.: Cereform :.

4 discussies in dit forum

1. LINK website

• 5 reacties
    • 2457 weergaven
    • 13 reacties
    • 4775 weergaven
  2. tabel maten Sebbin

• 14 reacties
    • 4067 weergaven
    • 5 reacties
    • 1939 weergaven

• Recente statusupdates

• LaLuna

Hey! Ik heb advies nodig.
      In februari ga ik met een grote vriendengroep een weekend weg. Nu gaan we naar een hotel waar een zwembad is en weet ik zeker dat IEDEREEN zal gaan zwemmen. Ik wil eigenlijk niet.. Ik wil deze operatie echt ondergaan, maar ik wil het niet per se aan al mijn mannelijke vrienden moeten vertellen. Ze hebben mij al jaren niet in bikini gezien dus ik kan nu een mooie overgang maken naar een B/C cup. Maar dat zal natuurlijk niet subtiel gaan als ik nu met AA ga zwemmen en van de zomer eindelijk het strand op ga met een grotere cup (mocht ik de vergoeding krijgen, het is allemaal nog maar een droom) Wat zal ik nu doen? Er tempo achter zetten, want een doktersafspraak voor verwijzing om vergoeding te krijgen heb ik nog geen eens gehad. Vind het spannend. Of gewoon zeggen ik heb geen zin in zwemmen en iets anders gaan doen?
      · 1 reactie
    • best_boobie  »  Mista

Ik zie dat jij overal vraagt om foto's te zien. Ik denk dat het handiger is, als je je eerst even netjes voorstelt in een voorsteltopic. Geen loze kreten, maar gewoon ff voorstellen
      Lees anders even de pb die je kreeg bij je registratie. Misschien staan daar ook nog wel handige tips in

Groetjes BB
      · 5 reacties
    • Mista  »  Anna1982Marie

Zou ik je boobs mogen zien? Ik twijfel 450? 500? 
      · 0 reacties
    • Eefxxmx

Hoi allen die lezen...
      Ik wil graag iets aan mijn album toevoegen, of een album starten met mijn situatie nu.
      Zodat ik over een paar dagen mijn nieuwe situatie kan laten zien.
      Ik weet niet hoe het moet
      Kan iemand mij dat mss vertellen? 
      Alvast bedankt

Xx Eef 
      · 0 reacties
    • Prinsesje99

Happy bday to my boobs! 4 jaar geleden al weer....
      · 1 reactie