Ga naar inhoud

Hoe snel kun je terecht?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Ik ga rond 9 april voor een consult naar Bergman Bilthoven en Diana Gabriels. Kan helaas niet eerder omdat ik nu nog in het buitenland werk. Mijn vraag is hoe snel jullie geopereerd konden worden na de eerste consult? Hebben deze 2 klinieken lange wachtlijsten of valt dat mee? Ik zou het liefst nog voor eind april geopereerd worden omdat ik begin juni weer naar het buitenland ga voor werk en dan echt wel aan mijn 6 weken 'rust' wil komen voor die tijd.

En weten jullie of het ook mogelijk is om het eerste consult met Diana zelf te skippen? Juist omdat ik weinig tijd heb en je van iedereen hoort dat het consult met Diana zelf eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft.

Dus wie heeft ervaring met deze twee klinieken en hoe lang zijn hun wachtlijsten?

Alvast bedankt!


Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ga rond 9 april voor een consult naar Bergman Bilthoven en Diana Gabriels. Kan helaas niet eerder omdat ik nu nog in het buitenland werk. Mijn vraag is hoe snel jullie geopereerd konden worden na de eerste consult? Hebben deze 2 klinieken lange wachtlijsten of valt dat mee? Ik zou het liefst nog voor eind april geopereerd worden omdat ik begin juni weer naar het buitenland ga voor werk en dan echt wel aan mijn 6 weken 'rust' wil komen voor die tijd.

En weten jullie of het ook mogelijk is om het eerste consult met Diana zelf te skippen? Juist omdat ik weinig tijd heb en je van iedereen hoort dat het consult met Diana zelf eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft.

Dus wie heeft ervaring met deze twee klinieken en hoe lang zijn hun wachtlijsten?

Alvast bedankt!

Groetjes

Als je Diana belt kan dat volgens mij wel,maar moet je erven heen bellen en vragen. Misschien kun je ook bij beide een datum reserveren? Dan weet je het zeker..

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee ik zal ze beiden vandaag eens bellen, en inderdaad vragen of het een optie is om alvast een datum te 'reserveren'. Vorig jaar had ik ook al de operatie willen doen maar toen kwam het dus net niet uit met mijn vrije weken en ik wil het niet weer een jaar moeten uitstellen :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan al 2 datums met 1 of 2 weken tussen vastleggen he. Voor een eventueel 2de consult en voor de operatie;

Als het niet nodig is, kan je nog je 2de consult annuleren. Maar dan heb je de tijd om na te denken en eventueel extra vragen te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kijk ik wist niet zeker of je wel alvast een operatiedatum zou mogen reserveren terwijl je niet weet of je wel bij die kliniek geholpen gaat worden. Ik heb ze nu beiden een mail gestuurd met het verhaal en de vraag inderdaad of ik voor eind april al geholpen zou kunnen worden.

Wel spannend hoor, nu ik echt de afspraken maak wordt het ineens zo 'echt' :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaa heb mijn eerste consult bij dr. Maas van Bergman Bilthoven op 10 april biggrin.png Heb hier veel goede verhalen over deze pc gelezen dus ik ben er erg blij mee!

Bergman zei in eerste instantie dat ze een wachtlijst van 6 weken hadden na de eerste consult, maar omdat ik dat niet red hebben ze toegezegd dat ik binnen 1 a 2 weken na het consult geopereerd kan worden. :D

Nu nog afwachten wat Diana zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.