Spring naar inhoud

In-/Uitklappen Shoutbox Shoutbox Open de Shoutbox als pop-up

@  Debby86 : (24 mei 2013 - 08:44) Hai! T'is inderdaad erg koud... blegh!
@  Zeepbelx : (24 mei 2013 - 08:38) hoi
@  Debby86 : (24 mei 2013 - 08:37) Goodmornin girls!
@  Zeepbelx : (24 mei 2013 - 08:20) ik bevries :(
@  yessie : (24 mei 2013 - 08:13) Spannend littleboobs..
@  yessie : (24 mei 2013 - 08:13) Morning
@  littleboobs : (24 mei 2013 - 07:36) Thank you!!
@  Zeepbelx : (24 mei 2013 - 07:34) succes littleboobs
@  littleboobs : (24 mei 2013 - 07:32) Boobie-Day!!!!!
@  Zeepbelx : (24 mei 2013 - 07:08) goeiemorgn
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:59) alsje maat gooter wil is het gewoon een prothese wisseling
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:58) mr je heb al een prothese of een c van je zelf?
@  CandyPrincess : (24 mei 2013 - 00:51) Heb nu een kleine c-cup. Wat nog niet eccht in proportie is met de rest van mijn lichaam. Ik zou een grote C of D willen. Ik heb gehoord dat het natuurlijker is dus kan ik dat ineens erbij doen.
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:51) onder wisselingeng van prothes bedoelde ik
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:50) denk wel dat mogelijjl is valt volgens mij inder wisseling mr waarom wil je dat?
@  CandyPrincess : (24 mei 2013 - 00:49) Hoee gaat het met jou nog? Tnx ;-)
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:48) o dat moet je aan best boobie vragen die weet er meer van of aan je dhr
@  CandyPrincess : (24 mei 2013 - 00:47) Weet jij dit soms. Je lijkt me een vrouw met veel ervaring :-D
@  CandyPrincess : (24 mei 2013 - 00:46) Ik heb een vraag en weet niet mee waar eernaar toe. Kan je van een bvonder de spier na een dual plane gaan of is daarvoor een lift nodig
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:42) candy princesz?
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:35) ja
@  CandyPrincess : (24 mei 2013 - 00:32) Vlinder ben jij er nog?
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:14) en van nu
@  vlinder29 : (24 mei 2013 - 00:14) heb  fotos van en vr me kids geplaats
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 23:24) yes nog4dagen
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 23:13) mag je kiezen ken je gwn niet kiezen
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 23:13) die cc maken me echt gekwiste we maar wat we kregen
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 23:08) g morgen ff bellen of ze ook die 350cc willen bestellen heb ik meer keus
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 23:07) en50 cc is niett vee doe t mr in een beker
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 23:06) mr keek gister bij  tatto girl die heeft het zelfde 37cc en vond dat erg mooi en alst tog went liever beetje tegroot dan achter af denken was t mr groter
@  techno : (23 mei 2013 - 23:05) Ik heb ineens een beetje branderige pijn aan mn rechterwond, het is niet rood o.i.d.. Kan dit kwaad?
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 23:03) Sorry was ff weg
@  Klaudje : (23 mei 2013 - 22:38) Maar je hoort dan ook weer heel vaak dat het snel went.. en dat meiden achteraf denken had ik maar groter gedaan..
@  Klaudje : (23 mei 2013 - 22:38) Vlinder, is er geen tussenmaat dan tussen 325 en 375? dan zou k daar voor kiezen als ik jou was.. en ikzelf trouwens misschien ook wel..
@  Klaudje : (23 mei 2013 - 22:36) en hoop dan op een volle C cup uit te komen..?
@  Klaudje : (23 mei 2013 - 22:36) maar ik wil ze ook weer niet te groot.. heb nu zelf 75 A
@  Klaudje : (23 mei 2013 - 22:35) @ vlinder.. ik neem denk ik rond en zat zelf aan 375 cc te denken...
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 22:29) yhoe vallen de fila bhs?groot of klein
@  admin : (23 mei 2013 - 22:17) Borsten Forum welkomt ons nieuw lid Weegschaal38 :)
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 22:11) ok thnx d cupje
@  Dcupje : (23 mei 2013 - 22:09) Anders vlak van te voren 2 maten kopen en degene die niet goed is terugbrengen na de operatie
@  Dcupje : (23 mei 2013 - 22:08) Maar van de hema was de 75D te groot en Heb ik dus 75c
@  Dcupje : (23 mei 2013 - 22:08) Ik zou daar op vertrouwen! Ik heb 350 Cc kom van een 75b en moest een 75d kopen die zit perfect.
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 22:03) welle maat moet je kopen ze zeide een c jullie nog aanvullingen er op?
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 22:02) Thnx vr  de tip dcupje
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 22:01) Hoeveel cc neem jij en rond of druppel
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 22:00) ik krijg 375cc of 325cc
@  vlinder29 : (23 mei 2013 - 21:58) Nee kan ook dr kopen
@  Klaudje : (23 mei 2013 - 21:47) vlinder, moet je zelf een sport bh meenemen? maar hoe weet je nou welke maat? Ik heb 1 juni een consult bij f. straten :)
@  Klaudje : (23 mei 2013 - 21:46) hey vlinder, jij gaat bij f. straten? hoeveel cc krijg je?

