In-/Uitklappen Shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoeveel cc, ik weet t niet meer!
Geplaatst 14 december 2011 - 22:57
Geplaatst 14 december 2011 - 23:21
Ik ben ook door dr. Visser geopereerd. Ik heb 230 cc XP gekregen en ben hiermee van een 70AAA naar een 70C (D in bh) gegaan.
Moet er wel bijzeggen dat de meeste dames hier meer cc voor nodig hebben! Ik ben 1.72 en weeg 53 kilo (voor de operatie 50 grrr
Maar ik denk dat 300 cc erg mooi zal worden
Groetjes
4-8-'11 was mijn grote dag..
Monobloc Silicone Soft One implantaten 230 cc XP
Dual plane via de borstplooi
Van cup 70AAA naar 70D
HAPPY WITH MY NEW BOOBS!
Geplaatst 15 december 2011 - 19:15
ik ben ook nieuw hier! ik wordt woensdag 21 dec geopereerd in het wellnesskliniek...door dr damen.
ik ben 173 en 60 kilo...en heb nu een 75 a en wil graag een D... maar nu heeft dr damen voor 425 cc gekozen...dit lijkt me echt heel veel voor mijn verhoudingen! heel moeilijk inschatten vind ik het. vind grote borsten mooi maar het moeten geen meloenen
Geplaatst 15 december 2011 - 19:27
Is een moeilijke hé
Ikzelf heb 500 cc achter de spier en ben daarmee van een 75B naar D gegaan...
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie prothese geplaatst worden en welke vorm, maar als je alle verslagen hier zo een beetje leest geeft dat ook al een verschil, denk echt dat dat bij iedereen verschillend uitkomt.
Wat ik wel weet is dat een D na de operatie er voor mij niet uitkwam op wat ik onder een D cup verwacht...
Dus naar mijn mening kun je niet groot genoeg nemen, het lijkt veel kleiner dan je denkt. Ofwel ben je het heeeel snel gewend
Heel veel succes,
Kaatje
Geplaatst 15 december 2011 - 19:28
Ik ben 1.70, 60 kg en ben met 240 cc extra-high profile naar een 70E.
Volgens de PC komt het, omdat m'n borstkas heel smal is dat de maat redelijk groot is uitgevallen. Omdat het siliconen borsten zijn, ziet het eruit als een c/d cup.
Succes!
Liefs!
"Be yourself! The world worships the original." - Ingrid Bergman
240 CC Ultra-high profile ronde siliconen (Eurosilicone) dual plane
Dr.Maas
Bergman Kliniek
5 september 2011
Van een 70A naar een 70E....
album met foto's http://stylista.mijnalbums.nl/
WW via PB!
Geplaatst 15 december 2011 - 19:38
Geplaatst 15 december 2011 - 19:46
Maar zoals je kunt lezen is het bij stylista met 85 cc minder als een 70E geworden!
ik denk dat 300 cc jou een mooie D gaat geven
15 Juli 2010 Dr van Alphen
Ronde Natrelle (Allergan) ST 325 cc
Dual-plane High profile
Breedte: 11.5 cm
Protectie: 4.7 cm
Van 75 AA/70 A naar een mooie 70E
Happy!
4 maanden PO
Onder 73
Boven 95
70F
2 jaar PO
Onder 72
Boven 92
70e
10 Augustus 2011
Afspraak Alphen, Links helaas te veel kapsel ontstaan
21 Augustus 2012
2nd Opinion bij Dr Bruno Demeyere
1 Oktober 2012
Verwijdering Kapsel (Linkerkant) Dr Bruno Demeyere
(Foto's in album, Alleen ww via pb)
Geplaatst 15 december 2011 - 20:14
Staar je niet enkel blind op het aantal cc hoor.
Iemand met een brede borstkas (en dus bredere borsten) zal makkelijk 300cc ingepland krijgen en amper 1 a 1,5 cupmaat stijgen gewoon omdat de cc's in de breedte zitten, niet enkel in de projectie.
Belangrijker is dat je je tijd neemt om de pasprothesen te passen en te kijken wat je mooi vind, zowel in een beha als met kledij erboven.
Neem gerust wat winter- en zomerkledij mee en doe deze aan (streepjeskledij, donkere kledij, effen kledij... het effect kan veel verschillen).
Desnoods nog eens terug een consult en pas de prothesen zonder te weten hoe groot ze zijn of wat de projectie is; heb ik ook gedaan.
Alvast veel succes hoor.
Geplaatst 16 december 2011 - 09:34
vertrouw op je arts ,hij weet echt wel wat hij doet.
Persoonlijk denk ik dat 300CC best oke is als je van jezelf niet zo veel hebt.
Sterkte iig.
Geplaatst 16 december 2011 - 11:27
Maar goed,blijft altyd weer afwachten hoe het eruit gaat zien he,de twijfel zal blijven tot na je bv.
