Ga naar inhoud

o0-sanchez-0o : Nog even niet... ben zwanger!


o0-sanchez-0o

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal.

Mijn naam is Sandra.. En ik word 3 april geopereerd in de Arenborghoeve.. Ik heb er zo veel zin in en ook vertrouwen.. Ze zijn daar erg aardig en kijken echt hoe je bouw is.. Ik krijg Arion SoftOnes 275cc, en dual plane..

Heb er helemaal zin in..!! Het aftellen is begonnen.. :D

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sandra...

vind het echt zo fijn dat we allebei bij dezelfde kliniek gaan op dezelfde dag..

saampies aftellen, en strax samen praten over de kwaaltjes!!

nou meis nog 16 dagen! en dan zijn we allebei aan de beurt!

Liefs! Carola!

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra en Carola,

Ik ben vandaag ook bij de Arenborghoeve op consult geweest en vond het ook super! Hele lieve mensen en ik had er echt een fijn gevoel bij.

20 april word ik geopereerd.. ik moet dus helaas nog 2 weken langer wachten dan jullie.

Ik ga uiteraard jullie ervaringen lezen :D

Ik krijg precies hetzelfde als Sandra,

275cc dual plane, rond cohesief via de tepel.

Krijg jij ze ook via de tepel Sandra?

Liefs Sen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk meiden, allemaal bij Arenborghoeve, inderdaad alleen nog maar goede verhalen over gehoord! :D

Heel veel plezier met jullie voorbereidingen!!!! (niet té verslaafd worden aan het forum, hahaha)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu echt vrijwel niks, AA75 en ik heb gevraagd om een volle C,

weet niet of het dat word maar ga er toch wel vanuit eigenlijk. 275cc was gewoon het maximale wat ze me kon/wilde geven omdat ik erg slank ben en nergens geen vet heb kon ze er niet meer van maken zegmaar want dan werd het lelijk.

wat heb jij nu en wat gaat het worden?

liefs sen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nina..

ik zie dat je ook 275cc hebt gekregen, ze zijn echt heel mooi geworden! is alles goed verlopen?

en niet te verslaafd worden, haha ik denk dat ik dat wel word, vind het super dat we zo onze ervaringen kunnen delen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sen,

Je hebt nog geen eigen topic toch?! Dank voor je compliment :), ik ben er zelf ook echt superblij mee!

Bij mij is alles echt prima verlopen, alleen de eerste dag echt wat last gehad, maar dat voelde ook meer als erge spierpijn. Daarna ging het al snel beter, nu ben ik 5 weken PO en voel ik me prima, nu is het echt genieten, ook omdat ik al een beetje smokkel en nu veel gewone bh's draag (mag eigenlijk pas na 6 weken). Alles staat echt zo veel mooier!

Veel voorpret alvast!!!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sen,

Je hebt nog geen eigen topic toch?!

nu wel ;)

En je mag toch na 3 weken overdag wel normale bh's dragen? dat dacht ik in ieder geval..

dacht dat het dan alleen nog snachts zou moeten.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het verschilt een beetje per PC <_<

Mijn PC (en de meesten met hem) zegt 6 weken overdag èn 's nachts, Dr. Laban zegt 4 weken en Dr. Visser zegt wat ik van iemand hier begreep 3 weken...

Ik weet het ook echt niet, wat ik wel weet is dat het inkapselen van de prothese 6 weken duurt. In die 6 weken moet je je borsten zoveel mogelijk 'met rust' laten, zodat het kapselen goed verloopt. Dussss, je kunt het beste 6 weken je sport-bh dragen zou je denken, maar dat is zooooo moeilijk! Eindelijk kun je leuke setjes (zonder vulling!) aan, en dan moet je voor je gevoel nog zo lang wachten, terwijl ik echt helemaal geen last heb van het dragen van een normale bh. Nou ja, je kunt het straks het beste gewoon aan je eigen PC vragen, dan moet het goed zijn toch?!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandra!

nog iets minder dan 2 weekjes he :D

ik zie dat je 275cc krijgt, dat zou ik ook krijgen, maar op de operatiedag hoorde ik dat ze dat niet hebben kunnen bestellen,

dus ik kon ook 280 kiezen, wat ik dus (uiteraard) gedaan heb, dus misschien krijg jij ook 5cc meer haha!

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

hey Lieve Meiden..

Jullie zullen allemaal wel gedacht hebben.. Die Sandra komt ook nooit meer online.. het zit zo..

Ik zou afgelopen 3 april geopereerd worden door dr. Visser.. helemaal blij en aan het aftellen kwam er toch nog iets tussen.. Ik bleek zwanger te zijn.. Normaal iets waar je heel blij van word maar bij mij was het iets anders.. ik moest de operatie afzeggen.. Iets waar ik al jaren op zat te wachten..

Momenteel gaat het wat beter met me.. Ik heb het geaccepteerd en begin beetje bij beetje steeds blijer te zijn met me zwangerschap..

Me borsten zijn nu zelf al 1 cupmaat gegroeid dus ik krijg ze op dit moment gratis :D

Ik wil iedereen bedanken die op mijn topic heeft meegelezen en vooral meegeleeft..

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

:o! Gefelicteerd met je zwangerschap :D

Misschien heel brutaal om te vragen hoor, maar kreeg je in dit geval wel je geld terug van de kliniek? Want meestal moet je een bepaalde tijd van te voren afzetten, anders ben je je geld kwijt toch?

Geniet van je zwangerschap :D En zo'n BV kan altijd nog :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra,

Mag ik je feliciteren met je zwangerschap? Als ik het goed lees, kwam het volgens mij niet heel erg gelegen! Ik hoop dat het dan nu wat beter met je gaat. Ik kan wel zeggen dat het natuurlijk super mooi is dat je zwanger bent maar niemand kan en mag voor jou spreken.

Ik wens je toch een voorspoedige zwangerschap. Die borstoperatie die komt er volgens mij heus wel alleen toch weer later dan je had gehoopt en ik snap dat je daar enorm van baalt!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.