. U kunt vinden alle informatie er.harte
sailingcouple Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Ik had een zéér onregelmatig gebit en dit is door porceleinen facings nu een mooi geheel geworden.Echter de parodontologie kliniek die het heeft uitgevoerd, ben ik minder enthousiast over. Er moest ook een kies worden getrokken maar ze hebben de wortels laten zitten. Later kwam ik bij de kaakchirurg en zij waren not amused.Het is allemaal wel weer goed gekomen maar ook inzake van parodontologie is het heel belangrijk goed je huiswerk te doen!
Recommended Posts