Ga naar inhoud

Queentje : 18 september 2009 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had al een voorsteltopicje aangemaakt, maar omdat de operatiedatum nu toch steeds dichterbij komt, begint het toch wel erg te jeuken allemaal.

Ik begin nu echt een ebsessie te kweken, ik kijk alleen nog maar naar borsten !!!!!! verschrikkelijk !

Ik vind het zo spannend allemaal ! Vandaag belde ze alleen wel op van de kliniek, dat het een dagje verschoven moest worden, balen.

Een dag van mijn leven minder dat ik er beter uit zal zien... :blink:

Maar ahc, op die 2 jaar, wat maakt die ene dag nou uit !

Zoals iedereen van de meiden die een vergroting laten doen ben ook ik heel benieuwd over de uiteindelijk maat.

Aan de ene kant ben ik bang dat ik het te klein ga vinden en aan de ander kant ben ik bang dat zo meteen breedtelampjes moet gaan gebruiken :131:

Ach we gaan het allemaal wel zien... Maar ondertussen kan ik er mooi niet van slapen......

x Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Queentje!

Ik heb mij ook maar even ingelezen over jou in je voorsteltopic. ;) Spannend allemaal he, ik kijk ook super veel naar borsten. Kan tegenwoordig zo zien of het 'nep' is of niet.. Haha, maar zeker weten doe je nooit ;) En het mooiste is eigenlijk als je het niet ziet.. maarja dat zie je niet natuurlijk. Denk dat dat nog het meeste voorkomt :43:

Vroeger had je 'n D schreef je, ja dan kan ik mij ook wel voorstellen dat je 395 cc wil.

Maarru wat bedoel je met 2 jaar wachten? Of heb ik daar over heen gelezen in je voorsteltopic..

Bij mij is het ook verschoven trouwens! Maar niet 'n dag... een week :o Achja, niks aan te doen. Kon jij het allemaal 'n beetje regelen met je werk (als je werkt of andere dingen in je dagelijkse leven ;))? En ik ben ook benieuwd naar hoe oud je bent :P Ik hou van achtergrondinformatie haha.

Leuke discussie over die tepel trouwens, met dat oprollen. Hahah. Ik vroeg mij ook al af hoe ze dat 'r inkrijgen...

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann !

2 jaar wachten, ik loop al 2 jaar met het idee om mijn borsten te laten vergroten, omdat ze sinds die tijd gekrompen zijn, haha.

Balen zeg, dat het een week verschoven is ! Was eerst bij mij ook , maar dan in mijn voordeel, namelijk naar voren ! maar dat was op mijn verzoek. Ik had namelijk een weekje eerder vakantie. Ik werk dus, haha. Ik heb mijn zomervakantie gepland en daarna mijn operatie. Ik ben lekker 4 weken thuis. Dus ik heb het aardig kunnen regelen inderdaad.

Ik ben trouwens 22 jaar.

Nou dat over die tepel he, ik kijk de laatste tijd veel E! Magaine op tv sinds ik weet dat daar elke dag dr. 90210 wordt uitgezonden en ze doen daar natuurlijk VEEL borstvergrotingen. En ze proppen die hele prothese door die tepek heen.. :blink: Mar wat mijn opvakt is dat ze daar nog de 'oude' vloeibara prothese gebruiken en niet de cohesive siliconen, dus vrag me nog steeds af hoe dat past.

Begin jij niet ook al heel zenuwachtig te worden?

x Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen meis,

Met 395 komt het wel goed hoor ik en 2 vriendinnen hebben allemaal rond de 400 cc en het is allemaal heel mooi geworden.

Ik ben met een lege b c cup uitgekomen op een 75 E/F cup dus meis maak je niet druk 400 is wel goed.

Enne ik had het ook hoor een obsessie van borsten hahaahha ik keek alleen maar naar vrouwen hahahaha zelfs in de spiegels in de winkels volgde ik ze hahahahah.

