Heb dus 2 dagen terug voor het eerst m'n fronsrimpel laten behandelen met botox. Op verzoek ook hier even m'n ervaring posten:
Consult en direct de behandeling:De fronsrimpel!

Een van de makkelijkste op te lossen dingen met Botox! Die spier kun je namelijk helemaal lam leggen in tegenstelling tot de kraaiepootjes en voorhoofdsrimpels, die kun je maar gedeeltelijk verlammen anders gaat je voorhoofd hangen of je krijg je wallen onder je ogen. Uitgelegd dat de botox eigenlijk niet zo lang in je lichaam blijft, maar dat die 'poortjes' tussen de spier en de zenuwen sluit, en vrij snel weer door het lichaam wordt afgebroken. Die poortjes blijven dus gesloten en gaan zich na 3/4 maanden weer langzaam herstellen, waardoor je dus dan weer kunt fronsen. Het is dus zaak voor je dat weer doet om de volgende dosis te komen halen (na 3 maanden) en na verloop van tijd zal het zelfs helemaal niet meer nodig zijn botox te spuiten aangezien er op den duur niets meer van die spier overblijft, die kwijnt als het ware weg. Binnen 5 à 10 dagen zou ik niet meer mogen kunnen fronsen, en dan zal die rimpel dus geleidelijk gaan verdwijnen, dus nog even geduld hebben voor het resultaat. Mocht ik dan toch nog kunnen fronsen dan moet ik even terug komen om nog een dosis botox, maar bij 95% van de mensen lukt het met de dosis die ik nu heb gekregen.
Van de behandeling zelf heb ik nauwelijks iets gevoeld! Enkel het tweede prikje eventjes (het gaat om 4 prikjes in totaal) maar vond het zeker niet pijnlijk, stelt niets voor! Moest enkel gedurende het eerste uur na de behandeling regelmatig eens fronsen.
Update 1 dag na inspuiten: ik kan nu al maar de helft nog fronsen dan ervoor! Voel een soort van strak/gespannen gevoel tussen m'n ogen.
Update 2 d na: kan nu al bijna niet meer fronsen, het stuk tussen m'n ogen is al vrij vlak.
Prijzen botoxbehandeling bij kliniek Artemedis:- fronsrimpel: € 100
- voorhoofdsrimpels: € 100
- kraaiepootjes: € 50

♥ 11 januari 2010 ♥
Dr. Bruno De Meyere, Artemedis Kliniek
Allergan (McGhan) Style 510 MX, 200cc
Hoogte: 9,6 cm; Breedte: 10,5 cm; Projectie: 4,9 cm
Van 70A/AA naar 70C
ww picjes via pb
♥eefje73.mijnalbums.nl♥