Ga naar inhoud

Beetle : 16 februari 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Beetle

Aanbevolen berichten

Jawel aanstaande dinsdag is het zover, dan kan ik op consult bij Dr. Roddi in het Boerhaave kliniek (15.15uur).

Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen. Is wel opeens heel snel, maarja dat willen we ook.

Ze waren heel vriendelijk aan de telefoon, en legde alles netjes uit. Hopelijk verloopt het consult ook zo haha

Heeft Dr. Boddi een eigen mening of is de mening van de patient het belangrijkst? Of geeft hij tips?

Schijnt zelfs zo te zijn als je beslist dat je binnen 2 weken geopereerd kunt worden. Nou dat valt nog mee!!

Wie heeft er ervaring bij Dr. Roddi en de Boerhaave kliniek? Ben benieuwd hoe jullie reacties en vriendinnen geworden zijn!

Ik heb namelijk nog twijfels bij Wellness kliniek, ben er nog niet geweest en die afspraak laat ik ook nog staan op de 22ste. Voor de zekerheid.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi beetle,

leuk dat je je consult al zo kort op hebt,spannend

en ja de andere zeker voor de zekerheid laten staan,goed idee

je kan naar beide,maar als je na de eerste al helemaal zeker bent,kan je datum prikken en alsnog de ander laten vallen,maar kijk ff hoe het loopt joh,spannend hoor.

hoop dat je meiden kan vinden die ervaring hebben met de arts en kliniek die je noemt,sucses

greetzzzz moontje,we tellen af naar de 9de :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beetle,

Ik heb op 29-01-10 een bv gehad bij dr Roddi. Niet in Boerhave overigens.

DR Roddi is niet erg spraakzaam, maar weet exact waar hij het over heeft.

Hij geeft wel duidelijk aan wat er bij je figuur past.

Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Als je vragen hebt hoor ik het

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke positief om te horen. Waar zit hij dan nog meer omdat je niet in Boerhaave bent geweest?

En dat hij aangeeft wat precies bij je lichaam past is natuurlijk ook gunstig. Hij heeft er een beter oog voor hehe :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje,

ja inderdaad spannend hoor, gat opeens opschieten.

Hi beetle,

leuk dat je je consult al zo kort op hebt,spannend

en ja de andere zeker voor de zekerheid laten staan,goed idee

je kan naar beide,maar als je na de eerste al helemaal zeker bent,kan je datum prikken en alsnog de ander laten vallen,maar kijk ff hoe het loopt joh,spannend hoor.

hoop dat je meiden kan vinden die ervaring hebben met de arts en kliniek die je noemt,sucses

greetzzzz moontje,we tellen af naar de 9de :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad sta ook te trappelen, ben zo benieuwd.

Dan slaat er die twijfel en angst weer toe.. haha maar ik laat het op me af komen en zie het allemaal wel... zucht nog 2 dagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in Aaken geweest in het Franziscus Hospital.

Ook heeft Dr Roddi zijn eigen kliniek in Belgie.

Op welke maat wil je uitkomen?

Liefs

Oke positief om te horen. Waar zit hij dan nog meer omdat je niet in Boerhaave bent geweest?

En dat hij aangeeft wat precies bij je lichaam past is natuurlijk ook gunstig. Hij heeft er een beter oog voor hehe :108:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben ook door Dr Roddi geholpen en ik vind hem super. En justme zegt het al de man is niet erg spraakzaam maar weet wel zijn werk goed te doen. Ik heb nu al vele vrouwen gesproken en gezien die door hem geholpen zijn en allemaal dik tevreden.

Komt allemaal goed.

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaaaaaaaaa jawel dames, gister mijn consult gehad in Boerhaave kliniek.

Niet te geloven wat was ik zenuwachtig (raar maar waar). Maar wat een geweldige man is die Dr. Roddi!!

Aangekomen in Amsterdam werden we netjes geholpen door de receptie, we konden door naar de eerste etage, waar we een lekker bekertje gratis koffie gingen nuttigen.

Strak op tijd haalde Dr. Roddi ons op uit de wachtkamer.

Hij vroeg waar we voor kwamen en naderhand of ik me wilde ontdoen van mijn truitje….

Nou toen ging ie mijn vriendinnen opmeten en zei, kleed je maar weer aan.

Zo gezegd zo gedaan.

Nou toen kwam het hele verhaal over hoe het in zijn werk gaat, hoe het na de operatie gaat etc.