Dan weet je pas echt hoe t eruit ziet,lastig he?
Geplaatst 16 december 2011 - 16:50
ik denk zelfs dat je straks van bh;s een e cup moet gaan kopen, maar ze zullen eruit zien als een d!!
ik ben met 310 cc rond op de spier, van b naar E gegaan, maar ziet er echt uit als d!!
groetjes en succes,
joilly
Geplaatst 17 december 2011 - 08:54
Geplaatst 21 december 2011 - 21:54
Groetjes Moosje.
Geplaatst 22 december 2011 - 21:35
Hoe is het vandaag gegaan?
A.
WK Genk Dr L. Visser 300CC links 330 CC rechts voor de spier! Extra high profile.
Nu nog een lege B,straks een volle C,kleine D !
300CC links 330 CC rechts voor de spier! Extra high profile.
Zo blij,zo blij,zo blij ,....eindelijk heb ik ze....!
Geplaatst 23 december 2011 - 10:44
Ik heb ze hoor! Alles is goed gegaan al vond ik het wel doodeng om vrijwillig op die operatietafel te gaan liggen. Maar de verdoving erin en klaar! Je wordt weer wakker maar dan mét borsten. Het is bij 300cc gebleven want dokter visser zei dat echt het maximale was bij mijn lichaam. Maar nu ik t zo zie denk ik ook dat t wel genoeg is!
Was wel heel draaierig en misselijk maar had ook sinds de vorige avond natuurlijk niet meer gegeten. Wel een injectie gekregen tegen de misselijkheid en die hielp gelukkig vrij snel. We zijn naar huis gegaan en ben lekker op bed gaan liggen. Ik moet zeggen dat ik weinig last heb, buiten dat mijn borsten zo aanvoelen alsof ik in mijn stuwingsdagen na mijn bevalling zit, hahaha. Ze zijn echt keihard en erg opgeblazen. Ik durf nog niet te kijken omdat ik dan de BH uit moet doen.
Hopen dat het zo blijft qua pijn!
Geplaatst 23 december 2011 - 12:49
Ik moest ff zoeken naar je topic. Wat fijn dat je weinig last hebt!
Hoe gaat het vandaag en heb je goed kunnen slapen?
Ik ben echt jaloers iedereen kan meteen de borsten zien, ik moet tot dinsdag wachten, maar misschien ook niet zo erg. ik vond het toch wel een beetje eng, ben bang dat het blauw, rood en paars is. Zijn natuurlij behoorlijke littekens. Ik ik ben band dat mn tepels eraf vallen, hahaha. Ik zit nu stevig in de tape, voelt wel heel fijn. Is echt een perfecte sport bh, haha, zit lekker stevig.
XX Ris
En ook ik heb ''mijn datum'', 22 december is mijn grote dag
Ik word geopereerd door dr. Nelissen van Global Care Clinic (voorheen Level4)
Eerst 21 november nog terug voor 2e consult
Ik heb een borstlift gehad met 200 cc ronde protheses op de spier.
Is helaas geen C cup geworden maar een E/F cup, niet zo blij mee :-(
Geplaatst 23 december 2011 - 18:46
Hallo Allemaal,
Ik heb ze hoor! Alles is goed gegaan al vond ik het wel doodeng om vrijwillig op die operatietafel te gaan liggen. Maar de verdoving erin en klaar! Je wordt weer wakker maar dan mét borsten. Het is bij 300cc gebleven want dokter visser zei dat echt het maximale was bij mijn lichaam. Maar nu ik t zo zie denk ik ook dat t wel genoeg is!
Was wel heel draaierig en misselijk maar had ook sinds de vorige avond natuurlijk niet meer gegeten. Wel een injectie gekregen tegen de misselijkheid en die hielp gelukkig vrij snel. We zijn naar huis gegaan en ben lekker op bed gaan liggen. Ik moet zeggen dat ik weinig last heb, buiten dat mijn borsten zo aanvoelen alsof ik in mijn stuwingsdagen na mijn bevalling zit, hahaha. Ze zijn echt keihard en erg opgeblazen. Ik durf nog niet te kijken omdat ik dan de BH uit moet doen.
Hopen dat het zo blijft qua pijn!
Hai Moosje,
Fijn dat alles goed gegaan is! Blijft eng he? Dat gevoel had ik ook wel. Heel vervelend die misselijkheid,daar had ik ook enorme last van.
Een goed herstel gewenst!
A.
WK Genk Dr L. Visser 300CC links 330 CC rechts voor de spier! Extra high profile.
Nu nog een lege B,straks een volle C,kleine D !
300CC links 330 CC rechts voor de spier! Extra high profile.
Zo blij,zo blij,zo blij ,....eindelijk heb ik ze....!