Ga naar inhoud

Kippie : 25 aug '08 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast kippie

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal..

Ik zal me ook maar even voorstellen dan.. Ik heb ze al wel wat langer, maar kan nooit kwaad he..

25 augustus was voor mij de grote dag, Eindelijk zou ik mijn borsten krijgen..Niet geslapen van de zenuwen, spannend :106:

Er was een goede vriendin van mij meegegaan. Zij had daar ook haar bv laten doen dus ze vond het wel leuk om mee te gaan..

Ik was meteen de eerste 's morgens, heerlijk.. Scheelt toch een hoop voor de zenuwen..

NA uutleg en omkleden werd ik dan naar de operatietafel gebracht.. Ik heb nog even afscheid genomen van mn A-cupje (niet dat ik dat erg vond hoor :141: )

Van de operatie weet ik verder weinig want ja, je bent onder narcose..Eenmaal wakker lag ik alweer op mn eigen kamer. mn dinnejte zat langs het bed..Ze riep meteen: laat zien , laat zien!

Tering he, wat schrok ik..Ze waren zo groot en hard, en ze zaten zo hoog... Pff, dat was ff raar :rolleyes:

Na een half uurtje lekker kopje thee gehad en op weg naar huis.. Hobbel stobbel, auw, pijn..Wat een terug rit zeg, deed echt pijn.. Ikke lekker eigenwijs en wilde meteen naar t werk van mijn vriend.. Wij daar naar toe en meteen mee frietjes eten.. Dat was niet zo'n goed idee want was daarna lekker misselijk..

Eenmaal thuis in bed gaan liggen. 's avonds kwamen mij zussen op bezoek, die wilde ze natuurlijk wel zien.. Ook zij schrokken qua grootte.. Ik zei nog; Komt allemaal goed, moet nog soepel worden en indalen..

Die donderdag ben ik naar school gegaan.. was de 1e dag van het nieuwe schooljar, dus ik moest wel..Ik leip ontzettend krom want recht staat deed kei pijn.. Het was niemand opvallen, wat een opluchting. Ik had het ook tegen bijna niemand verteld en het viel mensen niet eens op dat z e groter waren.. Dan zal je denken, da t is toch de bedoeling, maar ik vind dat alleen maar fijn.. Ik heb ze enkel alleen voor mezelf genomen en niet voor anderen. Zelfs van mijn vriend hoefde het niet..

De week erna terug geweest voor de hechtingen eruit te halen, ging allemaal goed.. Was goed aan het genezen gelukkig..

Week erna had ik nog veel last van littekens en ik zag dat er nog een draadje inzat, erg slordig! Ik naar de dokter geweest en die heeft het eruit gehaald..

Na een jaar waren mijn littekens nog heel lelijk.(op tepel) Ze waren erg breed en hard. Ik de kliniek gebeld en kon gelukkig snel komen. Dr Visser schrok er wel een beetje van. Ik heb silleconenpleisters gekregen die ik moest gaan gebruiken. De littekens werden wel zachter, maar niet kleiner.

Vandaag ben ik weer terug geweest naar de kliniek. 15 maart krijg ik een litteken correctie. Dr visser vond ze ook niet mooi en wil proberen er iets aan te doen, maar garantie kan ze niet geven..

(foto's : )

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes van een 24-jarig meisje

Prothese

Arion SoftOnde Silicone 240cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kippie,

welkom hier! en fijn dat ze je opnieuw opereren. hopelijk komt alles goed,wordt het naar je zin!

heb wel ff de naam van pc en kliniek bij in je topictitel gezet,is iets handiger voor iemand die ook naar die pc/kliniek zou willen. kunnen ze je beter vinden,snap je?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kippie

fijn dat je bij dkt visser terug kan komen voor ene correctie van je littekens.

ik heb je foto,s gezien in je vorige andere topic,is idd niet mooi nee,begrijp je keus heel goed.

en zekers fijn dat het erkent word,en er wat aan willen doen.

ik zou je foto,s ook in dit topic plaatsen,onderaan in je eerste bericht hier,zodat de andere het ook kunnne zien,want als je vorige topic gesloten is,heb je kans dat velen er niet in kijken,en wel in deze,omdat deze in volle gang is.

is enkel ene tip hoor,gene verplichting

veel sucses met nog een dikke week wachten en aftellen,maar het komt goed,en dat is een fijne gedachten.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.