Ondertussen aantal posts verder en zie mezelf niet bij operatieverslagen staan dus vandaar deze maar gestart...
Consult gehad bij Bergman in den haag bij dr Koopmann maar voelde niet ok en veel te duur en ook nog eens te weinig cc wat hij wilde plaatsen dus dat was een nee van mijn kant en toen in sept naar dr Plovier gegaan en was helemaal blij daar.
Alles vriendelijk, duidelijk en relaxt uitgelegd, mijn 40 vragen heeft hij zonder ongeduld beantwoord en toen kwam hij ook nog met de juiste maat die ik al in mijn hoofd had en ook een betere prijs...dus JA dr Plovier gaat mij weer mooi maken!
Aftellen is begonnen, heb er enorm veel zin in en gelukkig is hier zoveel info te vinden dus ben in elk geval redelijk goed voorbereid...
Eerst was het 12u aanwezig zijn maar Valerie belde of het dat 7u kon worden, joepie!!
In elk geval lekker vroeg op de dag en hele dag tijd om bij te komen in de kliniek..
Zit te denken om die nacht een hotel te boeken....maar aan de andere kant is het net voor kerst dus wil ik wel thuis zijn ook......en is maar 2 uurtjes rijden dus zal wel gaan? Alle tips hierover zijn welkom
Als het is zoals ik heb besproken met dr Plovier zal het worden een borstlift en vergroting met Cereform siliconen 900cc high profile voor de spier.....
Wilde nog paar kgs kwijt en dat is nu helemaal gelukt dus kom maar op!
Eindelijk na 3 kids en veel afvallen zijn mijn grote boobs in aantocht!
Liefs, Bar

23-12-2011 was DE dag,Cereform rond VHP 900cc links 700cc HP rechts, rechts minilift/tepellift en dual plane geplaatst, helemaal mooi.....
Eindelijk (op weg naar) gelijke borsten!
Hmm niet helemaal dus, morgen, 1 maart opnieuw operatie want rechter prothese zit achterstevoren gedraaid dus moet weer goed worden gedraaid...helemaal K** natuurlijk maar zal wel goed komen....tevens is mi de rechterborst niet genoeg gelift dus hoop dat Plovier ook daar nog even aan gaat sleutelen!
wordt vervolgd...
1 maart is achter de rug, is goed gegaan en heb een groot verslag in mijn operatieverslag gezet.....en nu maar weer afwachten...
Tja hier weer vervolg...20 april op controle geweest bij Be clinic en...links is wel "okee" nu maar moet nog even goede vorm vinden...rechts is echt teveel gezakt/ te weinig gelift en krijg nu opnieuw operatie op 21 mei as..rechterlift en meteen gelukkig dat eerder ontstoken lelijke litteken weg....aldus.
Vorige wk maandag, 21 mei weer naar Plovier geweest en hij heeft nu recht flink gelift en links was nog even afwachten, hij was net als ikzelf niet tevreden over de vorm maar die is net 11 wk PO dus ook nog te weinig vel om te liften...
Komt na de zomer wel....nu erg blij met rechterboob!!
Dat blije gevoel is alweer voorbij hoor..helaas op 20 juli weer onder mes gegaan voor mn linkerboob.
Was weer raar van vorm etc etc..nu prothese eruit gehaald, opnieuw erin en afwachten weer....
Nu 11 sept alweer 7wk PO en gaat niet goed...hele deuk onderin en borst oogt raar.....
Zo...nu 1 maart 2013 en weer hoop aan de hand gehad , even in t kort. Links nog steeds raar, 2 echos gehad, 5 pc en huisarts zeggen dat prothese gekanteld zit en dat er te weinig weefsel aan onderkant zit door meermalen open te hebben gemaakt. Met dat verhaal op 22 feb naar Plovier voor correctie en meteen die beloofde tepellift. Hij zegt, prothese zit 100% goed, heeft gewoon tijd nodig en die pijn gaat wel weg. Lift wilde hij wel even doen..heb me weer aangekleed en we zijn naar huis gegaan...vertrouwen is weg!!! Maar ja wat nu......even bijkomen van t verhaall en zal later mn verslag aanvullen..X
Wordt wederom vervolgt....