Ga naar inhoud

dr. visser, monobloc soft one


divalicious

Aanbevolen berichten

halloo dames,

ik ben 25 jaar, en eindelijk na tien jaar denken heb ik mijn bv laten doen. in september 2012 kon ik terecht voor mijn consult bij dr. visser in de wellnesskliniek.

op 30 november kon ik terecht voor mijn operatie... helemaal happy natuurlijk... :) ik kreeg 285 cc, onder de borstspier, ronde prothese monobloc silicone soft one..

die ochtend kwam ik om half negen aan in de kliniek, alles werd mooi netjes betaald en ondertekend.. Ik werd naar een mooi kamertje gebracht ( fijn en vertrouwd ingericht )

nu nog wachten tot dr visser komt en dan zou ik eindelijk wakker worden met borsten!!! ( ik had een 80a cup, en afwijkende borsten, had onder ma2cm plooi zitten waardoor mn tepels een beetje naar onder keken.)

tijdens mijn consult kreeg ik een sportbeha 80C! maar ondertussen had de zuster die verwisselt met een 75c! Daar begon mijn ellende mee...

operatie verliep heel goed, maar toen ik wakker werd hahahah was ik aan het huilen en lachen tegelijk.. allerlei soorten emotie gierde door mn hele lichaam.. Ik had het gevoel alsof er een hele zware kast op mij stond, dat was ik blijkbaar ook de hele tijd aan het roepen.

de pijn was uit te houden en ging naar huis. thuis aangekomen begon de verdoving uit te werken en daar kwam de pijn!! ik heb een dochter van 2 jaar en ze is met een keizersnee op de wereld gebracht, nou zal ik je zeggen de pijn van een bv is 1000x zo erg als een keizersnede.. Goh wa ben ik aan begonnen.. dezelfde nacht kon ik helemaal niet slapen, maar niet van de spierpijn ma vanwege de drukband/ martelband.. hij zat zooooo strak om mijn borsten heen dat ik minimaal lucht kon ademen.. op 1 december werd ik wakker (na twee uur slaap ) met verschrikkelijke pijn onder mijn oksels.. eerst 30 min overgedaan om op te kunnen staan, ben ik gelopen naar de spiegel en jaaa hoor bloeduitstorting onder mn oksels vanwege de martelband.. ik heb er eerst een hele dag mee rond gelopen dacht dat dat er wel bij hoorde blauwe plekken.. Maar uiteindelijk hield ik het op dag 2 snachts niet meer uit.. ik om half 2 snachts dr. visser gebeld ze zei dat ik die vanuit de zijkant n stukje mocht inknippen.. moest er toch nog 5 dagen mee lopen. dezelfde nacht heb ik de band 1 cm van onder ingeknipt en 1cm van boven.. kon eindelijk een beetje ademen.. de ochtend erop keek ik met daglicht onder de band en jaaaaa hoor mijn sportbeha zat zoooo strak dat de band daarvan in mijn huid is gaan snijden.. denkend dat dat normaal erbij hoort ivm de vocht die nog weg moest trekken heb ik de dokter niet gebeld.. dommm!! ik merkte vanaf dat moment dat mijn rechterborst hoog zat .. bijna in mijn nek.. de dinsdag daarna mocht ik mijn band knippen.. eindelijk weg met die band.. maar met het ademhalen ging het absoluut niet goed.. ik begon op den duur paniekaanvallen te krijgen wanneer het moeilijk begon te worden met ademhalen.. is dit normaal? ja volgens de arts was het normaal de eerste 2 weken. de eerste 2 weken waren een hel!!! wou het liefst de hele dag slapen ma mn bips begon pijn te doen van t rechtop liggen/zitten.op 15 dec. had ik mijn afspraak voor mijn hechtingen en alles zag er goed uit zei ze. na 4 weken heb ik mijn arts gebeld om een eerdere controle te krijgen.. want ik merkte dat mn rechterborst niet zakte en zo rechthoekig begon te staan.. op 21 januari kon ik komen.. ze zei dat mijn borst er inderdaad anders uitzag en dat het waarschijnlijk kapsel kon vormen. ik moest het ongeveer 2 maanden goed masseren en kijken of het deed zakken want mijn 3 maanden zijn nog niet om.. nu op 23 februari voelde ik iets raars onder mijn linkerborst die het goed doet.. als ik voorover hang lijkt het erop dat ik mijn prothese in kan drukken.. alsof er een gat in zit.. i voel kleine bolletjes en een dikke stuk brok ofzoo ik kan het niet omschrijven als ik er tege druk gaat ie weg en dan komt ie weer terug.. kan het zo zijn dat mijn prothese is gescheurd? maak mezelf weer helemaal gek.. het lijkt ook erop alsof mijn bovenkant van de borst platter word of dat verbeeld ik me.. mijn tepels zijn ook suupergevoelig nu en ik voel er steekjes in alsof iemand dat doet met een naald.. maar kan het kwaad als de monobloc silicoon soft one kapot gaat.. heb iets gelezen dat het kan gaan zitten in je lymfklieren?? :( morgen ga ik bellen en vragen voor een spoedafspraak want er klopt van alles niet aan mn lichaam sinds de operatie..