En nu volg ik mezelf hahaah

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het maar beter is dat het snel de 18e is. Een vriendin van mij heeft ook een borstvergroting laten doen in het MC scheveningen. Zij vroeg om rond 500cc. Blijkbaar hebben ze daar niet gemeten van tevoren, want ze werd wakkeer en er werd verteld, ja sorry, maar het paste niet en hebben je 450cc gegeven. Nu heeft ze vrij grote borsten gekregen, maar als ik dan bedenk dat er nog 50cc af moet, en dat dat mijn resultaat zal ijn, ben ik bang dat het te klein wordt in mijn ogen.

Nu weet ik wel dat elke borst verschillend is en ik ook anatomisch krijg, maar toch.

Maar aan de andere kant vraag ik me ook wel af of ze el eerlijk naar haar toe zijn geweest. Zit er wel 450cc in?

Maar goed, ik ga vanmiddag even een albumpje maken en alsvast wat voorfotos maken, dan kunnen jullie ook inschatten wat mijn borsten + 395 cc op uit zullen komen.

En hoe ik de dagen na mijn borstvergroting zal voelen ben ik ook wel heel benieuwd naar hoor ! Ik hoop wel dat ik al snel kan autorijden, hih. Anders voel ik me echt heel erg afhankelijk.

En ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben met een borstenobsessie. Mijn vriend zei gisteren; ik kan geen tieten meer zien ! Dat is niks voor hem ! Lang leve google, haha.

Jullie horen vanmiddag van mij !

x Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had al een voorsteltopicje aangemaakt, maar omdat de operatiedatum nu toch steeds dichterbij komt, begint het toch wel erg te jeuken allemaal.

Ik begin nu echt een ebsessie te kweken, ik kijk alleen nog maar naar borsten !!!!!! verschrikkelijk !

Ik vind het zo spannend allemaal ! Vandaag belde ze alleen wel op van de kliniek, dat het een dagje verschoven moest worden, balen.

Een dag van mijn leven minder dat ik er beter uit zal zien... :blink:

Maar ahc, op die 2 jaar, wat maakt die ene dag nou uit !

Zoals iedereen van de meiden die een vergroting laten doen ben ook ik heel benieuwd over de uiteindelijk maat.

Aan de ene kant ben ik bang dat ik het te klein ga vinden en aan de ander kant ben ik bang dat zo meteen breedtelampjes moet gaan gebruiken :131:

Ach we gaan het allemaal wel zien... Maar ondertussen kan ik er mooi niet van slapen......

x Queentje

Hey Queentje,

spannend hoor! Gaat al lekker opschieten nu.

En ik begrijp je obsessie helemaal! Ik kijk ook op tv en irl naar niets anders dan naar borsten. Hoe gek kun je zijn :44: haha

Ook met slapen heb ik problemen als ik me overdag weer veel met borsten heb bezig gehouden.. En ook over de inhoud. Ik heb een slappe/lege D en wil hem weer erg vol hebben :D.De een heeft grote borsten met een klein aantal cc en de ander heeft megaveel cc :82: .Maar dat hoor ik volgende week wel allemaal..dan heb ik mijn gesprek en dan is het voor jou nog maar 2 daagjes..

Bij deze alvast veel sterkte succes met de zenuwtjes ;)

groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Queentje :D

Ik denk, dat het wel klopt hoor, die 450cc bij je vriendin.. ik neem aan, dat ze een garantiepapier heeft meegekregen, waar de precieze protheses, links en rechts op beschreven worden? Ik kreeg zelfs een pasje met de gegevens, die ik in mn portemonnee kan doen, in geval van een ongeluk of zo.

