Ga naar inhoud

Evenement BoobiesNight


Javaantje

BoobiesNight  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Kom jij naar de BoobiesNight? Zo ja, wat is hier jou voorkeur in?

    • Ja: Alleen drankje/borrelen
    • Ja: Hapje eten en borrelen
    • Ja: Hapje eten + activiteit (bijv. muziek (dj), comedie o.i.d.)
    • Vind alles wel leuk
  2. 2. BoobiesNight in the sun



Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

Zoals jullie al voorbij hebben zien komen, had Dinah een idee voor een evenemt. Hartstikke leuk natuurlijk :)

Daarom willen wij, Dinah, Daaniejelle en ik, graag weten hoeveel dames er op BoobiesNight willen komen en wat de voorkeur hiervan is.

Afhankelijk wat er uitkomt, zal het overdags of in de avond zijn... Het zal iig in Utrecht (of omgeving) plaats vinden, aangezien dit ons een centrale plek lijkt.

Willen jullie wel een stem uitbrengen om zo een indicatie te krijgen?

Ook leuk voor de dames die nog onder t mes moeten.

Liefs,

Dinah, Daaniejelle & Javaantje

:1bouncingboobs:

P.S. BoobiesNight vond ik gewoon leuk klinken, net als LadiesNight hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Heee meiden!

Super leuk idee! Helaas is dit idee al vaker naar voren gekomen maar nog nooit (zover ik weet) doorgegaan! Als het doorgaat ben ik zeker van de partij, lijkt me erg leuk!

xx

Wij zorgen wel dat het doorgaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel leuk idee, wou dat ik er ook bij zou kunnen zijn,

maar ik weet dat het voor mij moeilijk gaat om het georganiseerd te kunnen komen.

Mijn man is nl camionchauffeur en ik draag buiten voor mijn eigen 2 kindjes ook nog mee in de zorg

van mijn schoonmoeder.... (ms patiënte)

Zo jaloers op iedereen die wel kan!!!

Maar niet te min, veel organisatie en feest plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is Utrecht ook meer als 2u rijden...

Maar dat neemt niet weg dat het mij heel erg leuk lijkt om er bij te zijn.

Als het echt op een avond gaat plaats vinden, dan haak ik af.. das niet te doen.

Maar als het bijv. vanaf 14.00/15.00u aanvangt, dan is het nog wel haalbaar.

Ik hou het in de gaten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames, heel leuk en goed dat jullie t zo hebben opgepakt!! Ik ga zeker meedoen, mij maakt t niet veel uit wat t wordt, liever niet in augustus....en ik sluit me verder aan bij de meerderheid... Misschien een middag en avond gedeelte, zodat iedereen zou kunnen komen...

Ik ga nu de poll in vullen...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames, heel leuk en goed dat jullie t zo hebben opgepakt!! Ik ga zeker meedoen, mij maakt t niet veel uit wat t wordt, liever niet in augustus....en ik sluit me verder aan bij de meerderheid... Misschien een middag en avond gedeelte, zodat iedereen zou kunnen komen...

Ik ga nu de poll in vullen...xx

Dit nemen we neem meis. Zou idd leuk zijn als de dames die alleen in de middag kunnen, toch aanwezig kunnen zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Leuk! Voor mij ook liever smiddags en vroeg op de avond ofzow moet dan toch met de trein waarschijnlijk dus savonds laat me de trein alleen doe ik liever niet. Maar super leuk idee zeg! Een gezicht achter de boobiez leren kennen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.