Ga naar inhoud

Even voorstellen


julles

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

ik lees al een tijdje mee op dit forum en zou me nu graag even voorstellen.

ik ben een jonge vrouw van bijna 23 jaar en denk er al een aantal jaren over na om een borstvergroting te laten doen.

Ik heb maar net een A-cupje. Toen ik 15 jaar was hoopte ik altijd dat mijn borsten nog gingen groeien maar helaas, dit was niet het geval.

Nu ik eindelijk mijn moed bijeen heb geraapt om er over te praten, staat het vast : ik wil zo graag die borstvergroting.

Mijn man vind het niet nodig maar hij weet dat ik er zo mee zit dus gaat hij akkoord.

Ik kan het wel pas in september laten doen aangezien ik in de zomer een hele drukke periode heb.

ik ben al op consultatie geweest bij Dr Bronckaers maar ik had persoonlijk niet zo'n goed gevoel bij deze chirurg.

Nu heb ik in april een consultatie bij Dr Vermeylen.

Beide chirurgen zijn van Turnhout.

Heeft iemand ervaring met deze chirurgen of wie kan mij een goede chirurg aanbevelen.

Ik wil gewoon mooie borsten die bij mijn figuur passen

ik ben ongeveer 1.63m en weeg +-54kg Ik zou graag een mooie volle C cup hebben

Zou dit bij me passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Een mooie volle C? Ja, waarom zou dat niet bij je staan? :) Het klinkt groot een C, maar heb je al eens bh's in die maat gepast? Dus met jouw omtrekmaat en dan een c-cup? Anders moet je dat voor de gein eens doen, in een pashokje. Zakdoeken mee om de bh mee op te vullen, strak truitje voor erover heen, en dan kijken of het is wat je graag zou willen. Anders ga je gewoon datzelfde ritueel herhalen bij een D of een E ;)

Ik ging zelf met het idee van een D of DD naar de pc. Gelukkig heb ik nu een F, want dit is precies wat ik wilde, maar ik wist niet dat dat een F zou zijn. Ik vond D, al altijd HUGE klinken :)

IK ben zelf 1.69 en weeg (woog) 64 kilo.

Een goede pc.. Ik ben zelf bij dr. Demeyere geweest in Gent (kliniek heet Artemedis) en ben heeeeel tevreden over zijn werk! Zo zijn er nog meer die heel tevreden over hem zijn. Je zou hem en ook andere pc's eens kunnen opzoeken in de zoekbalk, rechtsboven. Had je die al gevonden? Als je het grijze vak op: forums zet, en dan op het loepje klikt, dan vind je een heleboel topics.

Ook zou je nog naar Plovier kunnen, in Be-clinic? Maar neem dan wel een foto mee van borsten die je mooi zou vinden (kun je bij Demeyere trouwens ook doen!)

Dat zijn er twee in de buurt van Turnhout, die ik zo even kan noemen :)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie

ik denk dat ik voor de volle C ga die vind ik het best bij me passen :)

Ik kan niet veel vinden over dr. Vermeylen maar ik ken wel iemand die er heel tevreden over is.

Dus zal ik eerst mijn consult even afwachten.

Ik kijk er al naar uit :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.