En die 395 zal echt wel goed zijn, net wat Pacha al zegt. Ik heb 350cc gekregen en ben van een lege C naar een volle E/kleine F gegaan :D

Het autorijden ligt eraan of je stuurbekrachtiging hebt en bij sommige is het in zn achteruit zetten wat lastig ;)

Verder ken ik Dr. vd Weij niet, maar Boerhaave is wél heerlijk, wat verplegend personeel betreft ;) Hopelijk krijg je Paul en Minelva!! ( Paul is net Gerard Cox, maar dan met a'damse humor haha! En Minelfje (zoals Paul haar noemt) is een lief moederlijk vrouwtje van surinaamse afkomst of zo)

En borstenobsessie...... :152: het is bijna ráár als je dit niet zou hebben, volgens mij ;)

Zou ik je ww mogen, ik ben wel nieuwsgierig en dan kan ik mooi je topicje bijhouden ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jajaja ja net wat jinxx zegt die paul is zo een schat heb wel gelachen met hem ,ik had tape gekregen de eerste week en dat ging zo jeuken dus heeft hij het eraf getrokken ,ik was zo bang dat hij alles opentrok dat hij er een half uur over gedaan hebt hahaah omdat ik hem niet geloofde(normaal is het met 5 min gepiept).

Maar hij is lief en geduldig dus als je hem hebt zit je goed haahahha

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

MIJN GOD !!

Nu ik het alemaal zo lees besef ik pas hoe dichtbij het komt !! En wat zijn jullie lief met al jullie reacties ! En als ik hoor hoe lief ze daar zijn wil ik ze wel hebben !! Ik denk namelijk dat ik best hoge noten op mijn zang heb, aangezien ik zelf ook pleeg ben... :rolleyes: haha !!

Dus beter gaan ze heeeel lief voor me zijn, haha !! :101: dusss.....

Gerard cox he? Nou dat lijkt me wel wat ! Zal me vriend ook gezellig vinden, haha.

En wat betreft die vriendin, waarschijnlijk zal het welk kloppen ja, maar ach, ik moet me wel ergens druk over maken natuurlijk !! NOg 3 daagjes werken, morgen en het weekend en dan heb ik vrij !! Ik heb elke dag allerlei dingen gepland, dus dan gaat de tijd lekker snel voorbij en een beetje hier op het forum kijken, en dan kijk ik op de klok en dan is er meestal ook zomaar een 1,5 uur verstreken, je zou zeggen dat men wat beters te doen heeft, maar nee hoor !! :11:

En het autorijden, ik heb wel stuurbekrachtiging, hele goede en mijn pook gaat ook heel licht, maar we gaan het zien, niks forceren.

ennuh... IK WIL PAUL EN MINELVA !!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,

Alle was is weggewerkt, alles gestreken (nu het nog kan) het hele huis van boven naar beneden gesopt, grote boodschppen in huis gehaald.

Alle praktische dingen zijn voorbereidt. :61:

Straks nog even naar de Sanquin plasma geven en dan mag ik waarschijnlijk over 1 á 2 maandjes pas weer ivm de operatie.

Ik moet me morgenochtend kwart voor 9 melden bij het Boerhaave. We gaan met 3 man sterk, ik, vriend en mn oma ! :43:

Ben benieuwd ! :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Queentje,

Zie net dat je morgen geopereerd wordt..dus wil je even heel veel sterkte wensen.

Maar het valt allemaal reuze mee hoor.

Ben benieuwd naar je verslag!

Succes morgen! :rolleyes:

X Steef

Link naar reactie
Delen op andere sites

he die Queentje

Hopelijk kun je een beetje slapen voor zo'n spannende dag, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, spannend allemaal. Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen en een heel heel spoedig herstel en last but nog least ..... heeeele mooie borsten. Ik hoop dat al je wensen morgen uitkomen!!

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer back in town !

Vanochtend zijn we om 7 uur de deur uit gegaan. Ik was om half 6 al waker, lag te wachten tot de wekker ging. En zo heb ik een tijdje door het huis heen gebanjerd. We waren ruim op tijd om Amsterdam, alleen het duurde even voor we bij het Boerhaave waren. Dan krijg je het verhaal vrouwen kunnen niet kaartlezen en mannen niet luisteren.... :lol: Onderweg ben ik gebombardeerd met smsjes, ben de hele weg bezig geweest met terug smsen.

