Spring naar inhoud

In-/Uitklappen Shoutbox Shoutbox Open de Shoutbox als pop-up

@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:43) waar zit die rimpeling en is het zichtbaar? en zit de prothese voor of achter de spier honnepon? en welke prothese heb je?
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:42) maar moeder.. is het zoveel verschil dan, tussen die twee fotos?
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:42) ah moeder.. oke... uhm dan ga ik ff kijken.. was ondertussen weer iets anders aan het doen haha...
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:42) ik ga zo kijken jootje :)
@  Honnepon : (23 mei 2013 - 19:41) Hallo allemaal, iemand hier ervaring met rimpeling? Komt dat alleen door een dunne huid of fout van pc?
@  jootje250 : (23 mei 2013 - 19:39) ah bedankt hoop alleen wel dat ze iets verder gaan indalen. Ik was echt platter dan plat en ik heb ineens TiETUHHHH
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:37) Ik heb gespiekt, ze zijn idd mooi!!
@  jootje250 : (23 mei 2013 - 19:37) dankjewel martjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
@  jootje250 : (23 mei 2013 - 19:36) dankjewel hihi
@  jootje250 : (23 mei 2013 - 19:36) oficieel gaat het verband er pas maandag af als de hechtingen er ook uitgehaald worden ik kan wel huilen jeeeeeeeh
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:36) Klinkt goed Jootje250 dat wil ik ook graag zeggen:) geniet ervan!!
@  jootje250 : (23 mei 2013 - 19:35) nee ik had dr geen 1 bij me heb het verband weer omhoog gedaan hahah als je wil kan je kijken ik heb ze net in me gallerij geplaatst
@  Martjuh74 : (23 mei 2013 - 19:35) Ze zijn mooi hoor Jootje, ik heb even in je album gekeken ;)
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:35) dat was zonder jasje zeg maar
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:35) de 1e foto die ik heb was toen ik net bij van Onselen vandaan kwam
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:35) ja heb 2 consulten gehad 1 met assistente en 1 met dr.v. Onselen mag graag zien wie in mij staat te hakken, zon domme griet die niks weet heb ik niks aan...
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:35) Heb je wel een sportbh aan jootje?
@  jootje250 : (23 mei 2013 - 19:33) aahhh ik heb stiekem het verband er al afgepelt wow wat zijn ze mooi hihi
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:33) en was de situatie toen anders?
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:33) had jij een consult met van onselen zelf gehad?
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:32) ik zit er al over na te denken om extra consult aan te vragen, heb al doemsernadio dat van Onselen zegt sja mevrouwtje we hebbem maat kleiner gedaan...
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:30) omdat het zo lelijk klein en uitgelubbert is:(
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:30) Ik heb daar een neus voor hahaha
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:30) waarom denk je dat het niet zal passen?
@  best_boobie : (23 mei 2013 - 19:28) ik kom net binnen en ga ff kijken, moeder, echt toevallig haah, log net in
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:28) ik heb een nieuwe foto erop gezet, die met commentaar is denk ik het meest duidelijke..ben erg benieuwd of uberhaupt 380 cc nog wel past:(
@  Moeder : (23 mei 2013 - 19:27) Ben je hier heel misschien best boobie??
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 19:25) hallo allemaal
@  admin : (23 mei 2013 - 19:18) Borsten Forum welkomt ons nieuw lid Jolanda' :)
@  Cattie : (23 mei 2013 - 19:09) dada
@  Zeepbelx : (23 mei 2013 - 19:08) veel plezier cattie
@  Anma : (23 mei 2013 - 19:08) Okee deze dus.
@  Cattie : (23 mei 2013 - 19:07) ik ga eventjes tv kijken... groetjes x
@  Anma : (23 mei 2013 - 19:07) Even testen welke smiley dit :152:
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 19:02) yep altijd goed dcupje!
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 19:01) denk dat het die spier is die tegenwerkt.. die is links waarschijnlijk wat korter bij mij
@  Cattie : (23 mei 2013 - 19:01) dat zal overal anders zijn dan.
@  Dcupje : (23 mei 2013 - 19:00) Oké dank jullie wel! Ik kijk het gewoon nog even aan en anders bel ik mijn pc :-)
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 19:00) kimzy ik heb het ook links..
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 18:59) is van carefix.. je kan t googlen
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 18:59) cattie... ik heb geen idee mijn pc werkt alleen met dat merk kliniekbh's
@  Cattie : (23 mei 2013 - 18:59) beter?
@  Cattie : (23 mei 2013 - 18:59) dag kimzy, hoe gaat het met jou?
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 18:58) als ze erachter zouden zitten zou t wat raarder zijn... maar goed kan dat rechts wat beter gekapselt zit al en daardoor wat minder beweegt
@  Kimzy : (23 mei 2013 - 18:58) mijn linkse prothese duwt precies ook maar ze zit niet los ofzo.. Ik ben 17 dagen po maar achter de spier
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 18:57) ik weet het niet hoe dat zou voelen dan.. dan is het denk ik eerder normaal dat je ze voelt bewegen dcupje
@  Cattie : (23 mei 2013 - 18:56) ah ok, is dat beter?
@  Dcupje : (23 mei 2013 - 18:56) Nee voor!
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 18:56) oh ik las eroverheen... ervoor dus...
@  Jillyfish : (23 mei 2013 - 18:55) heb je ze achter de spier dcupje?

