Ga naar inhoud

Even voorstellen.. opzoek naar tips en adviezen over BV. Waar te beginnen?


Daantje92

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Mijn eerste berichtje hier, zelfs dat voelt spannend haha..

Ik ben Daantje, ben 20 jaar, 1.73 en weeg 56kg en misschien nog wel het belangrijkste, heb cupmaatje 75A.

Al langere tijd loop ik met de gedachte een borstvergroting te laten doen. Sinds ik de verhalen op dit forum lees gaat er geen dag voorbij dat ik er niet mee bezig ben! De verhalen die ik lees van jullie dames vóór de borstvergroting zijn ontzettend herkenbaar.

Ondanks dat ik een ontzettende bangerd ben als het op operaties aankomt, ben ik toch wel echt aan het overwegen om het te doen..

Alleen heb ik geen idee waar ik moet beginnen??? Ik lees dat veel dames hun borstvergroting bij het accz hebben laten doen. Hoe weet ik in godsnaam bij welk ziekenhuis/welke kliniek ik een afspraak moet maken? Hebben jullie tips? Hoe zijn jullie zelf gaan zoeken?

Vast komen er straks nog veel meer vragen in mij op, maar hier wil ik het even bij laten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje

Welkom op het forum!! En ja.. spannend he :)

Waar begin je.. Ik ben zelf begonnen door veel te lezen hier op het forum! Ik had op een gegeven moment een lijstje van pc's waarvan ik dacht dat ik alleen maar goede verhalen gelezen had.

Uiteindelijk ben ik zelf bij dr. Demeyere gegaan in Gent, en hij heeft heel goed werk geleverd. Ben er superblij mee!

De laatste tijd zijn er idd weer wat meer meiden die bij ACCZ gaan.

Waar je een beetje op moet letten bij het zoeken naar een pc is wat je zelf graag zou willen.... Wil je anatomisch of ronde prothesen? De meeste pc's hebben namelijk een voorkeur voor een bepaalde vorm en voor een bepaalde plaatsing.

In accz heb je twee pc's: van Onselen en Kruppa. Van Onselen plaatst over het algemeen anatomisch dual plane (dus half achter de spier), op enkele uitzonderingen na.. en Kruppa plaatst zowel voor als half achter de spier. Hij werkt echter ook voornamelijk met anatomische prothesen.

Demeyere in Gent werkt zowel met rond als anatomisch, maar plaatst graag voor de spier. Als jij een A cup hebt en weinig eigen weefsel, zal Demeyere ook kiezen voor een anatomische prothese, maar omdat deze voor de spier geplaatst wordt (wat dus ook bij weinig eigen weefsel mogelijk is en minder pijnlijk is dan dual plane) ziet het er toch heel mooi uit.

Ik weet niet in welke hoek van welk land je zoekt..... Dat kan ook een bepalende factor zijn :)

Er zijn namelijk nog wel wat goede pc's op te noemen, maar ik weet niet hoe ver je wilt rijden, van waar af...

Dus... het is een hoop zoekwerk, maar als je eenmaal eens een consult gehad hebt, dan ben je misschien ook al wat wijzer, en kun je je verder orienteren.

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daantje

spannend om de juiste keus te maken!

ik ben eerst op consult geweest bij diana gabriels, maar daar zou ik absoluut niet heen gaan, had er een slecht gevoel bij, en kon geen goed woord over haar kliniek vinden op internet.

ik ben uiteindelijk bij de ACCZ klinieken geweest, ben de 25ste geopereerd en ben er heel erg blij mee!

je kan in zevenaar of in groningen op consult waar ze heel duidelijk informatie geven, en ze met jou gaan kijken wat je wil, en vooral wat goed bij jou past.;

de operatie zelf is in duitsland, bocholt. hier hebben ze mij goed behandeld voor en na de operatie.

succes met zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Dankjewel voor je snelle reactie :)

Inderdaad een goed idee om bij te houden over welke pc's ik goede verhalen hoor. Natuurlijk is dat voor iedereen persoonlijk maar er zal vast een rode draad in te vinden zijn!