heeft er iemand misschien hetzelfde gehad. ??

groetjesss....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ow jeetje wat een verhaal!!! Jij hebt heel wat vocht gehad zeg!!!

Hm.... hoop dat je borst nog wat zakt en dat alles gewoon goed komt.

Wat je aan je goede borst hebt, lijkt mij heel normaal eigenlijk.. Ik denk dat wat je voelt gewoon een plooi van de prothese is! Dat voelen veel meiden, en er zijn er ook die de 'rimpels' kunnen zien....

Dat plopje, dat moet je prothese zijn, maar lijkt mij niet verontrustend. Ik heb het zelf ook, en hoort er gewoon een beetje bij. Daar bedekt de spier je prothese niet en dan kan het zijn dat je huid daar dunner is en dat je dat dus voelt

Dat je tepels erg gevoelig zijn, dat is het begin van het terugkomen van gevoel.. Het eerste gevoel wat terug komt, is pijn.. helaas... Uiteindelijk moet dit verbeteren, al kan het een tijdje duren! Die steekjes horen erbij!! Allemaal de zenuwuiteinden die weer op gang beginnen te komen!! :)

Dat de bovenkant van je borst platter wordt, dan komt ook door het proces van dat je prothesen zakken en dus op hun plek komen te zitten, waar ze horen. Het wordt allemaal natuurlijker en het vocht is langzamerhand helemaal weg (als het goed is)

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over die goede borst. Over die andere borst kan ik niets zeggen, dat is te moeilijk zonder beeld ervan.

Je arts even bellen is nooit verkeerd, maar ik denk dat het allemaal heel normaal is :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii hoii..

bedankt voor je reactie.. stelt me al n stuk geruster om te horen dat t er allemaal n beetje bijhoort..

ik heb de volgnede dag gelijk gebeld en gelukkig kan ik er dinsdag terecht..

wil ze zoiezo iets groter, ga er ook vraag na doen want dit is toch niet wat ik allemaal in gedachten had.

vertel mn verhaal verder naa dinsdag want denk dat ik toch n nieuwe afspraak zal moeten maken voor n kapsel operatie :102:

nah hoop dat t allemaal goed gaat komen..

toedelsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi divalicious....ik kan je wel al vertellen als je voor een wissel gaat,dat je weer het volledige bedrag komt aan het betalen...ik dacht ook ff een wissel te doen omdat ik ze te klein vind..en omdat ik eigenlijk een herstel zou krijgen ivm mn rechterborst die niet voldoende ingedaald is...maar toen ik daar was was het eerste wat mij gezegt werdt...als u er geen hinder van heeft,raad ik het u aan om het zo te laten ivm meer kans op bloedingen en onstekingen..daar was ik in eerste instantie wel van geschrokken...en toen ik vroeg van kunt u mij dan gelijk een wissel doen en ik kreeg te horen dat ik voor de promotie prijs dan 1cup maat groter krijg plus gewoon weer het volledige bedracht moest betalen heb ik maar bedankt....ik spaar maar weer een paar jaar door en ben jammer genoeg niet echt blij met mn cup en vorm van mn borsten...maar misschien heb jij meer geluk...succes ermee gr vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.