Foto

% Filled en Profile

22 reacties op dit onderwerp

#1 Stefanie

Stefanie

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 38 berichten

Current mood: None chosen

Geplaatst 22 november 2011 - 22:32

Hallo Lady's,

Ik heb al heel wat topics afgespeurd maar ik kan nog niet het juiste antwoord op mijn vragen vinden. Ik krijg a.s. vrijdag een borstlift met protheses. Ik krijg ronde protheses voor de spier en er is mij low profile geadviseerd om de breedte ook goed op te vullen.

Mijn wens is juist om meer bolling aan de bovenkant te krijgen, het effect dus van een push up bh alleen dan zonder de bh. Heeft dit met profile te maken of zegt high profile alleen wat over hoever de borsten naar voren uitsteken en niet over de bolling aan de bovenkant? Snappen jullie het nog? :unsure:

En ik lees dat protheses 85% en 100% filled kunnen zijn. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat bij 85% de prothese als je staat wat meer naar een anatomische stand zakt en de 100% meer rond blijft, klopt die redenatie? Dus als je juist het push up effect wilt bereiken zou ik denken dat 100% meer op zijn plaats is?

Wie helpt me met mijn vragen, thx alvast xx
Operatie achter de rug! Borstlift met ronde protheses door Dr. van Selms
Foto's voor en na: Foto's voor en na borstlift, klik (ww per pb)

#2 Marisjuh

Marisjuh

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 3714 berichten
  • Interests:Mn lieve vriend, lekker terassen en natuurlijk nieuwe boobs!

Geplaatst 22 november 2011 - 22:40

Het verschil in profiel heeft vaak te maken met je eigen borst
Heb je best een brede omtrek (80/85) of een bredere borst zul je vaak low profile krijgen zodat je gehele borst is opgevuld! Anders zou je smallere protheses krijgen als je eigen borst en dat ziet er gek uit natuurlijk!!
High of extra high word meestal gebuikt bij smallere mensen (omvang 70 a 75?) waarbij vaak ook de borsten smaller zijn. Zo kan de prothese niet buiten de borst steken!
Medium zit er meestal mooi tussen in ;)

Dit is echt iets wat je aan je arts over moet laten dus maar je kan wel aangeven dat je graag bolling wil!!

100% filled betekend voor 100% volledig gevulde prothese en 85% betekend voor maar 85% gevulde prothese deze is vaak iets minder vast en valt als een ronde druppel :136:

Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen :blush:

15 Juli 2010 Dr van Alphen

Ronde Natrelle (Allergan) ST 325 cc

Dual-plane High profile

Breedte: 11.5 cm

Protectie: 4.7 cm

Van 75 AA/70 A naar een mooie 70E

Happy!

