Hoi dames,
Afgelopen maandag heb ik borstlift met protheses gehad. Ik ben gisterochtend thuisgekomen en voordat ik de kliniek verliet zijn de drains eruit gehaald. Nu werden er gisteren een paar plekken bloed zichtbaar door de gaasjes heen. Een paar (3 per kant) druppels van 1 à 2 cm zeg maar. Vandaag had ik dit aan mijn rechterborst nog een keer. Ik heb 2 x de kliniek gebeld en die gaven aan dat zolang het geen gazen vol bloed zijn het niet erg is. Toch vraag ik me af of jullie het wel herkennen uit de dagen na jullie operatie? Dat zou me erg geruststellen namelijk. Ik heb veel spanning op mijn borsten. Het voelt als stuwing na een bevalling. Ik hoop zo dat jullie mij kunnen geruststellen! Ik ben bang voor lelijke littekens nu er nog wat bloed doorsijpelt.
Groetjes,
Anna
In-/Uitklappen Shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ervaring met bloedverlies na de operatie????
Gestart door anna123, 21 mrt 2012 19:25
3 reacties op dit onderwerp
Geplaatst 21 maart 2012 - 19:56
ik herken het nog niet van mijn operatie zelf, maar ik heb in het ziekenhuis gewerkt op de chirurgie en orhopedie afdeling. Daar zag ik ook regelmatig dat de wondjes nog iets na lekken na een operatie.. Als het goed is wordt het steeds minder. Maar als je het niet vertrouwd gewoon de dokter bellen 
Ik weet verder niet wat het doet met de littekens, dus daar kan ik je niet mee helpen helaas..
Ik weet verder niet wat het doet met de littekens, dus daar kan ik je niet mee helpen helaas..
Geplaatst 21 maart 2012 - 20:02
Hoi Mari,
Dank voor je reactie! Het is wel minder dan gisteren. Als het morgen niet weg is laat ik er even naar kijken! Ik wacht dan niet tot de afspraak die maandag staat gepland!
Hee maar jij mag morgen zie ik? Wat spannend!!!!
Dank voor je reactie! Het is wel minder dan gisteren. Als het morgen niet weg is laat ik er even naar kijken! Ik wacht dan niet tot de afspraak die maandag staat gepland!
Hee maar jij mag morgen zie ik? Wat spannend!!!!