Ga naar inhoud

Operatie vast leggen ja of nee?


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb daarnet gebeld naar de Wellnesskliniek om mijn operatie vast te leggen bij Dr. Visser.

Dr. Visser had mij bij de consultatie laten weten dat ze op vrijdag opereert maar dat ik de donderdag ervoor zeker nog eens op consultatie moest gaan daar ik bij mijn vorige consultatie nog borstvoeding gaf en ze dus niet het aantal cc kon inschatten.

Mij kwam het best uit om op donderdag 18/07 op consultatie te gaan om dan de 19e juli geopereerd te worden daar mijn vriend dan in verlof is en mij volledig kan ondersteunen waar nodig want heb nog 2 kleine meisjes rondlopen ook.
Nu blijkt dat Dr. Visser die week alleen op donderdag opereert, dus de 18e juli.

De week erna is het groot verlof bij de Wellnesskliniek en dat geeft me weer extra zorgen. Wat als ik complicaties krijg? Er zal wel een chirurg van wacht zijn maar zou dan natuurlijk liefst bij mijn eigen plastisch chirurg gaan.
Ik denk dan ook: krijg je 's nachts plots last van complicaties (ook als er geen verlof is) is er ook altijd grote kans dat Dr. Visser er niet zal zijn maar een andere chirurg....

Wat denken jullie??? Doen of toch nieuwe datum???

En gezien de consultatie niet de dag ervoor kan en het meer dan 2 uur rijden is, heb ik mijn volgende consult bij haar op 12 maart!!! Zo benieuwd naar het aantal cc die ze zal voorstellen !!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sexymama81: Dr; Visser werkt sowieso niet elke dag in de Wellnesskliniek, de kans is misschien ook groot dat ze er op een andere dag ook niet zou zijn (bv. weekend) mocht ik complicaties hebben vandaar ik het misschien toch zou doen de 18e.. Zal op mijn consultatie vragen wie er dan effectief van wacht zal zijn, dan kan ik hier al eens kijken of hij/zij ook goeie referenties heeft!
Ik hou jullie op de hoogte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, ja, zal ik haar zeker vragen!
Sowieso vertrouw je het meest op je eigen PC maar zal wss al opgelucht zijn als ik weet wie daar dan van wacht zal zijn.

Het is zo moeilijk om een andere datum te prikken omdat het werk van mijn vriend zo seizoensgebonden is en de zomermaanden zijn topmaanden waardoor hij geen verlof kon nemen buiten bouwverlof (2weken). Ik kan het uitstellen tot aan de winterperiode maar het verlangen is gewoon té groot.
Wil dit al van mijn 16 jaar en word er 29 dus... elke maand, week, dag dat ik langer moet wachten is een eeuwigheid ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zou het extra high profile worden: ben 1m67 en weeg 47 kg. Ben dus magertjes en daarom stelde ze voor om extra high profile voor!
Ik heb hier ook al foto'kes opgeslagen van hoe ik ze wil ;-)

SUper spannend toch é! Wanneer zou je de operatie willen plannen of ben je nog niet zo ver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik heb 5 maart mijn eerste consult in de wellnesskliniek. Geen idee bij welke PC het zal zijn...

Ik wist niet dat ze daar ook dual plane deden, ik had enkel gelezen over boven of onder de spier. Vind ik wel een geruststelling, nu liggen alle opties weer op tafel!

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maran,

laat eens weten bij wie je op consultatie geweest ben, wie weet ook Dr. Visser!!!
Wel al gelezen dat Dr. Verdonck geen Dual plane zou doen...

Na je consult kan je zien of je tevreden bent hé van je plastisch chirurg. Hij/zij zal hopelijk de nodig info kunnen geven!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe je maat(aantal cc's) bepaald wordt in de Wellnesskliniek bij Dr. Visser?

Moet je je eigen BH aanhouden en steken ze er dan prothesen in of geven ze je daar zelf een BH of verloopt dit nog anders?

Groetjes

--> Niemand?? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.