4 maanden PO

Onder 73

Boven 95

70F

2 jaar PO

Onder 72

Boven 92

70e

Geplaatste Afbeelding

10 Augustus 2011

Afspraak Alphen, Links helaas te veel kapsel ontstaan

21 Augustus 2012

2nd Opinion bij Dr Bruno Demeyere

1 Oktober 2012

Verwijdering Kapsel (Linkerkant) Dr Bruno Demeyere

(Foto's in album, Alleen ww via pb)

#3 Piepke

Piepke

Administrator

• Administrators
  • PipPip
  • 2578 berichten
  • Interests:Boobs, shoes, bags & fun.
    Kids, animals & my Love <3

Current mood: Innocent
Donateur

Geplaatst 22 november 2011 - 22:50

Volgens mij moet je ook heel hoog in het aantal cc's gaan wil je 100% gevuld behalen.
Overigens ben ik niet smal,en heb ik best een breed bovenlijf en ik heb Very High Profile, en wel om dezelfde reden als die jij wenst : Ik wilde bolling bovenin! EN dat is gelukt ;) Vaak krijg ik wel te horen : Watzitten je borst hoog, en 'ze moeten nog indalen hè'. Maar nee hoor, die hoge bolling wilde ik graag hebben en ik ben er gek op :148: Ik heb wel 900cc + een borstlift gehad dus dat is best behoorlijk.

Mijn prothesen zijn 100% gevuld, maar in combinatie met een borstlift krijg je echt harde meloenen aan je lijf. Die lift haalt al je eigen vel en vetjes weg en dus ook je 'eigen zachtheid'. Als ik iets graag anders zou willen zien dan zou het een zachtere prothese zijn. Dit voelt niet fijn, laat staan dat het ook maar in de buurt van 'natuurlijk' komt.

Succes met je beslissing & operatie.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

26 aug 2011;

Cereform very high profile + borstlift, dual-plane geplaatst Mijn verhaal in het kort samengevat : http://www.borstenforum.com/user/3233-piepke/

as1cJTEuM2B1130MDUybHp8MnNwfFNpbmNlIFBpZ

#4 Risje80

Risje80

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 348 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 07:44

Hoi,

Als jij veel bolling bovenin wil, zou ik voor de high profil gaan! Ik krijg gewone (medium?) ronde en dat zou voor het natuurlijke effect moeten zorgen. Ik kon ook kiezen voor de high profil (ik ben erg smal) maar ik vond die extra bolling niet mooi bij mij, ik had het idee dat de borsten dan recht vooruit staken, hihi.
Geen idee hoeveel die gevuld is. Ik vertrouw maar op mn pc die weet wat ik wel en vooral niet wil.

Succes met je keuze.

Groetjes, Ris
Wil een borstlift met prothese ondergaan.....

En ook ik heb ''mijn datum'', 22 december is mijn grote dag
Ik word geopereerd door dr. Nelissen van Global Care Clinic (voorheen Level4)
Eerst 21 november nog terug voor 2e consult

Ik heb een borstlift gehad met 200 cc ronde protheses op de spier.
Is helaas geen C cup geworden maar een E/F cup, niet zo blij mee :-(

#5 Ingrid k

Ingrid k

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 980 berichten
  • Interests:Bodypump, lekker koken, thrillers lezen