Foto

brenda111 : 6 april 2012 : Dr. L. Visser : Welness Kliniek : Genk

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp

#1 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Current mood: None chosen

Geplaatst 2 april 2012 - 16:39

hallo allemaal

mijn naam is brenda en ben nieuw hier.

aankomende vrijdag ga ik een borstvergroting laten doen bij de welness kliniek in gent door dr L.visser
ik ben bij haar op consult geweest en was erg enthousiast..

Ik twijfel nog ontzettend over het aantal CCs
heb momenteel een kleine A en zou graag een kleine C willen
L visser adviseerde mij om de 280 cc te nemen maar ben erg bang dat het te groot is.
ik zit zelf te denken aan een 245 of 265.. voor de meeste hier is dit een kleine maat maar ik wil zelf ook geen grote borsten krijgen maar een normale subtiele wel volle borst...
kan iemand mij een eerlijk advies geven?
ben ontzettend zenuwachtig.

groetjes
75 A voor de operatie na de operatie 75 C
280 cc
Dr visser - welness kliniek

#2 best_boobie

best_boobie

Administrator

• Administrators
  • PipPip
  • 7851 berichten

Current mood: Cynical
Donateur

Geplaatst 2 april 2012 - 17:22

Hoi Brenda

Ik weet niet welk profile je krijgt, dus wat je diameter en projectie worden, dus kan niet zeggen of je met die cc's naar een B of een C gaat. Maarrrr, dr. Visser staat er om bekend dat ze niet te groot wil!! Als jij dat ook niet wilt, dan denk ik dat je bij haar in goede handen bent :)
Ik heb wel eens wat topics over haar gelezen toen ik zelf nog in de orienterende fase zat en las steeds dat zij het natuurlijk wilde houden en niet te groot.
Als ik jou was, zou ik ook niet te klein nemen, en die paar cc maken echt niet zo veel uit. In projectie zal het hooguit 0,1 of 0,2 cm zijn, dus niet eens zichtbaar.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als je een natuurlijk resultaat wilt, dan ga maar gewoon op het oordeel van dr. Visser af ;)

De operatie zelf hoef je je niet druk over te maken. Veel mensen zijn zenuwachtig van te voren en kom zelden iemand tegen die naderhand zegt, dat het tegengevallen is. De meesten (inclusief mijzelf) valt het 100% mee!

Heel veel succes! Hoop dat je iets aan mijn berichtje hebt, sorry dat ik niet duidelijker kan zijn :)

xx BB

an1cMgz0g410010MzAwNzQ5bHw4NzY1NjVwYXx3a

Siltex Round, Cohesive I, 450 cc High Profile van Mentor
11 juni, dr. B. Demeyere, Artemedis, Gent

#3 jolly

jolly

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 393 berichten

Current mood: Creative

Geplaatst 2 april 2012 - 17:58

hoe word de prothese geplaatst??onder de spier, op de spier of dualplane???

Geplaatste Afbeelding

VAN SLAPPE 85 B NAAR 80 E !! met NATRELLE INSPIRA SOFT TOUCH (voorheen Mc Ghan) 310 cc medium profile op de spier, door dokter DE BOER VAN MEDICONSULT.

CARPE DIEM !!

