Ga naar inhoud

Ongerust naar borstlift+prothese


Gast Miranda

Aanbevolen berichten

Hallo,

6 februari j.l. heb ik een borstlift+prothese gekregen. Nu maak ik mij ernstig zorgen om de stand van mijn borsten...

Het lijkt erop dat mijn "eigen" borstweefsel bovenop de prothese ligt. Ik heb (al 2x) contact opgenomen met de plastische chirurg

die mij heeft geholpen. Ik heb hem foto's toegestuurd waarop duidelijk te zien is dat het (nog?) niet netjes zit.

Hij verzekerd mij dat er niets aan de hand is. Dat de zwellingen nog moeten wegtrekken en dat het nog wel zeker

2 maanden duurt voordat alles netjes eruit ziet. Ook adviseerd hij mij een goede beugel bh die ik 6 weken lang,

dag en nacht moet dragen. Dit zou ervoor zorgen dat alles sneller in model zit...

Ik ben van plan om een second opinion aan te vragen maar voel mij daar erg ongemakkelijk door....

Kunt u mij vertellen of het verhaal wat de chirurg mij verteld waar is?

Ook heb ik recente foto's van mijn borsten. Mocht u die willen zien kan ik ze u toesturen.

Met vriendelijke groet,

Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Ondertussen bij Dr. van Selms op gesprek geweest.

Mijn operatie is erg lelijk/slecht gedaan...

Protheses te ver naar de buitenkant, tepels te ver naar buiten etc.

Om te huilen dus....

Heb een nieuwe operatie nodig. Volgens Dr. van Selms een heel gepuzzel om

het weer netjes te krijgen. Maar gelukkig niet onmogelijk.

Ben nog druk bezig met mijn (ex)chirurg. Zodra er iets geregeld kan worden

dan laat ik me opnieuw opereren, maar dan wel door Dr. van Selms...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.