Geplaatst 23 november 2011 - 08:09

*** Ik heb zelf ook een lift gehad met high profile, en ik heb ook geen smalle borstkas. Mijn onderomtrek is 80 (soms 75) ik geloof dat het met de cm iets van 79 is. Op zich had ik vrij smalle borsten in diameter, dus ik moest ook wel hoog profile om t te laten passen en de cc's die ik wilde kwijt te kunnen. Ik zou zeker gewoon een foto laten zien van hoe je je borsten t liefst wilt zodat je pc het daar zo dicht mogelijk bij in de buurt kan laten komen. Ik werd wakker met 50 cc meer dan vantevoren gezegd, omdat dat te klein zou zijn naar mijn voorbeeldfoto's, en wat ben ik daar blij mee! Ik heb trouwens niet zoveel bolling bovenin met m'n high, misschien omdat mijn borstspier erg getraind is? Owja en ik heb 85 % gevuld, en als ik voorover buk zie je aan de zijkant van mijn borst wel rimpelvorming, waarschijnlijk omdat mijn huid daar maar net om de prothese zit en er geen vet meer tussen zit. 85 % zakt inderdaad misschien wat meer uit, maar zijn wel wat zachter dan weer (dat haal ik uit Piepke haar woorden, die heeft 100 procent en vind ze hard).
Gewoon je wens heel goed doorgeven aan de pc! En met aftekenen heel goed opletten ;-) Ik vind soms na een lift de tepels nog steeds best laag zitten, ik heb gezegd dat ik ze echt wel midden op de borst wil!
Groetjes van Ingrid.
29 september 2010 buikwandcorrectie en borstlift. Ronde eurosilleconen high profile 450 cc. onder de borstspier
ww per pb ingrid.mijnalbums.nl
4 januari 2012 arm-en dijbeenlift, en een correctie op de rechterborst omdat de prothese wat verzakt was

http://www.mooizo.net/

#6 Risje80

Risje80

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 348 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 09:53

*** Ik heb zelf ook een lift gehad met high profile, en ik heb ook geen smalle borstkas. Mijn onderomtrek is 80 (soms 75) ik geloof dat het met de cm iets van 79 is. Op zich had ik vrij smalle borsten in diameter, dus ik moest ook wel hoog profile om t te laten passen en de cc's die ik wilde kwijt te kunnen. Ik zou zeker gewoon een foto laten zien van hoe je je borsten t liefst wilt zodat je pc het daar zo dicht mogelijk bij in de buurt kan laten komen. Ik werd wakker met 50 cc meer dan vantevoren gezegd, omdat dat te klein zou zijn naar mijn voorbeeldfoto's, en wat ben ik daar blij mee! Ik heb trouwens niet zoveel bolling bovenin met m'n high, misschien omdat mijn borstspier erg getraind is? Owja en ik heb 85 % gevuld, en als ik voorover buk zie je aan de zijkant van mijn borst wel rimpelvorming, waarschijnlijk omdat mijn huid daar maar net om de prothese zit en er geen vet meer tussen zit. 85 % zakt inderdaad misschien wat meer uit, maar zijn wel wat zachter dan weer (dat haal ik uit Piepke haar woorden, die heeft 100 procent en vind ze hard).
Gewoon je wens heel goed doorgeven aan de pc! En met aftekenen heel goed opletten ;-) Ik vind soms na een lift de tepels nog steeds best laag zitten, ik heb gezegd dat ik ze echt wel midden op de borst wil!
Groetjes van Ingrid.

Haha, ff offtopic: Ik vind juist dat de tepels vaak te hoog worden geplaatst, ik heb dan ook mijn pc duidelijk verteld dat ik ze niet te hoog wil. Bij sommige komen de tepels zelfs boven de bh uit!! Ik vind he tjuist natuurlijker als ze wat lager staan, hihi

#7 sporty

sporty

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 427 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 11:15

Haha, ff offtopic: Ik vind juist dat de tepels vaak te hoog worden geplaatst, ik heb dan ook mijn pc duidelijk verteld dat ik ze niet te hoog wil. Bij sommige komen de tepels zelfs boven de bh uit!! Ik vind he tjuist natuurlijker als ze wat lager staan, hihi