Toen was ik aan het word en mijn eerst vraag was dan ook, hoeveel ga je erin zetten? Hehehe

Nou hij gaf aan dat ik vrij " makkelijke" borsten heb en niets anders nodig heb en dus 300 cc voldoende is.

Dan zou ik uitkomen op een hele mooie bescheiden D. Helemaal mee eens!!!

Rond, op de spier en een incisie onder de borst 300 cc. Dit is het advies van Dr. Roddi waar ik me bij aansluit.

Wel aangegeven dat ik als de dood ben voor een narcose, nou hij lachen, en ik van de zenuwen maar mee gelachen. Hij heeft me alles uitgelegd over de narcose haha.

Verder al mijn vragen voorgelegd en heb ik antwoord op gekregen.

Goed we konden er over nadenken… ik ben een weegschaal en ja hoor meteen ging ik weer twijfelen, wel veel geld, de narcose bah bah

Enfin, na het gesprek met Dr. Roddi kregen we meteen een gesprek met een consulten (vond ik echt kei netjes!!)

Zij vroeg dan ook of ik het eens was met het aantal cc, met de manier hoe het gaat gebeuren enz enz…

we hebben een tijdje gezellig zitten praten en toen vroeg ze of we meteen een afspraak wilde maken of nog wilde nadenken.

Ik zeg tegen mijn vriend we praten er in de auto nog over en dan bel ik morgen terug.

Mijn vriend maakte er meteen een einde aan en zei dat ik maar meteen ja moest zeggen :blush:

Dus wij naar beneden met de consulente..gekeken wanneer…oké duidelijk dinsdag 23 februari al…whaaaaaaaa nou zegt ze…mag je meteen zeggen hoe laat, wil je als eerste? Uuuh ja waarom niet hahaha 07.30 uur moeten we er zijn..

Spannen zeg en al zo snel!!Oja. 15:15 uur had ik een afspraak en 16.15 uur stonden we buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAUW!! Nu gaat het pas echt opschieten.. ben net gebeld dat er een plekje vrij is gekomen of ik interesse heb.. dinsdag de 16de al…ook om 07:30uur.

Owww mijn buik, ben al zo’n zenuwepees….wel onwijs natuurlijk, whoehoe spannend zeg..poeh poeh

Ik las wat over vitamines slikken, kunnen jullie mij vertellen welke en wanneer ik ermee moet beginnen en eindigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

dat is echt fijn dat je zo snel aan de beurt kan zijn, ik voel met je mee.

Is wel fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten ook fijn dat je vriend het er mee eens is.

Vitamine c schijnt erg goed te zijn.

Hou me op de hoogte...

Ik moet zaterdag weer naar dr Roddi voor controle

Liefs

WAUW!! Nu gaat het pas echt opschieten.. ben net gebeld dat er een plekje vrij is gekomen of ik interesse heb.. dinsdag de 16de al…ook om 07:30uur.

Owww mijn buik, ben al zo’n zenuwepees….wel onwijs natuurlijk, whoehoe spannend zeg..poeh poeh

Ik las wat over vitamines slikken, kunnen jullie mij vertellen welke en wanneer ik ermee moet beginnen en eindigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Justme,

dank je wel, ik zal je / jullie zeker op de hoogte houden.

Ja zeker fijn dat ie achter me staat, ben al zo lekker twijfelachtig haha

Vitamine C, oke zal ik maar eens aan beginnen :131:

En een week eerder dat verwacht, helemaal super.

Hoe voel jij je nu?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat is wel ineens heel erg spannent zeg :D

maar ja, t kan maar achter de rug zijn he haha !

ik heb geen vitamines geslikt, ze zeggen dat het beter is, maar ik heb t zonder overleefd haha !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm denk ga de mensen die ook bij Boerhaave zijn geweest hun ww vragen omdat ik heel benieuwd ben naar het resultaat... (komt steeds dichterbij dus steeds meet zenuwen en nieuwsgierigheid) maar ik kan geen pb'tjes versturen!

Dus als jullie het wel kunnen, zou ik dan please jullie ww mogen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff mensen ik heb de zenuwen niet normaal zeg! Pijn in mijn buik, koud en alles, ben echt er niet bij met mijn gedachten. Morgen zou ik vrij zijn maar ga werken zodat ik mijn gedachten even ergens anders kwijt kan.

Poehhhh dinsdag is het al zo ver.. brrrrr haha whoehoe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.