Ik weet er nog allemaal weinig vanaf, bijvoorbeeld welke prothesen ik zou willen.. geen idee, als ik google hebben ze beiden voor- en nadelen, vind het dan heel moeilijk om hier een keus uit te maken.

Wat ik wel zeker weet is dat ik een bescheiden cup wil, gewoon net genoeg om me vrouwelijk te voelen en zo natuurlijk mogelijk.

Ik woon trouwens in Maastricht, dus helemaal in het zuiden van Limburg (maar volgens mij zou ik de wereld rondrijden voor een goede pc haha) ;)

Ik ga in ieder geval eens googelen op Dr. Demeyere!

Dat wordt maar gewoon bij verschillende pc's op consult gaan

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amazone3

Inderdaad spannend!

De naam Diana Gabriels ben ik ook nog niet tegen gekomen, of deze is niet blijven hangen :P

Zoals ik al schreef hoor ik dus inderdaad veel positiefs over het accz, nu ook weer van jou

Hoe heb jij je keus kunnen maken? Was er bijvoorbeeld iets waardoor je dacht daar wil ik geholpen geworden?

Heb je veel pijn gehad vlak na de operatie?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi daantje!

Ik ben 20 en woon ook in Maastricht vanwege mijn studie. Zelf wil ik naar zevenaar omdat ik elke weekend naar mijn familie ga en zij wonen in Gelderland dan is accz dichtbijzijnde goeie kliniek in Zevenaar. Maar ik hoorde van een andere iemand dat ze het in tongeren heeft laten doen bij Dr. D'Hondt en ze is zeer blij met het resultaat en ze zei dat het een half uur rijden was:) en zij woonde ook in Maastricht misschien is dat ook een optie voor je;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd!

D'hondt, dat is maar 20-30 minuten rijden vanuit Maastricht!

Ga bij hem echter alleen op consult als je anatomische prothesen wilt, en achter de spier geplaatst. Dit is wat hij doet namelijk! Hij doet niets anders!

Als je ronde wilt, heeft het geen nut naar hem toe te gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi daantje! Ik ben 20 en woon ook in Maastricht vanwege mijn studie. Zelf wil ik naar zevenaar omdat ik elke weekend naar mijn familie ga en zij wonen in Gelderland dan is accz dichtbijzijnde goeie kliniek in Zevenaar. Maar ik hoorde van een andere iemand dat ze het in tongeren heeft laten doen bij Dr. D'Hondt en ze is zeer blij met het resultaat en ze zei dat het een half uur rijden was:) en zij woonde ook in Maastricht misschien is dat ook een optie voor je;)

Hoi Simone,

Ben jij al ergens op consult geweest? En weet je al wat je wil?

Denk dat ik voor anatomische vorm wil gaan, puur omdat ik bang ben dat het bij ronde een bal effect wordt (ik heb een behoorlijk smal bovenlijf en heb gelezen dat ze dan eerder de anatomische vorm adviseren) dus als BB zegt dat D'Hondt anatomische plaatst is het voor mij misschien een optie. Ik ga dus sowieso eens googelen naar deze pc.

Veel meiden gaan naar het accz, als het daar daadwerkelijk zo goed is heb ik het er zeker voor over om wat verder te rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd!

D'hondt, dat is maar 20-30 minuten rijden vanuit Maastricht!

Ga bij hem echter alleen op consult als je anatomische prothesen wilt, en achter de spier geplaatst. Dit is wat hij doet namelijk! Hij doet niets anders!

Als je ronde wilt, heeft het geen nut naar hem toe te gaan.

xx

Hoi BB!