Hallo Dames,

lees ook al een tijdje alle verhalen hier(heel intressant en ik heb er veel aan) Ik krijg 19 dec bij van ondelen accz . Een borst-lift +implantaten en bwc gaat pittig worden en ik sport nogal veel, is mijn werk (personal trainer) ben 167 en weeg 56/57 kilo mijn omvang is 75/80. Ook ik ben er nog steeds niet uit Rond of druppelvormige, ben nog al plat aan de bovenkant, mijn pc rade druppelvormig achter de spier en 400cc. Wil een c of de cup lijkt me mooi maar dan wel met bolling , nu weet ik dus niet of ik die krijg met druppelvormig ook door mijn werk en sport??? Wat denken jullie dames?? Morgen nog wel een extra cunsult omtrent nog een aantal vragen. Ook voor mijn bwc of mijn spieren weer aan elkaar gehecht worden, zelf denk ik het niet je ziet nu mijn buikspieren aan de boven kant en onder hangt zo,n velletje bah ben dat zo zat vandaar de bwc. Nou leuke dames dit is een beetje mijn verhaal. Dit forum is echt verslaafd elke dag wel 3 x ben ik er te vinden na mijn studie pfff Hoop dat ik wat reactie,s krijg kan ik weer op dit forum ha ha Fijne dag en een herftstgroet Sporty

Geplaatste Afbeelding

#8 Marisjuh

Marisjuh

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 3714 berichten
  • Interests:Mn lieve vriend, lekker terassen en natuurlijk nieuwe boobs!

Geplaatst 23 november 2011 - 13:35

Even een eigen topic beginnen meid is makkelijker :D zeker voor de ronde gaan je zegt zelf al ben plat aan de boventkant en wil meer bolling!!

Liefs

15 Juli 2010 Dr van Alphen

Ronde Natrelle (Allergan) ST 325 cc

Dual-plane High profile

Breedte: 11.5 cm

Protectie: 4.7 cm

Van 75 AA/70 A naar een mooie 70E

Happy!

4 maanden PO

Onder 73

Boven 95

70F

2 jaar PO

Onder 72

Boven 92

70e

Geplaatste Afbeelding

10 Augustus 2011

Afspraak Alphen, Links helaas te veel kapsel ontstaan

21 Augustus 2012

2nd Opinion bij Dr Bruno Demeyere

1 Oktober 2012

Verwijdering Kapsel (Linkerkant) Dr Bruno Demeyere

(Foto's in album, Alleen ww via pb)

#9 sporty

sporty

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 427 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 13:42

Even een eigen topic beginnen meid is makkelijker :D zeker voor de ronde gaan je zegt zelf al ben plat aan de boventkant en wil meer bolling!!

Liefs

Hallo Marisjuh....

Eiigen topic ,doe ik om een nieuwe aan te maken??

liefs sporty

Geplaatste Afbeelding

#10 Aardbeitje

Aardbeitje

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 1556 berichten

Current mood: Happy

Geplaatst 23 november 2011 - 16:49

Ik ben qua lichaam 'normaal of smal' en heb 950cc extra high profile.
Als ze 100% gevuld zijn dan spreekt men inderdaad over grotere hoeveelheden cc's maar kan het ook fout hebben !

alvast heel veel succes :)

#11 Risje80

Risje80

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 348 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 17:12

Volgens mij is het als ze 100 % gevuld zijn dat ze dan minder zacht zijn

#12 shimatra

shimatra

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 23 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 17:41

Volgens mij is het als ze 100 % gevuld zijn dat ze dan minder zacht zijn

heej risje80

zo heb ik m ook altijd begrepen..
extra high profile is volgens mij de enige die 100% gevuld is, en vanaf high t/m low is 85 % (?)
voor meer 'bolling' heb je dus een hoger profile nodig maar omdat die smaller zijn in cm's kom je automatisch op een hoger aantal cc's uit..

graag een correctie als ik het fout heb, maar zo heb ik het altijd begrepen..

liefs

Geplaatste Afbeelding

240 CC Extra High Profile
Bergman Clinics
Dr. Verschuur
20 September '11

#13 Femmy

Femmy

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 2268 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 19:03

Bij Eurosilicone, ronde protheses:
De extra High profile is 100% gevuld, van 100cc tot 1000cc
De high profile is 85% gevuld van 100 tot 500cc.

