Je gaat naar instellingen , daar zie je aan de linkerkant een heel menu verschijnen.
In dit menu zie je staan: wijzig handtekening. Hier klik je op en dan kom je in een nieuw venster, waar je, net als in berichten, je tekst neer kan zetten, zoals jij wilt ( dus ook met kleurtjes en dergelijke) Je kiest bijv eerst een kleur (bij de 'A' .. wél je cursor tussen de ][ plaatsen
Je kan hier dus ook de code van een evt ticker plakken.
Deze maak je bijv aan op tickerfactory.com en dan kies je voor de BB-code dus niet voor de HTML Die kopieer je en plak je dus in je handtekening
Onder de knop 'wijzig handtekening' zie je staan : wijzig avatarinstellingen hier kan je je foto of een plaatje plaatsen, die dan te zien is onder je naam in berichten
En dan voor diegenen, die hier geen gebruik van de galerij (willen/kunnen) maken ook nog het ‘mijnalbum’ gestress haha! Hieronder uitleg
Je hebt al een profiel op mijnalbum.nl. Zo niet, ga naar www.mijnalbum.nl en meld jezelf aan. Als je daar inlogt, zie je links ( zie: 1. ) je album(s) onder het kopje mijn privéalbums ( Als je net aangemeld hebt, uiteraard nog geen albums daar, maar dan de optie om je eerste album aan te maken
Daar klik je dan op je album en dan opent ie. Je moet echter even op die inlogpagina blijven, want daar zie je nog meer kopjes, waaronder: mijn favoriete albums, mijn openbare albums enz. Maar je ziet daar ook een kopje met:mijn fotopagina ( zie: 2 )
Daar moet je je boobiealbum in zetten. Dat doe je door te klikken op kies een album om toe te voegen
( zie: 6.)
Dan kies je t album. Verder zie je daar ook het deel waar je een wachtwoord in kan geven (zie: 5.), en bovenin de link die je dan krijgt (zie: 3.), zoals bij mij dus http://jinxx.mijnalbums.nl. Bij jou zal er waarschijnlijk iets staan van: forumnaam.mijnalbums.nl of zoiets.
Als je je ww ingegeven hebt, klik je op opslaan (zie: 5.) en voila!!
De link plak je in je handtekening en mensen kunnen je gaan pb-en voor je ww of je zet je ww in je profiel, wat jij t prettigste vindt!!
Hier een printscreen met visuele uitleg

Hopelijk hebben jullie hier wat aan
Deze post is bewerkt door --JinXx--: 19 september 2009 - 00:18