#4 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 2 april 2012 - 22:37

bedankt voor jullie reacties het stelt me al wat meer gerust ..
de prothese wordt duel plane geplaatst en dan via de plooi onder de borst.
klopt het dat het aantal cc's het zelfde is als het aantal ml? zodat ik zakjes met water kan vullen om te passen?

thankss x
280 cc

#5 Snappie

Snappie

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 82 berichten
  • Interests:Bv 29 Maart Dr van Engeland

Geplaatst 2 april 2012 - 22:49

Hoi Brenda,
Het is moeilijk te zeggen welke maat je krijgt.Hangt af van de breedte van je borstkas etc .Er zijn dames die met 255 al op een D -cup uitkomen en anderen weer op een kleine C.
Maar net als best boobie schrijft vertrouw op je pc.En als zij ook van natuurlijk houdt dan zit je goed.Succes in ieder geval....
Geplaatste Afbeelding

#6 Eefje

Eefje

Donateur

• Donateur
  • PipPip
  • 5015 berichten
  • Interests:lezen, zwemmen, lopen

Current mood: Happy
Donateur

Geplaatst 2 april 2012 - 23:16

Hey Brenda,

Welkom! :D

Zoals de andere dames ook al zeggen, dr. Visser kan heel goed inschatten wat bij je past en als je duidelijk hebt aangegeven wat je wensen zijn zal ze daar zeker meer rekening houden!
Wat je vraag betreft ivm de zakjes water, dat komt denk ik idd wel ongeveer overeen met elkaar, dus als je 280ml water afmeet (of 280g water) dan zal dat ongeveer wel overeenkomen met die 280cc, alleen steek je dit dan wel in je bh voor je borst, wat nog iets verschilt met het daadwerkelijk in je borst zitten van de prothese (dual plane verlies je ook nog een 40cc ongeveer) maar het geeft je iig wel al een beetje een beeld.

Ga zo je topictitel aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen, aangezien je al een datum hebt!

Veel aftelplezier!!!

Liefs, :54:

as1cHgfNw3-1110NThsenw4NDg0enxOZXcgYm9vY

11 januari 2010

Dr. Bruno De Meyere, Artemedis Kliniek

Allergan (McGhan) Style 510 MX, 200cc

Hoogte: 9,6 cm; Breedte: 10,5 cm; Projectie: 4,9 cm

Van 70A/AA naar 70C

ww picjes via pb

eefje73.mijnalbums.nl

2800697gyk1ktdtqs.gif

ti_amo.gif

#7 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 2 april 2012 - 23:34

dus ik kan beter iets groter pakken van het aantal cc's omdat het toch duel plane wordt gezet?
hoelang hebben jullie een herstel tijd gehad?
groetjes
280 cc

#8 Eefje

Eefje

Donateur

• Donateur
  • PipPip
  • 5015 berichten
  • Interests:lezen, zwemmen, lopen

Current mood: Happy
Donateur

Geplaatst 2 april 2012 - 23:39

Zou gewoon vertrouwen op wat dr. Visser je aanraad, ga je iig wel minstens een mooie C-cup mee krijgen hoor, met die 280cc :D

Je moet rekenen op een basisherstel van 6 weken, wat niet wil zeggen dat je gedurende die tijd niks kan of mag doen, je moet alleen dan opletten met zwaar tillen (+10 kg) en strekken en je armen mag je niet boven schouderhoogte doen, om het inkapselen van je prothesen niet te verstoren.

as1cHgfNw3-1110NThsenw4NDg0enxOZXcgYm9vY

11 januari 2010

Dr. Bruno De Meyere, Artemedis Kliniek

Allergan (McGhan) Style 510 MX, 200cc

Hoogte: 9,6 cm; Breedte: 10,5 cm; Projectie: 4,9 cm

Van 70A/AA naar 70C

ww picjes via pb

eefje73.mijnalbums.nl

2800697gyk1ktdtqs.gif

ti_amo.gif

#9 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 6 april 2012 - 21:02

hallo allemaal..

ben vandaag geopereerd door dr visser en wilde dit graag met jullie delen.. ik twijfelde erg over het aantal CC's heb tenslotte voor 280 cc gekozen ( kwam van een a af )
het was een lange dag maar ben tot nu toe erg tevreden met het resultaat ben alleen wel heel ziek geweest heb wel 10x moeten overgeven tot nu toe. heb ook erge last van mijn spieren hebben jullie nog tips?

groetjes
280 cc

#10 best_boobie

best_boobie

Administrator

• Administrators
  • PipPip
  • 7851 berichten

Current mood: Cynical
Donateur

Geplaatst 6 april 2012 - 21:10

Goed je pilletjes nemen Brenda, en als je ze niet binnenhoudt morgen meteen even paracetamol zetpillen halen en als je nog andere pillen mag slikken, deze ook in zetpilvorm proberen te krijgen. Wel even recept vragen voor die andere pillen bij de HAP