Om 5 voor 9 waren we er dus, ruim 30 minuten rondleiding amsterdam gehad. ppfff.... maar het was gelukkig geen probleem.

Ik mocht gelijk doorlopen naar achteren, even het lijstje invullen met narcosevragen en we mochten gelijk naar boven toe.

Boven werden we opgehaald door de ok-vpk en werd ik naar de kamer gebracht. Me omgekleed in zo ultra-charmant blauw ok pakje. Lekker op bed gaan zitten, daar kreeg ik mijn infuus, nog nooit gehad, maar doet absoluut geen pijn. Trouwens een hele lieve meid die ok-vpk, Karen.

Daarna om kwart over 9 kwam dr van der Weij en die heeft zeker 15 minuten lang mij als Picasso object gebruikt.

Ik was helemaal niet zenuwachtig moet ik zeggen en dat is helemaal niks voor mij, ik spring een uur van tevoren al als ik visite krijg bij wijze van... Het voelde zo goed, eindelijk was die dag er dan ! Ik moest wel een beetje transpireren, ik voelde het helemaal langs mijn armen lopen. :144: Oma, heb je en doekje voor me, sorry hoor dr van der weij, heb het er warm van. Hij; geeft niet hoor, hebben er meer last van. Oh Gelukkig.

Om 10over half 10 werd ik direct opgehaald door de anesthetist, die wilde weten of ik nog vragen had. Ik mocht naar de ok lopen. Vriendje en oma nog een kus geven en daar ging ik. Aldaar vroegen ze of ik nog vragen had voor de chirurg, uh ja, of hij me heel mooi wil maken !! Maar dat zou allemaal goed komen ! :101:

Ik kreeg een spuitje in het infuus en ik werd licht in mijn hoofd, ik moest zeker zo'n 5 keer diep inademen door het kapje, voor mijn gevoel ging het niet werken en het volgende moment lag ik in de kamer heerlijk toegestopt, met bh aan en een Douglas tas in mijn armen gestopt.

Ik begon gelijk heel druk te praten, het schijnt dat ik wel 10x gezegd heb dat ik er helemaal niks van gemerkt heb en dat het ZO voorbij was en dat ik er niks van gemerkt heb en dat het ZO voorbij was en ik had geen last van mijn keel en ik had er niks van gemerkt !!! hahaha. Ik kan je vertellen, ik ben het allemaal kwijt !

Ik voelde me helemaal super, niet misselijk, niet koud, niet eng, geen pijn. Alleen had ik een wat drukkend gevoel bij de hechtingen, maar dit komt omdat de bh nogal strak zit en erop drukt.

Daarna kwam Paul !! ik kreeg een lekker boterhammetje (in stukjes gesneden) en een koppie thee, nou dat ging er wel in. Had honger. Vriendje en oma waren ff de stad ingegaan, lekker gegeten en waren er al weer toen ik terug kwam. Ben 1 uur en 3 kwartier onder zeil geweest.

Ik kreeg een Douglas tas in mijn handen geduwd. Vriendje had lekker 2 luchtjes voor me gekocht, zo lief !!!

Ik moest plassen, dus ik ging gelijk aan de wandel, oma en Paul mee voor de veiligheid, maar wat mij betreft wilde ik al naar huis, dat mocht om half 2.

Ik heb helemaal geen pijn. Heb al een paar keer gekeken en ik vind ze nu al mooi ! Dalijk ga ik een paar fotootjes maken.

Mijn bh.... die ga ik van de week ritueel verbranden !!! :37:

Boerhaave personeel is allemaal heel vriendelijk en super geregeld !! Ik zou het iedereen aanraden en zou er zo terug gaan !!!

BYEBYE !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Queentje!

