Ga naar inhoud

Alicia: 28 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Alicia

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik zou graag een borstvergroting willen en ik heb op 27/02/2013 mijn eerste consultatie bij Dr. Demeyere.

Heeft er iemand nog ervaringen bij hem? Heb al gehoord dat hij wel goed in zijn vak is...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey!

Ik ben Alicia en ben 20 jaar. Ik ben al een paar jaar onzeker over mijn borsten en zou ze daarom laten vergroten.

Ik woon in de buurt van Gent en ik had al veel positieve reacties gehoord over Dr. Bruno Demeyere dus besloot ik een afspraak te maken voor een consultatie, die dus vandaag was.

Over het algemeen eigenlijk heel goed gegaan. Hij komt zeer professioneel over.

Ik hoop alleen dat ze groot genoeg gaan worden...

Ik heb nu een A-cup en ik zou graag naar een C-cup gaan.

Maar dokter Demeyere vertelde dat hij ongeveer 250cc ging plaatsen en dat het een volle B of een C zou worden.

Heeft iemand nog ervaringen met die maten?

De datum van de operatie is ook al vastgelegd: 28 maart!

Dit is vlak voor mijn vakantie van school zodat ik 2 weken heb om te herstellen.

Ik hoop dat de maand snel voorbij gaat!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb in je titel even van 2012, 2013 gemaakt ;) Lijkt me dat je dit jaar en niet vorig jaar een bv krijgt :38:

Verder heb ik je voorsteltopic hier toegevoegd, dan staat de info die ik daar gaf ook meteen hier erbij!

Gefeliciteerd met je datum!!

Gaat vast mooi worden, want Demeyere maakt hele mooie boobs!

Veel plezier met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahja het jaar was idd verkeerd :)

Dankjewel! De secretaresse van Dr. Demeyere heeft vandaag gebeld om de afspraak eerder die dag vast te leggen.

Dus ik zal ze een paar uur vroeger hebben :D

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tjikkie!

Super om te horen dat jij ook tevreden bent over hem!

Ik heb eens naar je situatie gekeken en ik snap iets niet goed...

Dr. Demeyere zou ongeveer 250cc inplaatsen en ik zou van een A naar een volle B of een C gaan.

Maar ik zie dat jij van een A naar een E bent gegaan door 275cc

Hoe kan dit?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt aan het profiel van de prothese.

Lees maar eens het volgende topic door, daar heb ik een en ander uitgelegd over die profielen van prothesen :)

http://www.borstenforum.com/topic/6310-medium-profile-of-high-profile/?hl=%2Bmedium+%2Bhigh

En, je moet maar eens de laatste post van Tjikkie in haar eigen topic lezen. Daar zie je ook dat die E van haar, eruit ziet als een C ;)

Nepborsten zien er kleiner uit dan het bh-labeltje laat geloven. Maar toch passen die gekke bh's haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook blij dat ik al zo snel kon gaan :) die dag was eerst al volgeboekt maar hij heeft mij er nog bijgenomen ;)

Hoe gaat het nu met jullie boobs meiske en Tjikkie?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie, dus als Bruno zegt dat ik een volle B of een C ga hebben, ga ik uiteindelijk een bh maat van D hebben? Of begrijp ik het verkeerd?

xx

Ik denk dat het daar een beetje op neer komt idd. Maar dat zou niet alleen bij Demeyere zo zijn... Dat is bij de meeste pc's zo!

Er zijn er heeeeeel weinig die de borsten te groot vinden na een bv, ook diegenen die een C vroegen en een E kregen, allemaal dik tevreden. Je kunt de verhalen er hier op nalezen.

Een hele enkele keer zegt iemand dat ze ze te groot vindt, maar echt het is zelden!

Heb je die van Tjikkie gezien? Dat is toch wat wij in gedachten hebben bij een mooie volle C? Ik wel tenminste!

Dat bh-label maakt geen ene zier uit :)

Ik heb een 75F.... Maar het oogt echt als een fatsoenlijke D (wat ik voor voorstelling had bij een D tenminste ) Als iemand mij van te voren verteld had dat ik een F zou krijgen, had ik hem recht in zijn gezicht uitgelachen en gevraagd wat ie met me van plan was haha.

Ik denk dat ik tegen je kan zeggen: don't worry, want Demeyere maakt ze echt naar je zin :)

xx BB

Ik heb ze zelf trouwens ook van Bruno, al was het mijn tweede operatie. Mijn eerste operatie was ergens anders, maar die sukkel had er niet echt verstand van.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de boobs hier gaat het uitstekend.

Ik heb niet zozeer een maat genoemd. Maar foto's laten zien van vorm en formaat wat ik mooi vond. Dat is qua bh-maat wat groter uitgevallen dan ik gedacht had van te voren maar het is precies wat ik had laten zien. Dus hij heeft in mijn geval exact gedaan wat ik gevraagd had.

Ik ben er heel erg blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja voor je operatie heb je nog een kort gesprekje met de anesthesist en met de DeMeyere. Dan kan je nog een (of een paar) foto's meenemen. Heb ik ook in die volgorde gedaan. :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh sorry dat ik helemaal niet heb gereageerd :o
maar mijn borsten zien er idd echt niet uit als een E hoor!!zien eruit als een mooie C
maar je zou idd wat BB zegt mn topic maar eens moeten lezen ;)
als je mij naast een echte van nature E zet vallen die van mij in het niets hoor!haha
verder heeft BB gelijk over het profiel ect.
niet druk om maken dus ....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik wordt vrijdag door Dr. de Meyere geopereerd. Weet nog niet precies hoeveel het gaat worden, maar volgens de dokter wordt het tussen 350 en 420cc ongeveer, maar ik neem vrijdag gewoon nog een paar foto's mee die ik wil laten zien. En een groot voordeel, na de pas prothese mag je partner komen kijken of het mooi wordt. Mijn man weet precies wat ik wil, dus dat komt helemaal goed. Je zul toch de dokter in vertrouwen moeten nemen. Hij weet precies wat het beste bij jou lichaam past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik wordt vrijdag door Dr. de Meyere geopereerd. Weet nog niet precies hoeveel het gaat worden, maar volgens de dokter wordt het tussen 350 en 420cc ongeveer, maar ik neem vrijdag gewoon nog een paar foto's mee die ik wil laten zien. En een groot voordeel, na de pas prothese mag je partner komen kijken of het mooi wordt. Mijn man weet precies wat ik wil, dus dat komt helemaal goed. Je zul toch de dokter in vertrouwen moeten nemen. Hij weet precies wat het beste bij jou lichaam past.

Hey Corine!

Hoe is je operatie gegaan? Hopelijk heb je niet te veel pijn...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alicia,

Je kunt mijn operatie verslag op mijn topic lezen. Alles is super goed gegaan, ik heb 350cc gekregen en voor de eerste dag ziet het er heel mooi uit. Kijk maar in mijn galerie, moet je me eerst even toevoegen als vriend. Heb niet veel pijn, al zelfs gekookt vandaag. De dokter maakt je boobs precies zoals je zelf aangeeft op de foto's. Ik ben van een lege B naar, zoals het er nu uitziet een volle D. Maar ze zullen nog heel veel veranderen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Je zult zien die gaan heel snel....... X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.