Sterkte!! En gefeliciteerd met je boobs!!

xx BB

an1cMgz0g410010MzAwNzQ5bHw4NzY1NjVwYXx3a

Siltex Round, Cohesive I, 450 cc High Profile van Mentor
11 juni, dr. B. Demeyere, Artemedis, Gent

#11 Miss sport

Miss sport

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 928 berichten
  • Interests:320cc naar 600cc op 11-10-12 van achter naar voren gewissel

Geplaatst 6 april 2012 - 21:15

Hoi Brenda, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Vervelend van die misselijkheid, maar als t goed is ben je daar nu van af. Nu kan je met het herstel beginnen en genieten van ze. Ik kan je nog niet al te veel advies geven, wamt je bent me voor geweest. Ik moet 2-5 bij dr. Verdonk in de Welness Kliniek. Sowieso wat ik gelezen heb ik je pijnstilling optijd innemen. De rest zoals strakheid is denk ik vooral lastig en zal je gewoon even erdoor heen moeten. Na een week kan je al veel meer. Suvces

#12 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 7 april 2012 - 15:00

de misselijkheid is ondertussen gelukkig over.. nu zijn het mijn borstspieren en mijn borsten die ontzettend pijn doen.. maarja we doen het voor een goed doel en dat zijn onze mooie borstjes natuurlijk..ik hoop dat de pijn zo snel mogelijk minder wordt en de zwelling ook.. ben verder wel heel erg goed en vriendelijke geholpen in de welness kliniek wat ik wel een vreemde ervaring vond was dat ik wakker werd toen ze mijn nog aan het hechten waren maar moet zeggen dat dat allemaal zo snel is gegaan dat het net een droom is geweest.
wanneer zijn de zwellingen bij jullie afgaan namen?

groetjes
280 cc

#13 parkiet

parkiet

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 803 berichten

Geplaatst 7 april 2012 - 15:51

Hey Brenda,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!
Ben zelf ook door dr. Visser geopereerd en ben heel tevreden :)

Had zelf nauwelijks last en ook geen zwelling dus heb daar geen tips voor.
Last van je spieren hebben herken ik wel, hier moet je helaas gewoon even doorheen, je krijgt er iets heel moois voor terug ;)
Lekker rechtop slapen, dat scheelt 's ochtends een hoop met opstaan.

Sterkte!

Groetjes

Geplaatste Afbeelding

4-8-'11 was mijn grote dag..

Monobloc Silicone Soft One implantaten 230 cc XP

Dual plane via de borstplooi

Van cup 70AAA naar 70D

HAPPY WITH MY NEW BOOBS!

#14 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 7 april 2012 - 16:04

dankje voor je berichtje..
had jij dan een paar kussens onder je hoofd liggen? met het slapen?

Dr visser is wel echt een fijne vrouw zeg om geholpen door te worden! heb der vanmorgen nog even aan de telefoon gehad omdat ik zoveel pijn heb en of ik eventueel nog meer medicijnen zou mogen nemen wat was ze vriendelijk!! meteen zei ze van goh wat vervelend voor je en hopelijk komt het allemala goed en ze heeft me echt gerust gesteld omdat ik zo in paniek was van de pijn en de zwellingen.

ik ben overigens ook zeer benieuwd wat voor cupmaat ik dadelijk zal hebben..
heb jij ook ergegens fotos van jou borsten staan?
groetjes
280 cc

#15 parkiet

parkiet

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 803 berichten

Geplaatst 7 april 2012 - 16:32

dankje voor je berichtje..
had jij dan een paar kussens onder je hoofd liggen? met het slapen?

Dr visser is wel echt een fijne vrouw zeg om geholpen door te worden! heb der vanmorgen nog even aan de telefoon gehad omdat ik zoveel pijn heb en of ik eventueel nog meer medicijnen zou mogen nemen wat was ze vriendelijk!! meteen zei ze van goh wat vervelend voor je en hopelijk komt het allemala goed en ze heeft me echt gerust gesteld omdat ik zo in paniek was van de pijn en de zwellingen.

ik ben overigens ook zeer benieuwd wat voor cupmaat ik dadelijk zal hebben..
heb jij ook ergegens fotos van jou borsten staan?
groetjes

Hey,

Ja ik had gelukkig een verstelbaar bed en daarbij nog 2 kussens :P
Fijn dat je zo goed wordt geholpen, ik vond dr. Visser vrij kil maar ze heeft me wel goed geholpen en een goede inschatting gemaakt voor wat bij mij past :)

Nee ik heb geen foto's online.
Je cupmaat zal vooral afhangen van de omvangsmaat, ik heb 68 cm onder dus dan heb je al gauw een grote cup. Heb een 70D met 230 cc, maar lijkt meer op een C.