Heb jij zelf ronde of anatomische? Ik denk namelijk dat ik anatomische moet kiezen aangezien ik een smal bovenlijf heb (je ziet genoeg botjes haha) en bang ben dat ronde een baleffect zullen geven

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach.. het ligt eraan hoor...

Ook met ronde prothesen, die achter de spier geplaatst worden, hoef je geen bal effect te krijgen. Maar ik denk dat je misschien toch eens naar D'hondt moet gaan. Het is een consult van een uur, maar kost wel 40 euro. Echter, je hebt je consult met de plastisch chirurg zelf, wat bij Accz niet standaard zo is, en je krijgt echt heel goede uitleg!!

Hij stelt je ook op de hoogte van wat mis kan gaan en zo, ik vond het zelf een heel goed consult! :35:

Dan kun je je het ritje naar ACCZ waarschijnlijk sparen haha (maar dat moet je uiteraard zelf weten :) )

Als je uiteindelijk bij D'hondt je bv laat doen, dan gaat die 40 euro weer van het bedrag af van je operatie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach.. het ligt eraan hoor...

Ook met ronde prothesen, die achter de spier geplaatst worden, hoef je geen bal effect te krijgen. Maar ik denk dat je misschien toch eens naar D'hondt moet gaan. Het is een consult van een uur, maar kost wel 40 euro. Echter, je hebt je consult met de plastisch chirurg zelf, wat bij Accz niet standaard zo is, en je krijgt echt heel goede uitleg!!

Hij stelt je ook op de hoogte van wat mis kan gaan en zo, ik vond het zelf een heel goed consult! :35:

Dan kun je je het ritje naar ACCZ waarschijnlijk sparen haha (maar dat moet je uiteraard zelf weten :) )

Als je uiteindelijk bij D'hondt je bv laat doen, dan gaat die 40 euro weer van het bedrag af van je operatie.

xx

Ik schrijf D'Hondt in ieder geval eens op mijn lijstje! Een goede uitleg kan nooit kwaad, al helemaal niet omdat ik er nog maar zo weinig van weet xx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantje

Dr Nio van het SLAZ blijkt nogal vaak 85%fill prothesen te adviseren.

Dat is een niet helemaal gevulde rond prothesen waardoor je een erg natuurlijk druppel effect lijkt te krijgen.

Misschien is dat iets voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantje

Dr Nio van het SLAZ blijkt nogal vaak 85%fill prothesen te adviseren.

Dat is een niet helemaal gevulde rond prothesen waardoor je een erg natuurlijk druppel effect lijkt te krijgen.

Misschien is dat iets voor jou?

Hoi Luci,

Nog meer mogelijkheden haha help! :P ook dat ga ik dan maar weer eens googelen!

Ga jij zelf bij Dr. Nio of bij iemand anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi daantje! Ik ben 20 en woon ook in Maastricht vanwege mijn studie. Zelf wil ik naar zevenaar omdat ik elke weekend naar mijn familie ga en zij wonen in Gelderland dan is accz dichtbijzijnde goeie kliniek in Zevenaar. Maar ik hoorde van een andere iemand dat ze het in tongeren heeft laten doen bij Dr. D'Hondt en ze is zeer blij met het resultaat en ze zei dat het een half uur rijden was:) en zij woonde ook in Maastricht misschien is dat ook een optie voor je;)

Heb net even gekeken op de website van D'Hondt, ben vooral altijd nieuwsgieirig naar de voor en na foto's dus die heb ik als eerste bekeken. Zie dat er daar een aantal tussen staan die ik op mijn pc heb opgeslagen omdat ik ze mooi vond. Denk dat ik snel ga bellen om in ieder geval eens op consult te gaan. Dankjewel voor de tip Simone :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luci, Nog meer mogelijkheden haha help! :P ook dat ga ik dan maar weer eens googelen!Ga jij zelf bij Dr. Nio of bij iemand anders?

Ik ben ook nog zoekende hihi! Maar die 85%fill ben ik nu ook aan het uitzoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.