Ga naar inhoud

incisie via de oksel


Aanbevolen berichten

Hoi!

Vandaag bij dr roosenburg op gesprek geweest. Het wordt links 275cc en rechts 300cc. Ik heb nu een A/B cup. En ik ben toch een beetje bang dat dit te klein is.. zou ik misschien foto's van iemand kunnen zien om te vergelijken...? Ik ben zelf 173 en 56 kg. Smal en fijn gebouwd.

Ook vroeg hij waar ik de incisie wilde. En ik heb voor de oksel gekozen omdat dit mij het mooist lijkt maar ik lees nu op internet dat je hierbij sneller last heb van bloedingen en kapsel.. heeft iemand hier ervaring mee??

En heb je met plaatsing achter de spier langer last?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring mee, maar je kan maar 1 keer via de oksel plaatsen, dus dan zou je bij een wissel alsnog een litteken onder de borst krijgen en ook symmetrie is moeilijker te behalen aangezien je verder van de borst afwerkt zeg maar. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Louise, ik ben ook bij dokter roosenburg geweest en bij mij heeft hij dat niet gevraagd. Als hij dat wel had gedaan dan had ik zelf al voor de oksel gekozen. Ik heb al mooie fotoos gezien bij meiden die door deze arts geholpen zijn en hij maakt hele mooie kleine incissies. zo fijn en dun dat je er straks niks meer van ziet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had bij hem ook een goed gevoel! En dat was voor mij erg belangrijk.

Toch twijfel ik over via de oksel omdat ik lees dat er dan sneller complicaties kunnen optreden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring mee, maar je kan maar 1 keer via de oksel plaatsen, dus dan zou je bij een wissel alsnog een litteken onder de borst krijgen en ook symmetrie is moeilijker te behalen aangezien je verder van de borst afwerkt zeg maar. ;)

Ik heb ze 2 maar via de oksel gekregen, dus het kan wel.

Of dit de beste optie is, laat ik in het midden.... Je hoort steeds dat het voor de arts moeilijker is daar hij minder werkruimte en zicht heeft...

De eerste keer was perfect bij mij ( vond ze te klein maar had niets met de oksel te maken :) ), tweede keer was het niet goed ( te hoog en kapsel ).

Of dit nu met de plaatsing of arts te maken heeft zal ik nooit weten natuurlijk!

Maar het lidteken was voor mij ook de voornaamste reden toen om het zo te doen, je ziet er echt niets meer van en hoopte zo geen lidteken aan mijn borsten zelf te hebben.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

oi!!

ik heb het via de oksel laten doen, en ik heb er helemaal gn last van gehad!

geen complicaties, en gn kapsel (zolang je je aan de regels houdt die de chirurg je oplegt, is er sowieso al minder kans voor)

zeer tevreden, je kan er nu haast niets meer van zien (1j PO)

grtjs!!

Zeep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Louise!

Ik laat 24 maart bij Roosenburg 300 CC plaatsen via de oksel. Ik weeg zelf rond de 53 kg en ben ook 173, dus best wel vergelijkbaar.. Hij bepaalt wel ter plekke of 300CC wel past, aangezien ik niet veel ruimte heb.

Mijn zus heeft het ook bij Roosenburg via de oksel laten doen en het is heel erg mooi geworden. Over de pijn? Ik hoor dat je via de oksel wel meer pijn kan hebben in het begin. Bij mijn zus zie je de littekens nauwelijks nog en bij haar weet ook niemand het, omdat ze onder haar borsten dus geen littekens heeft.

Mijn zus heeft 280 CC laten plaatsen en had net als ik een kleine 70A cup en heeft nu een grote B/kleine C cup.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs, Lisa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.