Groetjes

Geplaatste Afbeelding

4-8-'11 was mijn grote dag..

Monobloc Silicone Soft One implantaten 230 cc XP

Dual plane via de borstplooi

Van cup 70AAA naar 70D

HAPPY WITH MY NEW BOOBS!

#16 Vincy

Vincy

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 41 berichten

Geplaatst 7 april 2012 - 17:30

Hallo Brenda

Ben ook geopereerd door Dr.Visser, mij gaf ze niet meer als 230cc maar ben er echt tevreden over, ben nu 11weken verder en heb er geen last meer van! De spierpijn die je hebt is heel normaal, had dit ook! Heb zoals velen ook extra kussens genomen! Had ook een verschillend gevoel in de borsten maar dit is ook normaal. Na 7weken had ik bijna geen last meer.
Heb nu 75c/70d als maat, foto's met bh staan in mijn profiel.
Gr en veel plezier met je nieuwe borsten!

Hallo Brenda

Ben ook geopereerd door Dr.Visser, mij gaf ze niet meer als 230cc maar ben er echt tevreden over, ben nu 11weken verder en heb er geen last meer van! De spierpijn die je hebt is heel normaal, had dit ook! Heb zoals velen ook extra kussens genomen! Had ook een verschillend gevoel in de borsten maar dit is ook normaal. Na 7weken had ik bijna geen last meer.
Heb nu 75c/70d als maat, foto's met bh staan in mijn profiel.
Gr en veel plezier met je nieuwe borsten!

En een goed herstel natuulijk!!
27 jan '12 Dr. Visser
75aa -> 75C
230cc Dual plane
Heel tevreden met het resultaat!

#17 Hollandses

Hollandses

Newbie

• Full Member
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 9 april 2012 - 16:22

Hoi Brenda, ben zelf ook geholpen door dokter visser, 6april2012 om08.10 had ik een afspraak maar was te laat.. Hierdoor ben ik later op de ochtend geholpen in de welness kliniek. Volgens mij hoorde ik jou op de gang ? Zelf was ik ook heel erg misselijk na de operatie! Heb jij trouwens ook nog het verband erom wat superr straks zit? Ik wel en word elke nacht helemaal stijf wakker, terwijl ik wel rechtop slaap! Hoop dat we snel mooi resultaat hebben! Groetjes

#18 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 10 april 2012 - 12:34

Hoi Brenda, ben zelf ook geholpen door dokter visser, 6april2012 om08.10 had ik een afspraak maar was te laat.. Hierdoor ben ik later op de ochtend geholpen in de welness kliniek. Volgens mij hoorde ik jou op de gang ? Zelf was ik ook heel erg misselijk na de operatie! Heb jij trouwens ook nog het verband erom wat superr straks zit? Ik wel en word elke nacht helemaal stijf wakker, terwijl ik wel rechtop slaap! Hoop dat we snel mooi resultaat hebben! Groetjes

hey meid..
heb jij mij gehoord? hihi wat hoorde je dan? ik hoorde dat ik flink aan het ijlen was na de operatie. was ook echt heel erg ziek flink misselijk. ik heb er verder geen verband om zitten alleen een sport bh.. voel me nu echt stukken beter spierpijn is bijna helemaal weg alleen staan mijn borsten nog erg gespannen.. hoe heb jij het ervaren?

dikke kus
280 cc

#19 Snappie

Snappie

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 82 berichten
  • Interests:Bv 29 Maart Dr van Engeland

Geplaatst 10 april 2012 - 13:07

Hoi Brenda,

Hoop dat je je nu wat beter voelt en de pijn minder is.
Ik ben 29 Maart geopereerd aan een bv en heb niet veel pijn gehad maar alleen erge spierpijn.
Ben benieuwd op wat voor maat jij uitkomt..
Geplaatste Afbeelding

#20 brenda111

brenda111

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 10 april 2012 - 13:44

he meid..

ik kwam van aan kleine A af ( misschien zelfs wel AA ) ;) en nu na de operatie met 280 cc heb ik een sportbh 75 C aan.. nog geen idee wat het straks gaat worden.. en bij jou? groetjes
280 cc

Skin Designed By Sherri Jones at IBSkin.com