Ga naar inhoud

Geen protheses wel lippofilling?


Angel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Nou ik was er dus helemaal van overtuigd dat ik een bv zou nemen. Het was alleen nog wachten tot mijn vriend er ook achter zo staan.

Ondertussen ben ik wat verder gaan lezen en speuren en ben er toch op terug gekomen.

Heb veel gelezen en merk dat velen vrouwen niet met 1 operatie klaar zijn. Ongeacht complicaties die kunnen optreden is toch wel bekend dat velen na aantallen jaren een wissel laten doen of kapsel moeten laten weghalen. En ik was zo dom om te denken dat ik met 1 operatie de rest van m'n leven klaar zou zijn en nooit meer onder het mes zou hoeven te gaan.

Ik dacht (zoals de pc mij verteld had) dat de prothesen levenslang meegaan. Maar het blijkt dat ze dus toch wel kunnen scheuren (niet alleen de pip) om verschillende redenen. (Zo ook later wanneer vrouwen voor controle een mammografie moeten laten maken blijkt dit een risico te zijn voor de prothesen, je moet dit dus ook altijd melden voordat ze controle uitvoeren.

Ook gaan de silliconen zweten (vandaar dat vrouwen die een wissel ondergaan verteld wordt of zelf zien wanneer ze de prothesen mee naar huis krijgen dat hij slijmerig en glibberig is aan de buitenkant, zelfs wanneer hij nog volledig intact is). Zweten wil zeggen dat er heel geleidelijk druppels sillicoon de prothesen verlaten en in het lichaam terrecht komen.

Ik dacht dat dit niet kon, want ze lekken toch immers niet? Helaas wel dus.

Hiervan zijn vele vrouwen al ziek geworden met verschillende klachten.

Nee voor mij dus geen prothesen en ik hoop dat alle dames hier zich elk jaar of minstens twee jaar zich goed laten onderzoeken bij de pc van de bv en al helemaal zodra ze verandering van de borst ontdekken.

Ik heb hier en daar wat gelezen over lippofilling. Met het eigen lichaamsvet wat d.m.v. Liposuctie uit bijvoorbeeld de benen of buik etc. wordt gehaald wordt in de borsten gespoten. Wel is dat hiervan 30% t/m 50% ook weer afgevoerd wordt door t lichaam, maar wat daarna blijft zitten blijft wel voor altijd. E kan er echter geen grote boobs mee creeren, wel 1 tot 1,5 cupmaat groter.

Ik ga me hier het komende jaar nog wat verder over inlezen en wil kijken of dat een oplossing voor mij kan zijn.

Ik vind grotere borsten er mooi uitzien en hoop dat jullie allemaal goed onder controle blijven.

Ik durf het niet aan en zie het niet zitten om meerder malen onder het mes te gaan dus zoek verder naar een andere oplossing.

Zijn hier overigens vrouwen die een bv zijn ondergaan d.m.v. Lippofilling? Ik hoor graag jullie ervaring hierover.

Liefs Angel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel

Nou.. wat een verhaal.

Heel veel van de dingen die je schrijft, zijn bij meiden die goed voorgelicht zijn door hun pc bekend, dus niks nieuws onder de zon.
Het heeft er helaas alle schijn van dat je probeert iedereen naar een bepaald meldpunt over klachten betreffende siliconen te verwijzen. Beetje jammer vinden wij als moderatoren dat....
Want de meiden die hier komen, zijn hier gekomen door het googelen naar informatie over een borstvergroting. Als je googeld op complicaties of klachten, kom je vanzelf bij de informatie die jij hier nu neerzet.

Over de levenslange garantie van implantaten... Ja.. dat geven ze tegenwoordig idd, maar dat is geen garantie dat er geen te veel aan kapselvorming kan ontstaan, want dat kan áltijd! Het is ook geen garantie dat je nooit meer hoeft te wisselen, want als je ouder wordt, verouderen je borsten ook. Dus gaat je huid meer uitrekken en zul je misschien op een gegeven moment een grotere prothese willen of een lift, om een mooier resultaat te krijgen. Gelukkig hoeft dit tegenwoordig, met de goede prothesen van tegenwoordig pas na 15-20 jaar. Dat is eigenlijk best te doen, toch?
Stel je doet je eerste bv op je 20ste, dan hoef je alleen nog maar op je 40ste en je 60ste onder het mes, om op je 80ste met prachtige borsten in je graf te belanden!
Deze informatie behoort iedere goede pc te geven.

Dat je moet melden aan de radiodiagnostisch laborant, bij een mammografie dat je implantaten hebt, dat klopt! Dat moet je altijd vermelden. Het is niet zo dat de prothesen door deze druk zouden scheuren, maar ze kunnen er dan wel rekening mee houden. Een prothese is namelijk altijd wat steviger dan natuurlijk borstweefsel, dus moet de druk van het apparaat minder hard zijn dan wanneer er een natuurlijke borst tussen gelegd wordt.

Het verhaaltje dat je verteld over het zweten... Ja silicone-implantaten zweten, maar om nou te zeggen dat er 'druppels' in je lichaam terecht komen. Levendige fantasie heb je haha (sorry dat ik daar om moet lachen, maar het is een tikkeltje overdreven) Inderdaad, siliconen kunnen zweten in het lichaam, maar als een prothese intact uit je borst gehaald wordt, dan is deze niet glibberig en slijmerig van de siliconen. Dat is alleen zo geweest bij de pip-implantaten, maar deze waren gemaakt van niet-medische siliconen!
Een implantaat gaat niet minder wegen in de loop der tijd, dus zal het maar heel weinig materiaal zijn dat in je lichaam terecht komt.
Zelfs heupimplantaten hebben stoffen, die zich in het lichaam verspreiden, omdat ze zweten. Het is niet lichaamseigen, dus ja.. logisch dat er wat in je lichaam komt. Maarja.. als je antibioticum slikt, komt dat ook in je lijf en dat is ook niet voor iedereen even goed :106:

Het verhaal over de auto-immuunziekten is nooit bewezen, maar wordt door dat meldpunt wel steeds aangedragen als zijnde waar.... Wie zegt, dat diegenen die last krijgen van een auto-immuunziekte daar geen last van hadden gekregen als ze geen implantaten gehad hadden? Maar goed, dat is een eindeloze discussie. En dat is een discussie die al jaren op dat klachtenmeldpunt gevoerd wordt.. Als je dat wil doen, doe dat dan daar (want ik kan me zo voorstellen dat dit jullie nieuwe manier is om hier de boel weer even op stelten te zetten.... )

Dr. Kappel.... dat is de grote arts achter dat meldpunt en doet idd aan borstvergrotingen met behulp van eigen vet. Nou, prima! Voor diegene die dat wil is zij de uitgelezen kans. Dus als jij dat wilt, dan moet je daar absoluut voor gaan. Zij is ook bekend bij jullie meldpunt, dus plan een consult bij haar zou ik zeggen.

Het lijkt me dat je weinig meer uit te zoeken hebt hier, aangezien je standpunt nogal duidelijk is...

Tot zover onze reactie. We sluiten dit topic. Mochten mensen contact met je op willen nemen, kunnen ze dat doen via een pb naar jou toe.

Echter, het zou fijn zijn, als jij terug gaat naar jouw meldpunt. Als mensen daar meer over willen weten komen ze wel bij jullie terecht! Echt, maak je geen zorgen, dat gebeurt :)

Uiteraard is het ieders eigen verantwoordelijkheid ten allen tijde allert te zijn op hun eigen gezondheid!

Succes!

Groetjes, BB

namens moderatoren borstenforum.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.