Van harte gefeliciteerd met je boobs! Wat fijn voor je dat je je zo goed voelt! Hopelijk blijft dit zo en blijft de dip helemaal uit.

Van welke cup naar welke cup ben je nu gegaan? Nou geniet ervan maar doe wel rustig aan vooral de eerste 6 weken je laten verwennen en geen zware dingen doen ;) Oei, wijze raad, hihi.

Groetjes en geniet ervan!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Queentje!! :D

Fijn, dat het zo goed gegaan is!! Lief he, dat personeel :D Vooral Paul is een schatje hoor!! Ik vond m echt net Gerard Cox hahaha!

En dat gebrabbel en gekwebbel :152: Dat had ik ook! Kletste de oren van de verpleegkundigen af, maar weet er ook niks meer van hahaha!!

Laat je maar lekker verwennen ;) En net wat Merel zegt: geen dingen doen, die je moeilijk afgaan, hoor! Ook niet als het zogezegd 'niet zwaar is' . Waarschijnlijk word je morgenochtend wakker met de bekende olifantenpoot tussen je borsten ;) Maar gewoon al op voorhand paracetamol slikken, om de pijn vóór te zijn :D

Lekker water drinken, om de afvalstoffen van de narcose zo snel mogelijk af te voeren, elk uurtje ff beetje bewegen voor je bloedsomloop... dan komt het helemaal goed :D

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verslag te lezen! Had je helaas geen succes gewenst, sorry! Maar gefeliciteerd met je boobs! EINDELIJK he? :D

Herkenbaar verslag :D Dat je er zin in had, en dat wachten voor de operatie :) Vooral dat kletsen net na je wakker was, dat heb ik ook gedaan! Wat stom he, alsof je aan de drugs hebt gezeten, alles is vaag enzo :lol:

Maarem... doe lekker rustig aan, laat je verwennen en geniet van je nieuwe boobs!

En zoals Jinxx ook al zei: doe NIETS met je armen, niet tillen ofzo. De eerste dagen dacht ik ook van 'makkie, kan ik best' maar achteraf denk je 'wat stellen die paar dagen/weken nou voor' achteraf ben je blij dat je even rustig aan hebt gedaan :D

Beterschap! :D:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bloempje70. Klopt het is vrij lang, dr vn der Weij staat er naar wat ik gehoord heb, er om bekend dat hij het lekker op zijn gang doet. Hij controleert ook heel goed of het toch niet nog een beetje bledt om blauwe plekken te voorkomen.

@excella, jinxx en patries. Ik ben de hele tijd bezg, lope, dingetjes doen. Echt heel slecht, Maar ik voel me ZO ! goed.. ik heb nu al het idee dat er een olifantje op mijn borst zit hoor ! Eens kijken of ikmorgen mijn bed uit kan komen ! haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi queentje

en, je foto's staan er al op! meid, wat moet jij je dan goed voelen, dat je nu al weer zit te shouten (kijk even naar het shoutvenster hierboven), te poseren en nog steeds opbent....

het ziet er voor nu alvast supernetjes uit, zo vlak na de operatie.

wat weet jij verder van die mentor protheses af? of ben je niet zo technisch bezig geweest na je consult?

foto's van de voorkant zijn heel keurig, maar je ziet het volume pas echt van de zijkant, meid, ik denk dat dit heel mooi gaat worden, tziet er op de operatiedag zelf al super uit! waar dacht jij nu op uit te komen qua cup?

moest jij ook zo je best doen om v.d.W. te verstaan?

ik lees je wel weer snel

veel sterkte

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het zelf al opgezocht, die 395 cc van jouw protheses zitten m vooral in de dikte van de prothese, dwz hogere projectie, de 395 die hij bij mij heeft geadviseerd hebben een heel andere vorm, zijn stuk platter en wijder, blijft toch appels met peren vergelijken.... ondanks zelfde volumes...

nogmaals meid, veel sterkte met je herstel

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.