Ga naar inhoud

Evenement BoobiesNight


Javaantje

BoobiesNight  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Kom jij naar de BoobiesNight? Zo ja, wat is hier jou voorkeur in?

    • Ja: Alleen drankje/borrelen
    • Ja: Hapje eten en borrelen
    • Ja: Hapje eten + activiteit (bijv. muziek (dj), comedie o.i.d.)
    • Vind alles wel leuk
  2. 2. BoobiesNight in the sun



Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Javaantje heeft het onderwerp aangemaakt dus mij lijkt het makkelijk dat zij een datum prikt + locatie/activiteit.. Dit bekendmaken hier en dan kijken wie mee wil/kan etc.. Het klinkt misschien een beetje raar maar als we in moeten gaan op de wensen van het gehele forum gaat er weinig van terecht komen vrees ik. Sorry meiden tis natuurlijk miet verkeerd bedoeld :) maar het zou natuurlijk super zijn om dit op korte termijn te kunnen regelen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij een goed plan om het op deze manier te doen. Het gaat heel lastig te vinden om een datum te vinden waarop iedereen kan.

Denk dat het goed is om gewoon een datum te prikken, en wie dan kan en zin heeft is welkom. We kunnen altijd voor een 2e, 3e, 4e enz keer wat afspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wat ver voor mij... ik ben van België (Limburg). Mss meiden van bij mij in de buurt hier? Kunnen we mss ook eens afspreken. Even voor de duidelijkheid: gewoon eens afspreken m iets te gaan drinken ofzo,, ik zie het niet zitten om hier ook zo een evenemt te organiseren :D laat maar horen (kan mij ook pb sturen eventueel) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Ladies,

Jaa het word maar eens een x tijd he. Heb het best drukkies gehad (en nog steeds), Dinah en Daaniejelle overigens ook, waardoor dit ff stil heeft gelegen. Nu maar eens oppakken, want het moet ook gebeuren! *shame on me :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Jennifer120884

Jullie weten dat dit georganiseerd zou worden door die super vriendelijke en absoluut niet jaloerse Dinah/Diane1994 hè.. Oh ja.. En Nikita heette ze ook nog.. En goh! Ze heeft weer een nieuwe account!!

Jullie weten zeker dat jullie met haar kennis willen maken? :118:

BB

Hoe heet ze nu dan? :D

En nee, liever niet, want dan sta ik niet voor mezelf in.. En daar zijn mn boobs nog niet genoeg voor geheeld :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.