De low profile is 85% gevuld van 100 tot 500cc
De medium profile is 100% gevuld van 100cc tot 800cc

Persoonlijk vind ik mijn 100% gevulde net zo zacht als de 85% gevulde ;)
Moontje heeft 1000cc en die vind ze ook lekker zacht van wat ik heb begrepen.

#14 Lieke100

Lieke100

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 243 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 20:07

Weet iemand hoeveel gevuld het is als je sebbin 515 cc hebt? Ik heb namelijk geen idee hoeveel % gevuld ik heb? Krijg je sneller rimpels bij minder gevuld? Lijkt mij namelijk wel... Dan zal ik wel geen 100% gevuld hebben. Rimpels :(
Geplaatste Afbeelding

#15 Risje80

Risje80

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 348 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 20:33

Het klopt dat je kans hebt op rimpels als je niet 100 % gevuld heb. Ik geloof dat daarom mijn pc alleen 100% gevuld plaatst.
Ik meot zeggen, ik heb er 1 in mn handen gehad en vond deze erg zacht en natuurlijk aanvoelen. Ik heb `m even in mn bh gedaan en gevoelt, maar viel me echt heel erg mee

#16 Lieke100

Lieke100

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 243 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 20:44

Dat heb ik nooit eerder gelezen, had ik dat maar eerder gelezen. Ik ben heel erg blij met het resultaat hoor maar die rimpels vindt ik jammer. Als ik buk zie je ze en als ik rechtop sta voel ik ze. Zou je bij 100% bijna geen kans op rimpels hebben?
Geplaatste Afbeelding

#17 Stefanie

Stefanie

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 38 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 22:13

Lieve dames heel erg bedankt voor alle antwoorden! De pc weet van mijn wensen en ik heb ook nog een mailtje gestuurd. Tijdens het aftekenen etc. zal ik hem ook nog spreken en dan ga ik er van uit dat het allemaal goed gaat komen, blijft spannend en ik ben sowiezo een grote twijfelkont..pffff

xx
Operatie achter de rug! Borstlift met ronde protheses door Dr. van Selms
Foto's voor en na: Foto's voor en na borstlift, klik (ww per pb)

#18 shimatra

shimatra

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 23 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 22:25

Lieve dames heel erg bedankt voor alle antwoorden! De pc weet van mijn wensen en ik heb ook nog een mailtje gestuurd. Tijdens het aftekenen etc. zal ik hem ook nog spreken en dan ga ik er van uit dat het allemaal goed gaat komen, blijft spannend en ik ben sowiezo een grote twijfelkont..pffff

xx

hahah ik denk dat wij allemaal jou de hand kunnen schudden :141:
volgens mij heeft iedereen dezelfde twijfels gehad voor, en zelfs ook nog na de operatie..
maar net zoals je zegt de PC's hebben daar echt wel een goede kijk op, dus dat komt wel goed!!
succes!

liefs

Geplaatste Afbeelding

240 CC Extra High Profile
Bergman Clinics
Dr. Verschuur
20 September '11

#19 Keet

Keet

Member

• Donateur
  • PipPip
  • 28 berichten

Geplaatst 23 november 2011 - 22:28

xx

hoi stefanie, ik wens je veel succes met je operatie a.s. vrijdag. Groetjes Keet

Geplaatste Afbeelding

#20 Ingrid k

Ingrid k

Member

• Full Member
  • PipPip
  • 980 berichten
  • Interests:Bodypump, lekker koken, thrillers lezen

Geplaatst 24 november 2011 - 08:15

*** Morgen werk ik, dus bij deze: veel succes morgen!!! En dat je je droomboobies mag krijgen!
Groetjes van Ingrid.
29 september 2010 buikwandcorrectie en borstlift. Ronde eurosilleconen high profile 450 cc. onder de borstspier
ww per pb ingrid.mijnalbums.nl
4 januari 2012 arm-en dijbeenlift, en een correctie op de rechterborst omdat de prothese wat verzakt was

http://www.mooizo.net/

Reageer op dit onderwerp

Skin Designed By Sherri Jones at IBSkin.com